چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کلمن در شرکت اینتکس تهران ، مرکز فروش چادر مسافرتی ایرانی و خارجی با قیمت مناسب

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کلمن یکی از بهترین نوع چادرهای مسافرتی می باشد که توسط شرکت کلمن تولید شده است . این محصول با توجه به راه اندازی راحت و آسانی که دارد توانسته است توجه بسیاری از افراد که به خود جلب نماید . فضای داخلی چادر در اصل برای سه نفر خواب طراحی شده است اما ظرفیت 6 نفر به صورت درازکش را دارد . این کالا دارای 1 درب ورودی اصلی و یک پنجره می باشد که به موجب آزار و اذیت حشرات پشه بند نیر برای آن در نظر گرفته شده است . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار ، دمای مختلف هوا ، حرارت آتش و برخورد آب باران و مایعات مختلف می باشد به همین سبب این چادر می تواند در کوهستان و طبیعت سرپناه بسیار امنی برای شما باشد .

 در داخل چادر مسافرتی محفظه های توری تعبیه شده است که برای شما این امکان را فراهم می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن قرار دهید . برای استحکام این چادر پایه های آن را از جنس فایبرگلاس تولید کرده اند که از مقاومت بالایی در برابر وزش باد شدید و طوفان برخوردار می باشد . برای حمل راحت این محصول یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که شما می توانید چادر را داخل آن قرار دهید و به راحتی با خود حمل نمایید . از مهمترین مزیت های این چادر که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت و آسان آن می باشد که در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است . چادر مسافرتی سه نفره کلمن دارای 2 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های نمایندگی اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کلمن

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کلمن با کیفیت و مقاوم است و دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد. این چادر مسافرتی دارای بدنه ای با ترکیبات مفیدی است که می تواند فضایی بزرگ را برای افراد ایجاد سازد تا با توجه به ظرفیتی که دارد بتوانند اعضای آن در داخل محصول راحت و با آرامش کامل باشند. چادر مسافرتی توانایی آن را دارد که بتواند در محیط های مختلف نصب شود و برای افراد سرپناه ایجاد سازد. با این وجود می توان در مدت زمان طولانی از این کالای ارزشمند و ضروری بهره مند شد. چادر مسافرتی دارای بخش های اصلی است که با این وجود بر روی سطح با استحکام و استواری لازم قرار بگیرد و بتواند مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد. از این محصولات در مسافرت ها و تفریحگاه ها استفاده می شود و سبب ایجاد محلی برای استراحت می باشد. با وجود ظرفیت کمی که این چادر مسافرتی دارد برای خانواده های کم جمعیت استفاده می شود و می تواند بهترین محصول برای این خانواده ها باشد که قیمت مناسبی نیز دارد. با این وجود افراد زیادی به خرید این چادر مسافرتی تشویق خواهند شد.


استفاده از محصول در مناطق مرطوب

چادر مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که در هر محلی قادر به استفاده می باشد. محل هایی مانند ساحل و جنگل دارای رطوبت در محیط هستند و این رطوبت را در مدت زمان زیادی دارا می باشند. در بیش تر فصول سال نیز به این گونه آب و هوا وجود دارند و شرایط خود را حفظ می کنند. برای رفتن به این گونه محل ها نیازمند فضایی مفید برای اقامت اعضای خانواده خود خواهیدد بود که با وجود شرایط آب و هوایی بتوان به راحتی در آن اقامت داشت. از این رو چادر های مسافرتی طراحی و تولید شده اند و می توانند برای سرپناه افراد استفاده شوند. چادر مسافرتی اتوماتیک با وجود این که به راحتی نصب می شودوبه آسانی مورد استفاده قرار می گیرد می تواند گزینه ای مناسب برای افراد باشد و در این محل ها ایفای کارایی کند. این محصول بدنه ای ضد آب دارد و در برابر آب و رطوبت غیر قابل نفوذ است. از این رو در محل های مد نظر برای استراحت افراد راه اندازی و نصب می شوند و می تواند محیطی امن محسوب شود. این محصول در برابر بارش باران نیز مقاومت خود را دارد ودارای بدنه ای با ضخامت می باشد.


بدنه حساس محصول

با وجود این که محصول دارای مقاومت لازم است و ضخامت مطلوبی دارد می تواند برای محل های مختلف استفاده شود. با این وجود نیازمند مراقبت و دقت در زمان مصرف می باشد و می بایست در زمان استفاده نکات ایمنی را رعایت کرد. بدنه حساس چادر مسافرتی دارای طول عمر بالا است و در برابر عوامل دوام دارد اما می تواند با رعایت نکردن برخی نکات دچار آسیب و خرابی شود و یا به طور کلی از بین برود. این محصول در صورت کشاندن بر روی سطح در مناطق مختلف دچار سوراخی و آسیب می شود و منافذی را ایجاد می کند. این بخش ها به مرور زمان باعث خرابی کلی چادر مسافرتی می شود می تواند آن را از بین ببرد. در این صورت است که کارایی آن به مشکل می خورد و دیگر نمی توان در شرایط سرما و بارش باران از آن استفاده نمود.


دیواره های مقاوم

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای مقاوم است و این مقاومت بر اساس دیواره های تشکیل دهنده آن است. با این وجود می توان در شرایط وزش باد های شدید از محصول استفاده کرد و محلی برای استراحت داشت. دیواره ها در برابر برخورد افراد مقاومت خود را دارند و واژگون نمی شوند. به همین خاطر است که شکل اصلی محصول حفظ می شود و در صورت استفاده طولانی مدت خراب و نا متعادل نمی شود.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کلمن که یک محصول با دوام است به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
اتوماتیک
طول
210 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس و استیل
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
ظرفیت دراز کش 3 نفر
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...