چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره خانواده

bestway 68011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 225 سانتی متر
  • عرض: 248 سانتی متر
  • ارتفاع: 155 سانتی متر
4,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره خانواده در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان و مناسب محصول شرکت بست وی یک چادر حرفه ای و جدید و بروز برای استفاده خانوادگی و کمپینگ با نصب آسان و فوری درفر.شگاه اینترنتی چادر مسافرتی اینتکس تهران

چادر مسافرتی سایبان دار 3 نفره خانواده از سری محصولات مسافرتی و با کیفیت بست وی می باشد ، این چادر برای انواع سفرهای سخت که نیاز به تجهیزات با کیفیت داریم مناسب می باشد. نوع این تشک به صورت عصایی طراحی شده است و راه اندازی آن آسان و راحت می باشد.

 ظرفیت این چادر مسافرتی چه در حالت عادی و چه در حالت درازکش 3 نفر می باشد و دارای ابعاد مناسبی می باشد ، طول این چادر مسافرتی 225 سانتی متر ، عرض چادر 248 سانتی متر و ارتفاع آن 155 سانتی متر می باشد. شرکت بست وی تجارب بسیاری در رابطه با تفریح و محصولات مرتبط به تفریح دارد که مورد توجه خریداران نیز قرار گرفته است. در تولید این چادر نیز مانند دیگر تولیدات یست وی از جنس مناسبی برای بخش های مختلف استفاده شده ، جنس بدنه استخر از پارچه شمعی برزنتی ، و جنس پایه ای چادر نیز از آلمینیوم ضد زنگ می باشد. ضد آب بودن نیز یکی از ویژگی های مهم این چادر مسافرتی 3 نفره بست وی می باشد. این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

چادر مسافرتی سه نفره سایبان دار را بهترین گزینه برای استفاده در کمپیگ هایی به همراه خانواده و دوستان دانست که دارای کیفیت فوق العاده بدنه و قیمت مقرون به صرفه می باشد و از این رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . این چادر مسافرتی دارای رنگبندی متنوعی می باشد که با توجه به استعلام رنگبندی ها می توانید آن را خریداری نمایید و محصولی زیبا را در اختیار داشته باشید . این چادر مسافرتی از بدنه ضد آب و همچنین ستون های مقاوم بهره می برد که این امر باعث شده است در شرایط نامساعد جوی نیز به راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم به دنبال خرید چادر مسافرتی سایبان دار سه نفره هستید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید در بخش جلویی آن سایبانی وجود دارد که به صورت کلی در بخش بالایی درب چادر قابلیت نصب را دارد و از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . این سایبان از جنس بدنه اصلی چادر مسافرتی است و در مواقع بارش باران نیز می توانید به عنوان پوشش دوم برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل چادر استفاده نمایید . همچنین محفظه ای که توسط سایبان در بخش جلویی چادر به وجود می آید بهترین مکان برای نگهداری لوازم شخصی همانند ساک و کوله های کوهنوردی می باشد تا فضای داخلی بیشتری را در اختیار داشته باشید . باید گفت که درب و پنجره تعبیه شده است بخش پشتی این چادر مسافرتی مجهز به توری می باشد که در صورت بسته بندی توری به خوبی از ورود حشرات به بخش داخلی جلوگیری به عمل می آورد .

همانطور که در جدول توضیحات این محصول مشاهده کردید در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی استفاده شده است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . همچنین از مهمترین مزیت های این چادر مسافرتی ضد آب بودن بدنه آن می باشد که در شرایط نامساعد جوی می تواند بسیار کمک کننده باشد . گفتنی است که برای بالا بردن مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب در بخش کف آن از پارچه دو لایه استفاده شده است که دارای آستر داخلی می باشد و چادر مسافرتی را به سدی محکم در برابر حجم آب زیاد تبدیل کرده است . همچنین از بخش های اصلی هر چادر مسافرتی می تواند ستون های نگهدارنده آن باشد که اهمیت بالایی در حفظ استحکام چادر دارد . در بدنه این چادر مسافرتی از ستون های آلومینیومی استفاده شده است که توسط میخ های نگهدارنده و طناب مخصوص به زمین متصل می شوند تا در شرایط وزش بادهای شدید در شرایط کمپینگ به خوبی واکنش نشان دهند . گفتنی است که با توجه به تست های صورت گرفته بر روی این محصول در مورد ضد آب بودن و استحکام بالا در شرایط طوفانی با خیالی راحت می توانید از آن در کمپ و کوهنوردی های خود استفاده نمایید .

ظرفیت این چادر مسافرتی سه نفر به صورت درازکش می باشد که به راحتی می توانید به اندازه سه کیسه خواب را درون آن جای دهید ، طبیعی است که این ظرفیت ، ظرفیت خوابیده است و در صورت استفاده به صورت نشسته این ظرفیت به پنج تا شش نفر افزایش پیدا می کند . وزن این محصول بالغ بر 4.9 کیلو گرم می باشد که به دلیل استفاده از پایه های آلومینیومی کمی سنگین تر از حد استاندارد کوهنوردی است اما با توجه به ساک حمل مخصوص که دارد به راحتی می توانید آن را حتی در مسافت های طولانی حمل نمایید . گفتنی است که این چادر مسافرتی در حالت جمع شده که درون ساک قرار می گیرد دارای حجم بسیار کوچکی می باشد و جا به جایی آن برای شما مشکل ساز نخواهد شد .

برای خرید چادر مسافرتی سه نفره سایبان دار خانواده از فروشگاه مرکزی چادر مسافرتی اینتکس تهران می توانید از طریق همین صفحه و از روش های موجود اقدام نمایید و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
225 سانتی متر
عرض
248 سانتی متر
ارتفاع
155 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن: 4.9 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...