چادر مسافرتی سایبان دار 2 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی (سایه بان دار)
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی ساحلی دو رنگ بست وی با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی برای ساحل با برترین کیفیت و قیمت

چادر مسافرتی سایبان دار 2 نفره شرکت بست وی دو نوع چادر سایبان دار تولید کرده است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که تفاوت آن ها در ظرفیت آن های می باشد که باعث تفاوت در ابعاد نیز می باشد. چادر مسافرتی سایبان دار 2 نفره یکی از این محصولات می باشد که به صورت مربعی طراحی و تولید شده است و دارای طول و عرض 200 سانتی متری می باشد. ارتفاع این محصول نیز 100 سانتی متر می باشد. این چادر در نوع عصایی تولیده شده ولی راه اندازی آن کار دشواری نمی باشد و با استفاده از دفترچه راهنما حتی افرادی که تجربه کافی را ندارند می توانند به راحتی و بدون مشکل این چادر را راه اندازی کنند. از این چادر مسافرتی می توان در انواع مسافرت ها استفاده نمود. سایبانی که این محصول دارا می باشدباعث جلوگیری تابش مستقیم نور خورشید می شود و راحتی مناسبی را به همراه دارد. وزن این چادر نیز بسیار ناچیز است و جابجایی این محصول بسیار ساده می باشد شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید.

چادر مسافرتی سایبان دار 2 نفره

یکی دیگر از تولیدات گروه بزرگ بست وی، چادر مسافرتی سایبان دار 2 نفره می باشد. این محصول خاص با برخورداری از کیفیت بی نظیر و ظاهری جذاب و اسپرت، توانسته مورد توجه بسیاری از افراد علاقه مند به طبیعت گردی قرار بگیرد و با کیفیت بالای خود رضایت خریداران را جلب نمایند. این چادر مسافرتی توانسته است پس از عرضه، در زمان کوتاهی به فروش بالایی دست پیدا کند و یکی از بهترین چادر های مسافرتی دو نفره محسوب می شود. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی سایبان دار 2 نفره می پردازیم تا جهت خرید بتوانید با شناخت کاملی اقدام کرده و رضایت کامل را از خرید خود کسب کنید.

طراحی زیبا و هوشمندانه

چادر های مسافرتی عصایی از محبوب ترین نوع چادر های مسافرتی محسوب می شوند. زیرا به سرعت و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و شما می توانید به راحتی آن ها را پس از استفاده جمع کنید. این محصول نیز یکی دیگر از چادر های مسافرتی عصایی است که راه اندازی آن نیاز به صرف وقت زیادی نداشته و بدون داشتن تبحر و تجربه در زمانی کوتاه آماده استفاده خواهد شد. این محصول طراحی گنبدی شکل دارد که با برخورداری از دیواره های شیبدار، مانع از تجمع آب در سطح چادر مسافرتی خواهد شد. با برخورد آب باران، آب از دیواره ها به سطح زمین می ریزد. کفی این محصول نیز به صورت مربعی شکل بوده و ساختاری چهار وجهی دارد. طول این چادر مسافرتی برابر با 200 سانتی متر و عرض آن نیز معادل 150 سانتی متر می باشد. شما به راحتی می توانید در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازید و فضای کافی را برای دراز کشیدن و خوابیدن دو نفر بزرگسال در اختیار شما قرار می دهد. بدیهی است در صورت استفاده از این محصول برای نشستن، این تعداد تا 3 الی 4 نفر متغیر خواهد بود. در یکی از وجه های این چادر مسافرتی درب ورودی قرار دارد که توسط زیپ باز و بسته می شود. این درب ورودی دارای ابعادی استاندارد و متناسب با ارتفاع چادر مسافرتی می باشد که رفت و آمد به داخل چادر مسافرتی را بسیار آسان نموده است. هم چنین این درب ورودی دارای توری بوده که پشه بند مناسبی محسوب می شود. در صورت استفاده از این چادر مسافرتی در هوای گرم می توانید درب ورودی را باز گذاشته و توری را ببندید تا علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی، تهویه هوای مناسبی در داخل محصول انجام شود. در قسمت بالای درب ورودی و وجه مقابل آن نیز سایبان مناسبی طراحی شده است که با تابش آفتاب شدید، مانع از ورود نور شدید خورشید به سمت درب ورودی و داخل چادر مسافرتی می شود. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول در هر فضایی استفاده نمایید. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز برابر با 110 سانتی متر است که ارتفاعی استاندارد محسوب می شود. نشستن و حرکت شما در داخل این چادر مسافرتی بسیار آسان خواهد شد و می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. در چهار طرف بدنه نیز گیره هایی به جهت اتصال چادر مسافرتی به سطح زمین تعبیه شده است. شما توسط میخ و طناب نصب می توانید این گیره ها را به سطح زمین متصل کنید تا در صورت بروز باد و طوفان شدید، چادر مسافرتی با استحکام در جای خود مانده و واژگون نشود. 

راه اندازی و جابه جایی آسان

این محصول دارای وزن بسیار کمی بوده و مجموع وزن چادر مسافرتی کمتر از دو کیلوگرم می باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را حمل کرده و در هر فضایی به همراه خود ببرید. این محصول دارای ساک حمل کوچکی نیز است که پس از جمع کردن چادر مسافرتی، ابعاد کوچکی به خود می گیرد و به سادگی در ساک حمل جای خواهد شد. بنابراین شما می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را به کوله پشتی خود متصل کرده و در کوهنوردی و کمپینگ از سرپناهی ایمن بهره مند شوید. این محصول با وزن کمی که دارد زحمت زیادی برای شما ایجاد نکرده و به راحتی قابل حمل است. برای راه اندازی این محصول نیز لازم است تا ابتدا فضای مناسبی را جهت قرار دادن این چادر مسافرتی در نظر بگیرید. این فضا باید عاری از سنگ ریزه و چوب های تیز باشد و مسطح و هموار باشد. سپس چادر مسافرتی را از ساک حمل خارج کرده و در این فضا قرار دهید. از مزایای سازه های عصایی، می توان به راه اندازی آسان آن اشاره کرد. با کشیدن این چادر مسافرتی به طرفین می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را برپا کرده و در داخل آن به استراحت بپردازید. برای جلوگیری از ورود آسیب به بدنه چادر مسافرتی لازم است تا محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید زیرا در اثر برخورد با شاخه ها و سنگ های تیز بدنه دچار آسیب خواهد شد. پس از استفاده نیز چادر مسافرتی را جمع کرده و در ساک حمل قرار دهید تا محصول در زمان انتقال و جابه جایی آسیب نبیند. از روشن کردن آتش در مجاورت چادر مسافرتی خودداری کنید و لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه چادر مسافرتی جلوگیری نمایید. بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی است که مقاومت بالایی دارد و با رعایت کردن موارد ذکر شده، تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده خواهد بود. این بدنه ضد آب بوده و استحکام زیادی در برابر پارگی و ساییدگی دارد. هم چنین با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید نیز دچار پوسیدگی نخواهد شد. در صورت بروز آسیب در بدنه چادر مسافرتی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا همکاران جهت تعمیرات تخصصی چادر مسافرتی اقدام کنند. 

راهنمای خرید

برای دریافت مشاوره خرید در خصوص چادر های مسافرتی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. در این فروشگاه اینترنتی شاهد بالاترین تنوع انواع چادر های مسافرتی اورجینال خارجی و ایرانی هستیم که می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و با قیمتی ارزان تهیه کنید. چادر مسافرتی سایبان دار 2 نفره نیز با ارزان ترین قیمت از طریق این سایت قابل خریداری است.

نوع
عصایی (سایه بان دار)
طول
200 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن: 1.9 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش 2 نفر
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...