چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی در نمایندگی اینتکس ، مرکز چادر مسافرتی و چادر کوهنوردی در ایران با قیمت ارزان و مناسب

چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی یکی از بهترین و جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب به سراسر ایران عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پلی استر و با روکش پلی اورتان می باشد که نسبت به مدل های مشابه خود دارای مقاومت بالاتری در برابر فشار و شرایط حاد آب و هوایی و تند بادها برخوردار می باشد به همین سبب شما از این کالا می توانید در مکان های مختلف مانند کوهستان با شرایط جوی مختلف به راحتی استفاده نمایید . چادر مسافرتی دو نفره کچوا دارای 1 سال ضمانت می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این کالا با توجه به اینکه در کوهستان مورد استفاده قرار می گیرد می بایست پایه هایی بسیار مستحکم داشته باشد از همین رو شرکت کچوا پایه های این محصول را از جنس فایبرگلاس تولید کرده است که از استحکام بالایی در برابر وزش باد شدید و طوفان می باشد .


این محصول با توجه به راه اندازی راحتی که دارد برای شما این امکان را فراهم می کند که در کوهستان و طبیعت در مدت زمان کوتاهی چادر مسافرتی خود را برپا نمایید . در بسته بندی این چادر یک ساک حمل برای حمل راحت کالا ، طناب و میخ برای مهار چادر و یک دفترچه راهنما برای راه اندازی سریع کالا وجود دارد . این محصول با توجه به بدنه ضد آبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند در شرایط جوی مختلف ، رگبارها و همچنین بارش شدید باران به راحتی از آن استفاده نمایید . بدنه این کالا با توجه به ضخامتی که دارد از ورود سرما به داخل چادر جلوگیری می کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی

چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی یک نمونه از چادر مسافرتی سایز کوچک با رویه ضدآب و طول عمر بالا در کنار سازه های مقاوم بوده که به دلیل قیمت مقرون به صرفه و طول عمر بالایی که داشته توانسته به فروش قابل قبولی دست یابد. این چادر مسافرتی سبک بوده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. از سوی دیگر به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه شما می توانید از این محصول در تمامی سفر های خود برای داشتن یک پناهگاه امن استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم با تحلیل کامل ساختار این محصول پرداخته تا با چادر مسافرتی به طور کامل آشنا شوید. پس همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی | فروشگاه اینتکس


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را معمولا بر اساس نوع سازه های تشکیل دهنده آن ها را به سه گروه عصایی ، فنری و یا اتوماتیک تقسیم بندی می کنند. هریک از این سازه ها ساختمان بدنه منحصر به فردی داشته که موجب استفاده از آن در هر نقطه ای که مقصد سفر شما بوده خواهد شد. بر همین راستا عنوان می کنیم که این محصول یک نمونه سایز کوچک از چادر مسافرتی عصایی می باشد. در طراحی این نوع چادر مسافرتی بخش رویه اصلی با سازه های تشکیل دهنده آن کاملا مجزا بوده و در پروسه راه اندازی نیاز داشته تا این دو بخش به یکدیگر وصل شود. سازه های این مدل از چادر مسافرتی باریک و کوتاه بوده و از طریق اتصال مغناطیسی به یکدیگر متصل خواهند شد. این سازه ها را به یکدیگر وصل کرده و در نهایت در بخش درزهایی که بر روی بدنه اصلی تعبیه شده قرار داده می شود. این سازه به مراتب استحکام بالاتری داشته و در برابر وزش باد و سایر تغییرات شرایط جوی آب و هوایی می توانید کیفیت خود را حفظ کند. لازم به ذکر بوده سیستم راه اندازی و جمع آوری این نوع چادر مسافرتی نیاز به صرف انرژی و زمان کمتری خواهد داشت.


طول عمر چادر مسافرتی

مهم ترین بخش در زمینه انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به بخش طول عمر آن بوده که این قسمت وابسته به کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی دارد. رویه اصلی این چادر مسافرتی را از باداوم ترین نوع پارچه پی استر با خاصیت ضدآب بودن و عایق دما بودن طراحی و تولید کرده اند. میزان کیفیت بدنه این رویه در حدی بوده که می تواند در روز های سرد زمستان گرمای محیط داخلی چادر مسافرتی را به طور کامل حفظ کرده و همچنین در روز های آفتابی می تواند اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کند. سازه های این چادر مسافرتی باریک و سبک بوده و دوام و استحکام قابل قبولی دارد. این سازه ها از جنس فایبرگلاس بوده تا بتوانید از طول عمر بالای آن آسوده خاطر باشید. بر همین اساس بیان می شود که چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی یک نمونه محصول چهار فصل بوده که شما می توانید در زمان سفر به کوهستان ، جنگل ، ساحل و... از محصول استفاده کنید.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی یک نمونه چادر مسافرتی سایز کوچک برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی ایده ال بوده و تا سال های طولانی برای شما کارایی خواهد داشت. اما برای حفظ طول عمر بالای محصول نیاز به رعایت برخی نکات ساده وجود داشته که با رعایت این موارد می توانید از کیفیت بدنه چادر مسافرتی آسوده خاطر باشید. اولین مورد مربوط به سازه های این محصول بوده زیرا این سازه ها مقاوم و بادوام بوده و طول عمر بالایی داشته اما نیاز دارند از وارد کردن ضربه و فشار مستقیم و شدید به این نقاط دور نگه داشته شوند. همچنین برای ثابت باقی نگه داشتن محصول بر روی سطح زمین در زمان وزش باد شدید در داخل بسته بندی این چادر مسافرتی میخ و طناب مهار نیز قرار داده شده است. رویه اصلی این محصول ضدآب بوده اما به دلیل خاصیت قابل اشتعالی که داشته همواره باید دور از حرارت بالا و آتش نگهداری گردد. برای راه اندازی این چادر مسافرتی به دنبال یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ ریزه بوده و بعد از راه اندازی از کشیدن محصول بر روی سطح زمین بپرهیزید. در نهایت اجسام نوک تیز مانند چاقو را هرگز به بدنه اصلی این چادر مسافرتی وارد نسازید.


خرید چادر مسافرتی

شما می توانید در صورت تمایل برای خرید چادر مسافرتی دو نفره کچوا عصایی و یا سایر نمونه های چادر عصایی با ابعاد مختلف و قیمت مناسب به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
145 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضد آب
خیر
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابل استفاده در کوهستان
سبک و قابل حمل
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...