چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی

Bestway 68107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی مدل Beach Quick 2 یکی از گزینه های ایده آل برای مواقعی است که قصد سفر به مناطق ساحلی را دارید و می توانید با توجه به ساختار این چادر از آفتاب گرفتن نهایت لذت را ببرید . قابل حمل بودن و سهولت در جا به جایی این چادر مسافرتی را می توان از مزیت های آن دانست ، جایی که وزن یک کیلو گرمی این چادر به همراه بسته بندی کوچکی که دارد ، جا به جایی را برای شما حتی در پیاده روی های طولانی کاملا ساده و بدون دردسر می کند . البته باید گفت که درون ساک حمل این چادر ساحلی تعداد هشت عدد گیره نصب نیز برای شما قرار داده شده است تا با استفاده از آن ها بتوانید چادر را به زمین محکم کنید تا باد های حتی شدید ساحلی نتواند برای شما مشکل ساز شود . بخش های کوچکی از این چادر در دیوارهای پایینی به صورت توری ساخته شده اند اما عمده بدنه این چادر مسافرتی ساخته شده از پارچه پلی استخر تک لایه می باشد که مقاوم در برابر ضربه و سوراخ شدگی است . این نوع بدنه در برابر اشعه مضر آفتاب نیز مقاوم می باشد و به همین خاطر در هنگام قرار گیری درون این چادر از بیماری های پوستی جلوگیری می شود . خرید چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران تجربه نمایید .

  • طول :  200  سانتی متر
  • عرض : 120 سانتی متر
  • ارتفاع : 90 سانتی متر
  • وزن محصول :  1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 8 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68107

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی ، چادری دوست داشتنی و کاربردی برای استفاده در مکان هایی مانند سواحل دریا ، دریاچه ها و ... می باشد که اغلب شرایط شرجی و مرطوبی دارند . بست وی با در نظر داشتن چنین شرایط آب و هوایی که در این نوع مناطق حاکم است ، چادر های مسافرتی را طراحی کرده است که دارای درب بزرگی بوده که به بهترین شکل می تواند تهویه هوا انجام دهد و شرایط بهتری را برای استراحت کردن و دیدن مناظر و دریا داشته باشید . بنابراین بهتر است که برای استفاده از چادر ها در مکان هایی همچون مناطق ساحلی از چادر های مخصوص این فضا استفاده کنید . 

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی در ابعاد بزرگی ساخته شده است به طوریکه برای استفاده دو نفر مناسب می باشد ، بست وی به مانند برخی دیگر از چادر های ساحلی خود طول این چادر را 200 سانتی متر و عرض آن را 120 سانتی متر در نظر گرفته است . اگر به تصویر این چادر مسافرتی توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که یک بخش آن باز بوده و از همین قسمت می توانید وارد چادر مسافرتی ساحلی شوید . این نوع چادر ها معمولا دارای سقفی با ارتفاع پایین هستند چرا که بیشتر برای دراز کشیدن و نشستن طراحی شده اند . ارتفاع چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی 90 سانتی متر در نظر گرفته شده است . 

برای ساخت و تولید چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی از بدنه ای از جنس پلی استر استفاده شده است ، این جنس کاملا ضد آب است و در ساخت بسیاری از چادر های مسافرتی غیر ساحلی و معمولی نیز استفاده می شود چرا که لازمه تمامی چادر های مسافرتی ضد آب بودن است ، این در حالی است که حتی چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی در یک منقطه شرجی که رطوبت هوا زیاد است استفاده خواهد شد . قسمت هایی از چادر که به صورت پنجره طراحی شده است ، شامل توری می باشد که می تواند برای نورگیری هر چه بهتر چادر مسافرتی تاثیر گذار باشد . 

از سوی دیگر استفاده از توری در بخش های کناری چادر مسافرتی می تواند باعث آن شود که هوا گردش بهتری را داشته باشد تا فضای داخل چادر خنک شود . عمدتا این طراحی در چادر های مسافرتی و باز بودن بخش هایی از آن برای تهویه هوای بهتر است و بیشتر جنبه سایبان دارد . طراحی این چادر همچنین به صورت فنری است که به سادگی می توایند آن را راه اندازی کنید . راه اندازی چادر هایی که بدنه فنری دارند به صورت اتوماتیک است و شما می توانید در کمترین زمان چادر را راه اندازی کنید . 

بخش میله ها و ستونی که برای ساخت چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی استفاده شده است جنسی از فایبرگلاس دارد که این جنس انعطاف پذیر است و باعث شده تا چادر طراحی فنری داشته باشد . وزن چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی 1.1 کیلوگرم است و حمل آن بسیار ساده خواهد بود . محتویات بسته بندی چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی متشکل از چادر ، ساک حمل و 8 عدد گیره خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...