چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کینگ کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کینگ کمپ به صورت اینترنتی و تلفنی و حضوری با بهترین قیمت و کیفیت ساخت عالی از فروشگاه اینترنتی اینتکس

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کینگ کمپ از نمونه چادر های سفری بسیار با کیفیت و پر فروش کمپانی king camp می باشد که می توانید آن را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . چادر های مسافرتی می توانند حریم خصوصی و سرپناه ایمنی در طول سفر برای مسافرین باشد و چه بسا اگر محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد سرپناهی ایمن تر و مقاوم تر را خواهید داشت . این محصول در ابعادی تولید شده است که اجازه استفاده می دهد تا سه نفر بتوانند از آن حتی به صورت دراز کش استفاده کنند . این چادر مسافرتی به نسبت بسیاری از چادر های مسافرتی دیگر دارای ساختار متفاوت است چرا که برای استفاده در سواحل طراحی شده و بیشتر از آن در آب و هوای ایده آل و معتدل استفاده می شود . نبود یک ضلع در این محصول موجب شده تا تهویه هوا به خوبی در درون چادر وجود داشته باشد ، همچنین پنجره های کناری می تواند باعث عبور نور به داخل چادر شود . این چادر مسافرتی عمدتا به مانند سایه بان عمل کرده و می تواند در سواحل بسیار کاربرد داشته باشد . لازم به ذکر است که بدنه این محصول کاملا ضد آب است چرا که از جنس پلی استر ساخته شده است . سازه این محصول اتوماتیک بوده و به همین دلیل نیز با نام چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کینگ کمپ شناخته شده است ، جنس این سازه نیز از فایبرگلاس می باشد ، از آن جا که پلی استر و فایبرگلاس وزن سبکی دارند این محصول نیز تنها 2.6 کیلوگرم وزن دارد . سایر ویژگی ها و مشخصات محصول در جدول زیر آورده شده است.

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کینگ کمپ

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کینگ کمپ از جمله پر فروش ترین محصولی است که با ظرفیت کم برای خانواده های کم جمعیت مناسب است و فضایی مفید را در داخل خود دارد. این چادر مسافرتی ظاهری خاص دارد که می تواند در زیبایی آن نقش داشته باشد و برای آن دسته از افرادی که زیبایی محصول برای آن ها اهمیت دارد مناسب باشد. با توجه به ساختار ساده و شکیل این محصول می توان آن را در محل های مختلف راه اندازی نمود و از وجود آن بهره مند شد. علاوه بر این موارد وجود چادر مسافرتی در تمامی سفر ها لازم و ضروری است و بودن آن در کنار خانواده سبب راحتی سفر می شود به همین خاطر است که با قیمت ارزان به افراد ارائه می شود تا همگی قدرت خرید آن را داشته باشند. این محصول خاص نیز علاوه بر داشتن کیفیت و کارایی مطلوب دارای قیمت کمی است که بر حسب مزیتی که دارد می تواند خریدی به صرفه محسوب شود. به همین خاطر مورد استقبال علاقه مندان به داشتن چادر مسافرتی قرار گرفته است. جهت خرید محصول با ما همراه باشید.


فضای بزرگ در داخل محصول

این چادر مسافرتی به سبک خاصی طراحی شده است و دارای بخش های مختلفی می باشد. از این رو می تواند فضای بزرگی را در داخل خود برای استفاده افراد مهیا سازد تا آن ها نیز شرایط راحتی را تجربه نمایند. چادر مسافرتی دارای درب بزرگی است که در واقع یکی از دیواره های آن را به خود اختصاص داده است. این دیواره بزرگ به طور کلی باز می شود و مسیر را برای حرکت افراد و رفت و آمد آن ها مناسب می گرداند. علاوه بر آن وجود این درب سبب می شود تا هوای آزاد در ارتباط با محیط داخل محصول باشد و بتواند به سرعت تصفیه گردد. با این وجود است که محصول در هوای گرم نیز قابل استفاده می باشد و شرایط خوبی را دارا می باشد. چادر مسافرتی با ایجاد چنین فضایی می تواند برای افراد شکل جدیدی از استفاده از چادر مسافرتی را مهیا سازد. به این صورت که بخش جلویی محصول باز می شود و محلی برای استراحت افراد ایجاد می گردد. استفاده کنندگان در این محل می توانند به تماشای محیط اطراف بپردازند و از هوای تازه لذت ببرند. در این بخش زیره محصول باز شده و بخش های بیرون را نیز اشغال می کند و سبب ایجاد فضایی بزرگ را می کند.


نورگیر بودن محصول

در داخل چادر مسافرتی حس ناخوشایندی شامل حال افراد نمی شود و نمی توانند دچار خستگی و کسالت شوند. چرا که این محصول بر روی دیواره های خود دارای سه عدد پنجره بزرگ می باشد که با باز کردن آن ها نور زیادی وارد بدنه می شود. به این صورت افرادی که در داخل محصول هستند حس خوبی را تجربه می کنند و می توانند بهترین موقعیت را داشته باشند. از این رو شاداب شده و به ادامه استراحت خود می پردازند. نور گیر بودن فضای داخلی محصول سبب استفاده طولانی مدت از محصول می شود و شرایط را برای اقامت راحت تر می کند. این پنجره ها پوششی دارند که می تواند از داخل جمع شود و باز گردد. به همین خاطر اصطلاحا به آن باز کردن پنجره گفته می شود. در واقع به وسیله بندینک هایی این بخش باز می شود و نور و هوای تازه وارد محصول می گردد.


استفاده از ساک حمل

در کنار محصول با خرید ساک حملی به افراد داده می شود که رایگان بوده و شرایط را برای حفظ و نگه داری چادر مسافرتی مهیا می سازد. این ساک حمل توانایی حمل و نقل محصول را دارد و می تواند به راحتی آن را منتقل کند. ساک حمل بسته بندی مرتبی است که دارای پوششی مقاوم می باشد و بدنه را در امنیت کامل حفظ می کند. شما می توانید در صورت سفر نرفتن محصول را در داخل ساک حمل قرار دهید و مدت زمان زیادی از آن محافظت کنید.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک کینگ کمپ به شرکت اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
240 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ظرفیت 3 نفر
دارای سه پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 85 در 15 در 15 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...