چادر مسافرتی ساحلی بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک (فنری)
  • طول: 192 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ساحلی بست وی با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی و مرکز فروش چادر مسافرتی و چادر کمپینگ ، ارسال به تمام نقتط کشور

چادر مسافرتی ساحلی بست وی با رنگ آمیزی بسیار جذاب و همچنین ارگونومی ساخت جالب یکی از پرطرفدارترین و همچنین زیباترین چادرهای تولید شده توسط این شرکت می باشد . این چادر مسافرتیساحلی 2 نفره از جنس پارچه شمعی برزنتی ساخته شده است و پایه های آلومینیومی مستحکمی نیز در کناره های چادر وجود دارند که می توان به آنها اطمینان کرد و از چادر در شرایط جوی نامناسب نیز استفاده کرد . به سبب استفاده از پارچه شمعی برزنتی این چادر خاصیت ضدآب بودن را در خود می بیند و می توان از آن در کنار دریا و استخر استفاده کرد . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی ساحلی بست وی

چادر های مسافرتی متناسب با نیاز و همچنین مقصد سفر شما دارای تنوع بالایی هستند. شما می توانید متناسب با نیاز خود به راحتی یک نمونه را انتخاب کرده تا نیازتان را به طور کامل برطرف سازد. اغلب چادر های مسافرتی دیوارهایی بزرگ با پنجره هایی کوچک داشته که برای استفاده در روز های افتابی ایده آل نیستند. به همین دلیل بوده که یک نمونه محصول به نام چادر مسافرتی ساحلی بست وی را به شما معرفی می کنیم. این چادر مسافرتی پرتابل و مقاوم بوده و طراحی بدنه ای منحصر به فرد دارد. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید ساده تر توصیه می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی ساحلی بست وی | اینتکس


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. برای عرضه محصولی با طول عمر بالا نیاز به استفاده از جنس بدنه مرغوب و باکیفیت وجود دارد. به همین دلیل بوده که به معرفی نوع جنس بدنه چادر مسافرتی ساحلی بست وی در بخش ابتدایی می پردازیم. بدنه اصلی این چادر مسافرتی از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی تولید شده است. این پارچه طول عمر بسیار بالایی داشته و می تواند اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کند. از سوی دیگر پارچه شمعی برزنتی قابلیت تنفس داشته که موجب می شود در بخش داخلی محصول دمای مطبوعی را تجربه نمایید. اما مهم ترین بخش برای استحکام بدنه چادر مسافرتی مربوط به سازه های محصول می باشد. در این محصول برای تولید سازه ها به سراغ فلز گالوانیزه و ضدرنگ آلومینیوم رفته شده است. این فلز سبک و منعطف بوده و طول عمر و دوام بسیار بالایی دارد. برای افزایش راحتی شما در زمان استفاده و همچنین افزایش طول عمر محصول برای بخش کف چادر مسافرتی از پارچه دولایه پلی استفاده استفاده می شود. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید محصول را بدون نگرانی در تمامی شرایط آب و هوایی به همراه داشته باشید. با توجه به نوع طراحی بدنه این چادر مسافرتی در کنار نوع جنس بدنه آن شما می توانید در زمان سفر به ساحل ، کویر و یا حتی دشت از این محصول استفاده کنید.


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را متناسب با نوع سازه های تشکیل دهنده آن ها به سه گروه عصایی ، اتومات و فنری تقسیم می کنند. بر همین اساس بیان می کنیم که چادر مسافرتی ساحلی بست وی یک نمونه سایز کوچک از چادر مسافرتی فنری می باشد. در طراحی بدنه این محصول از سازه هایی باریک و فنری شکل تشکیل شده که این سازه ها به طور کامل در داخل حفره هایی در لبه رویه اصلی محصول قرار داده شده اند. این سازه ها با قرار داده شدن در داخل ساک حمل خود جمع اوری شده و فضای کمی را اشغال خواهند کرد. ولی به محض خارج شدن از این ساک حمل و بدون دخالت دست به فرم استاندارد خود درآمده و انرژی و زمان خاصی را صرف نمی کنند. این نوع طراحی سازه ها به دلیل طول عمر بالا و سادگی در راه اندازی و جمع اوری چادر مسافرتی همواره دارای طرفداران بالایی بوده به همین دلیل در تولید چادر مسافرتی ساحلی بست وی از آن استفاده شده است.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یکی دیگر از موارد مهمی که نیاز به توجه به آن در زمان خرید چادر مسافرتی دارید بدون شک مربوط به بخش ابعاد داخلی آن بوده که میزان ظرفیت داخلی محصول را تعیین خواهد کرد.زیرا میزان راحتی شما را در زمان استراحت با استفاده از پارامتر ظرفیت داخلی و ابعاد چادر مسافرتی معین می شود. در همین راستا عنوان می کنیم که چادر مسافرتی ساحلی بست وی یک محصول مستطیل شکل بوده که طولی برابر با 192 سانتی متر با عرضی معادل با 120 سانتی متر دارد. ارتفاع محصول نیز تنها 85 سانتی متر بوده که در اثر وزش باد بدنه اصلی محصول حرکتی نداشته باشد. این میزان ابعاد داخلی برای استفاده دو نفره مناسب بوده و می تواند راحتی شما را فراهم کند. البته استفاده از این چادر مسافرتی برای سفر های تک نفره به کویر نیز توصیه می شود.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی ساحلی بست وی توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا یک چادر مسافرتی اورجینال را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

نوع
اتوماتیک (فنری)
طول
192 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...