چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ MSR

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 213 سانتی متر
  • عرض: 279 سانتی متر
  • ارتفاع: 102 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ MSR از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و محبوب می باشد که مناسب برای کمپینگ در شرایط آب و هوایی نامساعد می باشد

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ MSR از سری چادر های مسافرتی زیبا و جذابی می باشد که در سال جاری روانه بازاهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی کمپینگ بر خلاف سایر چادر های کمپینگ از ارتفاع بیشتری برخوردار است و می تواند شرایط ایده آلی را برای شما در محیط داخلی چادر فراهم آورد . 

جنس بدنه خارجی این چادر مسافرتی از نایلون مقاوم می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و نفوذ آب نیز برخوردار است و خیال شما را به طور کلی بابت استفاده در شرایط نامساعد جوی راحت می کند . همچنین پایه های استفاده شده در ساخت این محصول از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در تست های انجام شده بر رویش عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است . همچنین وزن این چادر مسافرتی به همراه ساک حملی که دارد به 1.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای به همراه اشتن در سفرهایتان به شمار بیاید . 

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ MSR با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ MSR

یکی  دیگر از محصولات خاص تولید شده توسط شرکت بزرگ فرینو، چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ MSR است که با دارا بودن طراحی زیبا و برخورداری از ابعاد استاندارد و وزن پایین، مورد علاقه افراد قرار دارد. این محصول دارای مشخصات ویژه ای است که به همراه دفترچه راهنما، میخ و طناب نصب و کیت تعمیرات خدمت شما عرضه می شود. این محصول را می توانید به راحتی در هر فضایی استفاده کرده و از داشتن پناهگاهی مناسب و ایمن آسوده خاطر باشید. در این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول بپردازیم. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی با ظرفیت دو نفر را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید رضایت کامل را از خرید خود کسب کنید.

ابعاد استاندارد و مناسب

این محصول دارای ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده دو نفر بزرگسال است که به صورت دراز کش و برای خوابیدن می توانند از این چادر مسافرتی استفاه نمایند. طول این محصول برابر با 213 سانتی متر و عرض آن نیز معادل 279 سانتی متر می باشد. اگر افراد بخواهند برای نشستن در داخل این چادر مسافرتی قرار بگیرند نیز ظرفیت محصول تا 3 الی 4 نفر متغیر خواهد بود. ارتفاع این محصول نیز 102 سانتی متر می باشد و شما به راحتی می توانید در داخل این محصول نشسته و یا حرکت کنید. این ارتفاع مناسب موجب شده است تا علاوه بر راحتی شما در حرکت و استفاده از چادر مسافرتی، محصول مقاومت بالایی در برابر باد و طوفان نیز داشته باشد. زیرا به خوبی با سطح زمین هماهنگ شده و به دلیل ارتفاع کم، اصطکاک کمتری را برقرار می کند. 

طراحی ایمن و منحصر به فرد

در طراحی تمامی محصولات شرکت فرینو نوآوری به وضوح دیده می شود، به طوری که در میان سایر محصولات، طراحی خاص و ویژه محصولات فرینو به وضوح قابل تفکیک است. در خصوص این چادر مسافرتی نیز این نظریه کاملا صدق می کند. شما به وضوح می توانید طراحی کاربردی و اسپرت و جذاب را در بدنه این چادر مسافرتی مشاهده کرده و در خصوص خرید آن تصمیم بگیرید. چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ MSR دارای بدنه ای جذاب و منحصر به فرد می باشد که کفی مستطیلی شکلی دارد. بدنه آن نیز به صورت گنبدی شکل طراحی شده است تا در صورت بارش باران، آب بر روی بدنه تجمع نکرده و از طریق دیواره های شیبدار به سطح زمین بریزد. سازه های این محصول با فاصله از بدنه اصلی توسط بندهایی به بدنه متصل شده اند و فرم جالبی به بدنه داده اند. این محصول دارای درب ورودی با ارتفاعی متناسب با ارتفاع بدنه است که می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید و ورود و خروج به داخل چادر بسیار آسان می باشد. این محصول دارای پشه بند نیز است که در صورت گرمای هوا می توانید درب چادر مسافرتی را باز گذاشته و از توری استفاده کنید تا علاوه بر تهویه هوای داخل چادر، پشه ها و حشرات دیگر به داخل چادر نفوذ نکرده و مزاحمتی برای استراحت شما ایجاد نکنند. در چهار طرف این محصول گیره هایی تعبیه شده است که توسط آن ها شما می توانید با استفاده از میخ و طناب نصب به راحتی چادر مسافرتی را به سطح زمین متصل نمایید. با این وجود در صورت بروز طوفان و وزش باد شدید چادر مسافرتی از جای خود تکان نخورده و واژگون نمی شود. بدنه این محصول ضد آب است و با بارش باران، آب به داخل چادر مسافرتی نفوذ نمی کند. به همین علت در هر شرایط آب و هوایی می توانید با خاطر آسوده در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازید. این بدنه در برابر اشعه های آفتاب نیز مقاومت زیادی دارد و با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شود. این محصول برای استفاده در مناطق کویری و فضاهای گرمسیری نیز مناسب می باشد. علاوه بر تمام نکات ذکر شده، بدنه این محصول از ضخامت بالایی بهره مند است و عایق مناسبی برای سرما به شمار می رود. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این چادر مسافرتی در فضاهای سردسیر نیز استفاده نمایید زیرا بدنه مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر و خروج هوای گرم از داخل چادر مسافرتی خواهد شد. این بدنه طول عمر زیاد و مقاومت بالایی دارد و به این ترتیب تا سال ها شما می توانید از این چادر مسافرتی در هر محیطی استفاده نمایید.

راهنمای نصب

چادر های مسافرتی با سازه های عصایی به دلیل سهولت در راه اندازی از محبوب ترین نوع محصولات به شمار می روند. این چادر مسافرتی نیز دارای سازه هایی به صورت عصایی می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن آماده استفاده خواهد شد. پیش از راه اندازی این محصول لازم است تا فضایی مناسب را برای قرار دادن این چادر مسافرتی در نظر بگیرید سپس اقدام به باز کردن چادر مسافرتی نمایید. این فضا باید مسطح و هموار باشد و ترجیحا سنگ و چوب های تیز بر روی زمین نباشد تا به بدنه چادر مسافرتی آسیبی وارد نشده و هم چنین شما در زمان استراحت در داخل چادر اذیت نشوید. سپس می توانید چادر مسافرتی را از ساک حمل خارج کرده و در آن فضا قرار دهید. با کشیدن بدنه چادر مسافرتی به طرفین این محصول به سادگی راه اندازی شده و آماده استفاده می شود. پس از استفاده نیز می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را جمع کنید و مجدد به ساک حمل انتقال دهید. لازم به ذکر است استفاده از ساک حمل برای قرار دادن چادر مسافرتی ضروری می باشد زیرا مانع از بروز آسیب در بدنه در هنگام انتقال چادر مسافرتی خواهد شد. این محصول در حالت بسته بندی دارای ابعاد بسیار کوچکی است که به راحتی به کوله پشتی کمپینگ شما متصل شده و با برخورداری از وزن بدنه بسیار پایین، جابه جایی و به همراه بردن آن برای شما زحمتی نخواهد داشت.

خرید

برای تهیه چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ MSR با قیمتی ارزان و کیفت بی نظیر و کاملا اورجینال به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
213 سانتی متر
عرض
279 سانتی متر
ارتفاع
102 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
نایلون مقاوم
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای ساک حمل
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...