چادر مسافرتی ساحلی دو نفره ایزی کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی - ساحلی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی ساحلی دو نفره ایزی کمپ با قیمت ارزان این محصول از سری محصولات سفری مناسب برای باغ ها و سواحل دریا و ... می با

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره ایزی کمپ از سری چادر های مسافرتی پر طرفدار شرکت  بزرگ Easy camp می باشد ، این چادر مسافرتی که با نام Ocean به فروش می رسد از نظر ساختاری بسیار متفاوت بوده و همین موضوع باعث شده که این محصول تنها در مناطق معتدل با آب و هوای ایده آل مانند سواحل رودخانه ، دریا ، باغ ها ، کویر و ... مناسب باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این چادر مسافرتی از سه طرف بسته بوده و یک طرف آن باز است ، در واقع قسمت باز مانده این چادر مسافرتی همان درب محصول می باشد با این تفاوت که نمی توانید این درب را ببندید . این درب بزرگ موجب شده تا تهویه هوای بهتری در چادر مسافرتی وجود داشته باشد . جنس بدنه این محصول از پلی استر می باشد و این جنس در برابر نفوذ آب مقاوم است  اما به دلیل باز بودن یک سمت چادر نمی توان گفت که این محصول ضد آب می باشد . جنس پایه ها یا همان فریم محصول نیز از فایبرگلاس انعطاف پذیر ساخته شده است ، در اغلب چادر های مسافرتی فنری از فایبرگلاس استفاده می شود چرا که استحکام لازم را داشته و به دلیل انعطاف بالا می تواند خاصیت فنری به سازه بخشیده و با تا شدن محصول را راه اندازی کرده و یا آن را جمع کرد . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . وزن کلی این محصول تنها 900 گرم بوده و ابعاد آن مناسب برای استفاده 2 الی 3 نفر می باشد.

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره ایزی کمپ

شرکت مشهور ایزی کمپ این بار اقدام به تولید نوعی چادر مسافرتی با کاربردی خاص و طراحی ویژه نموده است. این چادر مسافرتی با طراحی خاص خود، برای استفاده در آب و هوای گرم، خصوصا در کنار ساحل دریا کاربرد دارد و دارای ظرفیت استفاده دو نفره می باشد. این محصول چادر مسافرتی ساحلی دو نفره ایزی کمپ است که دارای ظاهری اسپرت و جالب بوده و طراحی آن کاملا متمایز با دیگر نمونه های چادر مسافرتی دو نفره می باشد. در این مطلب به نقد وبررسی چادر مسافرتی ساحلی دو نفره ایزی کمپ می پردازیم. 

طراحی ظاهری ویژه و جذاب

این محصول ظاهری بسیار متفاوت از آنچه دیده ایم، دارد. فرم کلی این محصول به صورت نیم دایره است و بخش رویی آن را یک بیضی بزرگ در بر می گیرد که از سمت راست تا سمت چپ این محصول را به علاوه سقف چادر مسافرتی پوشش می دهد. این چادر مسافرتی محصولی سبک و منحصر به فرد است که به رنگ نارنجی تولید شده و ظرفیت مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال به صورت دراز کش را دارا می باشد. طول این محصول برابر با 200 سانتی متر بوده و عرض آن نیز معادل 130 سانتی متر می باشد. افراد به صورت 3 تا 4 نفره نیز به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی نشسته و از آن استفاده کنند. این محصول ارتفاعی کم دارد و با وزش باد در ساحل و دیگر محیط ها، می تواند به خوبی تعادل خود را حفظ کند. ارتفاع این چادر مسافرتی برابر با 90 سانتی متر می باشد. این محصول به راحتی باز شده و جمع می شود و برای راه اندازی نیاز به صرف زمان نخواهد داشت. سازه های این محصول در قسمت داخلی بدنه قرار دارد و به صورت عصایی طراحی شده است. به همین علت پس از خارج کردن از ساک حمل، در زمان بسیار کوتاهی راه اندازی شده و آماده استفاده می شود. 

مزایای پوشش بدنه

در تولید بدنه این محصول از پارچه پلی استر استفاده شده است. این نوع پارچه بدنه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می توان از آن به راحتی در فضاهای مختلف استفاده کرد. بدنه این محصول در برابر اشعه های آفتاب مقاوم است و با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شود. هم چنین نور مستقیم خورشید به صورت طولانی مدت بر کیفت این رویه تأثیری نداشته و موجب پوسیدگی بدنه نخواهد شد. به همین علت این محصول را در هر فضایی، خصوصا آب و هوای گرم، به راحتی می توانید برپا کرده و از آن استفاده نمایید. این بدنه ضد آب می باشد و به دلیل ساختمان خاص چادر مسافرتی، در زمان بارش باران، آب بر روی چادر مسافرتی جمع نشده و به پایین می لغزد. به همین علت در صورت بارش باران، آب به داخل چادر مسافرتی نفوذ نکرده و می توانید با خاطر آسوده در داخل چادر مسافرتی به استراحت بپردازید. این بدنه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاومت زیادی دارد و با استفاده طولانی مدت دچار آُسیب نخواهد شد. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه و برخورداری از طول عمر بالا، نیاز است تا در زمان استفاده نکات ساده ای را نیز رعایت بفرمایید. بدیهی است در صورت استفاده نادرست، هر چند بدنه مقاومت زیادی داشته باشد، محصول دچار آسیب خواهد شد. از روشن کردن آتش در نزدیکی چادر مسافرتی خودداری نمایید و اشیای داغ و پرحرارت را به بدنه نزدیک نکنید تا بدنه محصول دچار سوختگی نشود. پیش از راه اندازی این محصول لازم است تا زمینی هموار و مسطح را انتخاب کرده و از برپایی چادر مسافرتی بر روی سنگ و چوب های تیز خودداری کنید. پس از راه اندازی نیز لازم است تا از جابه جایی و کشیدن چادر مسافرتی بر روی زمین جلوگیری نمایید. اشیای تیز را به بدنه فرو نکنید. برای دوخت این محصول از بهترین نوع نخ های مقاوم استفاده شده است به همین جهت چادر مسافرتی در قسمت درزها دچار گسستگی نخواهد شد. این محصول با برخورداری از بدنه ای مقاوم، به سادگی آسیب ندیده و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. در صورت بروز آسیب در بدنه نیز نگران نباشید. شما می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.

نوع سازه های چادر مسافرتی

برای اسکلت و سازه های این چادر مسافرتی از فایبر گلاس استفاده شده است. بهره مندی از این جنس سازه مزایای زیادی دارد که به بیان چند مورد می پردازیم. این سازه ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی هستند به همین جهت در طول زمان و استفاده های زیاد دچار شکستگی نشده و کیفیت خود را از دست نخواهند داد. این سازه ها در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشند و با قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب، دچار مشکلاتی از قبیل زنگ زدگی و سست شدن نخواهند شد. اسکلت این محصول با برخورداری از جنس مناسب، وزن بسیار کمی دارد و به همین علت این چادر مسافرتی از وزنی کمتر از یک کیلوگرم بهره مند است. به همین جهت شما می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را در هر فضایی به همراه خود برده و در صورت نیاز، آن را در زمانی کوتاه راه اندازی نمایید. 

لوازم همراه چادر مسافرتی 

در جهت راحتی شما و عدم نیاز به خرید تجهیزات اضافی تولید کننده در داخل این محصول میخ نصب قرار داده است که توسط آن می توانید گیره های تعبیه شده در اطراف چادر مسافرتی را به سطح زمین متصل نمایید تا از واژگون شدن چادر مسافرتی در زمان وزش باد جلوگیری شود. هم چنین در بسته بندی این محصول یک ساک حمل قرار دارد که برای جابه جایی آسان چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد. پس از استفاده و جمع کردن چادر مسافرتی، محصول را در ساک حمل قرار دهید تا در زمان جابه جایی، به بدنه محصول آسیبی وارد نشود. به دلیل برخورداری از وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک، این محصول را می توانید به راحتی به کوله پشتی خود متصل کرده و یا در میان سایر لوازم کمپینگ قرار دهید تا در صورت نیاز، اقدام به برپایی آن نمایید.

خرید

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره ایزی کمپ با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران قابل خریداری می باشد.

نوع
تفریحی - ساحلی
طول
200 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ظرفیت
2 الی 3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت ایزی کمپ
وزن: 900 گرم
ظرفیت 2 تا 3 نفر
اقلام همراه
ساک حمل ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...