چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی برای ساحل با برترین کیفیت و قیمت

چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های ساحلی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار می باشد .

 همچنین وزن این چادر مسافرتی ساحلی 0.9 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی نیز می باشد . همچنین این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان دوتا از برترین و پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . چادر مسافرتی ساحلی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی

چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی یک نمونه چادر مسافرتی رنگی و زیبا با تنوع بالا بوده که در کارخانه بست وی مناسب زمان سفر به مناطق کویری و ساحلی طراحی و تولید شده است. این محصول طول عمر بالا و وزنی کم داشته و انرژی و زمان کمی برای راه اندازی نیاز دارد. شما می توانید در این قسمت با نقد و بررسی این چادر مسافرتی به طور کامل آشنا شوید. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی و سایز تجهیزات سفری را دارید توصیه می کنیم ما را همراهی نمایید.

چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی | نمایندگی اینتکس


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

پارامتر نخستی که به تحلیل آن خواهیم پرداخت مربوط به مشخصات ظاهری چادر مسافرتی بوده که در نگاه اول مصرف کننده را به خود جذب خواهد کرد. چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی یک نمونه از چادر مسافرتی مستطیل شکل بوده که نشیمنگاهی مسطح اما دیواره آن نیم دایره بوده که موجب می شود بخش سقف و دیواره محصول را نتوان از یکدیگر تفکیک کنید. این نوع طراحی بدنه موجب می شود چادر مسافرتی ساحلی شما در زمان وزش باد شدید کارایی بالاتری از خود نشان داده و از سوی دیگر بتواند به راحتی اشعه و گرمای خورشید را بازتاب کند. این چادر مسافرتی فاقد پنجره بوده اما از سه دیواره تشکیل شده که بخش ابتدایی آن به دلیل نداشتن دیواره کارایی درب و پنجره را به صورت همزمان برای شما انجام خواهد داد. به همین دلیل بوده که در محیط داخلی این چادر مسافرتی می توانید از یک دمای مطبوع به دلیل گردش ازادانه هوا و همچنین نور کافی لذت ببرید. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل بوده که جا به جایی آن را راحت تر خواهد کرد. برای حفظ استحکام بدنه محصول بر روی سطح زمین در زمان وزش باد در داخل بسته بندی این محصول میخ و طناب نصب نیز وجود دارد.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

مهم ترین بخش برای طبیعت گردان در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به بخش مشخصات فنی محصول می باشد. زیرا این بخش میزان کارایی محصول را در مقصد سفر شما تعیین کرده و همچنین ابعاد داخلی بدنه چادر مسافرتی و نوع سازه ها را برای شما مشخص خواهد کرد. چادر های مسافرتی را غالبا بر اساس نوع سازه های تشکیل دهنده آن ها به سه گروه اتومات ، فنری و عصایی تقسیم بندی کرده و هریک از این گروه محصولات دارای مزیت های بالایی هستند. برای طراحی چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی به سراغ سازه های عصایی رفته شده که نسبت به سایر نمونه ها و انرژی بالاتری برای راه اندازی و جمع اوری نیاز دارند. البته استحکام بالای این نوع سازه ها و طول عمر زیاد آن ها بوده که موجب می شود برای تولید این چادر مسافرتی از سازه های عصایی استفاده شود. ساختار این نوع سازه از میله های باریک و مقاوم با ارتفاع کم تشکیل شده که از طریق آهنربای تعبیه شده در ابتدا و انتهای این میله ها به یکدیگر متصل خواهند شد.

رویه اصلی این چادر مسافرتی را از مرغوب ترین نوع پلی استر طراحی و تولید کرده که ضدآب بوده و می تواند اشعه مضر خورشید را در روز های آفتابی به طور کامل بازتاب کند. میله های محصول نیز سبک و منعطف با استحکام بالا بوده زیرا از نوع فایبرگلاس هستند. برای بخش کف چادر مسافرتی نیز از پارچه مشعی دولایه استفاده شده تا طول عمر محصول افزایش یافته و رطوبت سطح زمین در ساحل به بخش داخلی چادر مسافرتی وارد نشود. این چادر مسافرتی مستطیل شکل بوده که از طولی برابر با 200 سانتی متر و عرض 130 سانتی متری تشکیل شده است. ارتفاع بدنه محصول 90 سانتی متر بوده تا در زمان وزش باد بتواند موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت نگه دارد. این میزان ابعاد موجب شده تا این چادر مسافرتی گنجایش 3 نفر بزرگسال را به صورت همزمان داشته باشد.


خرید چادر مسافرتی

با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا حتی آنلاین می توانید اقدام به خرید چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و کاملا اورجینال نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
200 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
دارای افتاب گیر
ابعاد بسته بندی: 58 در 9 در 9 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...