چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره خارجی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره در نمایندگی محصولات بادی و بورس فروش چادر مسافرتی ارزان در تهران ، با قیمت مناسب و ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره نوع دیگر چادر های سایبان دار شرکت بزرگ بست وی می باشد که تنها تفاوتی که محصول هم نوع خود دارد در ظرفیت آن می باشد که ابعاد آن را نیز تحت تاثیر قرار داده است. طول و عرض این  چادر به دلیل مربعی شکل بودن آن برابر بوده و 210 سانتی متر می باشد. 

ارتفاع چادر مسافرتی نیز برابر 120 سانتی متر است. جنس بدنه این چادر از پارچه شمعی برزنتی و جنس پایه های چادر از آلمینیوم ضد زنگ و با مقاومت بالا می باشد. این چادر را می شود در سفرهای مختلف به راحتی استفاده کرد. علارقم تمام ویزگی هایی که این محصول دارد و توجه خریداران را نیز به خود جلب کرده است قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و قابل توجه است. دارا بودن وزن بسیار مناسب 2.3 کیلوگرم ، دارا بودن ظرفیت درازکش 3 نفر ، دارا بودن پشه بند ، دارا بودن سایه بان و دارا بودن کیسه نگهداری اشیا داخلی از سایر ویژگی های این چادر مسافرتی 3 نفره بست وی می باشد. این محصول را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره خارجی

چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره خارجی محصولی با فضایی بزرگ می باشد که برای 3 فرد در نظر گرفته شده است و در واقع جادار و راحت می باشد. از این رو در زمان اقامت افراد در خارج از خانه می تواند محیط راحت و مناسبی برای آن ها ایجاد سازد و آن ها را دچار مشکل نسازد. از این رو برای رفتن به مسافرت های مختلف برای خانواده های کم جمعیت استفاده از این چادر مسافرت توصیه می شود و سرپناهی مطمئن برای افراد می باشد. با داشتن فضایی مانند چادر مسافرتی دیگر نیازی به فکر کردن در باره هزینه های اقامت در شهر های مختلف وجود ندارد و به راحتی جستجو و گردش در شهر های مختلف و جذاب کشور مهیا می شود. همچنین می توان این محصول را با داشتن بدنه ای مقاوم و با استحکام در طول سال های زیاد استفاده کرد و در هر آب و هوایی از آن لذت برد. با توجه به متفاوت بودن آب و هوا در مناطق مختلف باید مواد اولیه به کار رفته در این محصول به گونه ای باشد که در هوا های مختلف دارای شرایط ویژه ای باشد و سازگاری های مورد نظر را داشته باشد. به همین خاطر است که چادر مسافرتی از اجزایی تشکیل شده است که شرایط را بهتر و مناسب تر می سازد. با این وجود است که پر فروش ترین محصول در سال های اخیر محسوب می شود و در طولانی مدت کاربرد ویژه ای دارد.


نوع چادر مسافرتی و سبک ساخت

این محصول خاص و بی نظیر دارای بدنه ای مقاوم و با دوام است که با سیستم خاصی ساخته شده است. نوع این چادر مسافرتی عصایی می باشد از این رو در زمان کوتاه نصب می گردد و می تواند به سرعت نیز در زمان نیاز جمع آوری شود. تاشو بودن بدنه به دلیل عصایی بودن آن می باشد که ابعاد چادر مسافرتی را در زمان جمع آوری شده به ابهاد کوچکی تبدیل می کند. از این رو سبک ساخت این محصول ساده بوده است که سازه های تاشو دارد و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. همان طور که گفته شد این محصول خاص دارای سازگاری های لازم به جهت استفاده در آب و هوا و محل های گوناگون است و از بهترین بدنه تشکیل شده است. چادر مسافرتی تمامی امکانات برای استفاده در آب و هوای گرم دارد در صورتی که این امکانات لازم را برای رفتن به مسافرت در فصول سرد سال و یا در محیط هایی مانند کوهستان نیز دارد. به همین خاطر برخی از علاقه مندان به این محصول چادر مسافرتی برای استفاده در چهار فصل سال می گویند. از این رو طراحی های به خصوصی دارد که در ادامه بیش تر به آن ها می پردازیم.


جنس بدنه محصول

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای با جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد از این رو رنگبندی بدنه آن نیز به وضوح دیده می شود و دارای جذابیت نیز می باشد. این محصول خاص رنگبندی فانتزی دارد و به این صورت برای افرادی که زیبایی ظاهری محصول برای آن ها دارای اهمیت است مناسب بوده است. جنس بدنه از با کیفیت ترین مواد اولیه ای می باشد که برای چادر مسافرتی هایی که دارای استحکام هستند مناسب می باشد. همچنین می تواند بدون آفتاب سوختگی و نظیر این عوامل که در فصول گرم سال موجود می باشد مورد استفاده قرار بگیرد. از این رو می توان گفت که در فصل تابستان که افراد بیش تر تمایل به رفتن به سفر دارند می تواند بهترین گزینه محسوب شود. با این شرایط در طول سال های زیاد این چادر مسافرتی  در فصل تابستان کاربرد ویژه ای خواهد داشت.


ضد آب بودن بدنه و داشتن سایبان

این محصول برای استفاده در چهار فصل می باشد از این رو برای تابستان دارای سایبان در جلوی بدنه بوده است و در زمان استفاده در محل های بارانی و سرد دارای بدنه ای ضد آب بوده است. از این رو به راحتی افراد می توانند اراده کرده و به مسافرت بروند. از این رو بدنه در برابر شرایط های مختلف مقاوم بوده است. ضد آب بودن بدنه در مواقعی که باران می آید باعث می شود تا آب به داخل بدنه نفوذ نکند و به افراد داخل محصول نیز آسیبی وارد نشود. 


خرید محصول

چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره خارجی دارای قیمت ارزان می باشد و در نمایندگی اینتکس تهران به فروش می رسد.

نوع
عصایی
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن: 2.3 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای پشه بند
دارای سایه بان
دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...