چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی

Bestway 68105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی مدل Beach Ground2 با ساختاری ساحلی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرم سال می باشد . این چادر ساحلی دارای سه دیواره می باشد و یک طرف آن به طور کامل باز است تا شرایط برای آفتاب گرفتن لب ساحل و یا ایجاد سایه و لذت بردن از آرامش دریا فراهم کند . یکی از مزیت های این چادر ساحلی را می توان وزن سبک 1.1 کیلو گرمی آن دانست ، جایی که به همراه ساک حمل مخصوصی که با خود دارد می توان آن را در پیاده روی ساحل و یا مسافرت ها و کمپینگ هایی با پیاده روی زیاد به همراه خود داشت . ساک حمل این چادر مسافرتی به صورت استوانه ای می باشد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و درون آن چهار عدد گیره نصب برای محکم کردن بدنه چادر به زمین قرارا داده شده است . بدنه این محصول ساخته شده از پارچه پلی استر می باشد ، این نوع پارچه با رویه ماتی که دارد از تابش آفتاب به درون چادر به طور کامل جلوگیری می کند و حتی مقاوم در برابر اشعه مضر آفتاب می باشد . ستون های نگهدارنده چادرهای ساحلی بسیار مهم می باشند زیرا در سواحل اکثرا باد های نسبتا شدید جریان دارد و باید بسیار مقاوم باشند . ستون های این چادر از نوع فایبرگلاس ضخیم می باشد و توسط گیره های قرار داده شده درون ساک مخصوص حمل به زمین متصل می شوند . خرید چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی را از فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و ضمانت اصالت محصول تجربه نمایید .

  • طول :  200  سانتی متر
  • عرض : 120 سانتی متر
  • ارتفاع : 95 سانتی متر
  • وزن محصول :  1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 4 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68105

چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی ، چادری است که به صورت متفاوت نسبت به سایر چادر های مسافرتی ساخته شده است تا شرایط بهتر و مناسب تری را برای استفاده در آب و هوای ساحلی را ایجاد کند ، به همین دلیل نیز با ناک چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی شناخته می شود . فروشگاه اینتکس تهران نیز به دلیل اینکه این نوع چادر ها مشتریان خاص خود را دارد ، آن را موجود کرده است تا بتوانید با قیمت ارزان بهترین چادر مسافرتی ساحلی اصل را که توسط شرکت بست وی تولید شده است ، خریداری کنید . برند چادر مسافرتی بسیار مهم است و در خرید چادر مسافرتی حتما به این نکته توجه داشته باشید تا چادر های فیک را بهتر بشناسید و از خرید آن ها امتناع کنید . 

چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی ظرفیتی دو نفره دارد و برای افرادی مناسب خواهد بود که قصد دارند با جمعیت کمتری از چادر مسافرتی استفاده کنند . این چادر دارای یک درب بزرگ در بخش جلویی می باشد که در تصویر نیز قابل مشاهده است . این درب بزرگ که امکان بسته شدن آن نیز وجود ندارد ، می تواند فضای باز و بزرگی را برای چادر ایجاد کند تا به راحتی هوا تهویه شود و شما بتوانید در یک محیط شرجی مانند سواحل دریا احساس خنکی داشته باشید ، بنابراین می توان گفت که بیشتر از این چادر مسافرتی به عنوان سایبان استفاده خواهد شد . البته این طراحی می تواند به شما اجازه دهد تا راحت تر بتوانید ماسه هایی که به داخل چادر آورده می شود را تخلیه کنید . 

از ویژگی های بسیار خوب و عالی چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی می توانیم به سبک بودن محصول اشاره کنیم . سبک بودن چادر مسافرتی بسیار مقوله مهمی بوده و در صورتی که یک چادر وزن سبکی داشته باشد ، حمل آن آسان بوده و قطعا مشتریان را نیز راضی خواهد کرد . وزن کلی چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی به 1.1 کیلوگرم می رسد . به همین دلیل است که شرکت بست وی برای ساخت چادر مسافرتی ساحلی جدید خود از پلی استر و فایبرگلاس استفاده کرده است که پلی استر بخش بدنه و فایبرگلاس در بخش پایه های چادر مسافرتی استفاده شده است . هر دو جنس نام برده ضد آب هستند و باعث شده اند تا این چادر نیز ضد آب باشد . به همین دلیل استفاده از آن در سواحل با آب و هوای مرطوب آسیبی را در دراز مدت به چادر وارد نخواهد کرد . 

طول چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی 2 متر بوده و عرض آن نیز 120 سانتی متر است ، برای این چادر مسافرتی ارتفاعی 95 سانتی متری در نظر گرفته شده است که افراد می توانند به راحتی در داخل چادر مسافرتی دراز کشیده و یا در حالت نشسته از آن استفاده کنند . در داخل کارتن محصول محتویاتی نظیر ساک حمل و 4 عدد گیره نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از ساک حمل به آسانی چادر را جابجا کنید و از گیره ها برای محکم کردن چادر به زمین استفاده کنید . 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...