چادر مسافرتی سه نفره بست وی مدل Cool Dome3

Bestway 68085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,470,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره بست وی مدل Cool Dome3 محصولی چند فصل برای استفاده در مسافرت ها می باشد که با بهره گیری از بدنه ای ضد آب به خوبی در شرایط بارانی به کمک شما می آید . این چادر مسافرتی دارای کیفیت ساخت بالا می باشد و در لایه های بدنه آن از پارچه پلی استر ضد آب استفاده شده است . این لایه های از نوع 190T با روکش PA می باشند که علاوه بر ضد آب بودن در برابر سرما نیز مقاومت خوبی از خود به نمایش می گذارند . وزن کلی این محصول به همراه لوازم جانبی که به همراه خود دارد از جمله ده گیره نصب بالغ بر 2.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن دارد . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل دسته دار وجود دارد که حجم کوچک چادر به هنگام جمع شدن درون این ساک قرار می گیرد و می توانید آن را حتی در پیاده روی های طولانی به همراه خود داشته باشید . فضای داخلی این محصول برای سه نفر به صورت خوابیده ایده آل می باشد و می توانید درون آن از کیسه خواب استفاده کنید . در بخش داخلی از سقف یک عدد آویز برای نگهداری روشنایی درون چادر وجود دارد و همچنین جیب های داخلی برای نگهداری لوازم شخصی تعبیه شده است . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی سه نفره از جنس فایبرگلاس می باشد که انعطاف پذیری بالا و وزن سبک از ویژگی های کلیدی آن ها به شمار می آید و با توجه به مزیت های ذکر شده مدت زمان برپایی چادر هشت دقیقه می باشد .

  • طول : 210  سانتی متر
  • عرض : 210 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • وزن محصول :  2.2  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PA
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای یک درب ورودی
  • مدت زمان برپایی چادر : 8 دقیقه
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 8 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68085

چادر مسافرتی سه نفره بست وی مدل Cool Dome3 با بدنه ضد آب و با کیفیتی که دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها به همراه خانواده و یا دوستان در چهار فصل باشد . این چادر مسافرتی از بدنه پلی استر بهره می برد که یکی از بهترین متریال های به کار گرفته شده در ساختار چادرهای مسافرتی ضد آب می باشد . همچنین ستون های مقاوم سازی شده در برابر وزش باد نیز به خوبی می تواند شرایط چادر را در اوضاع نامساعد جوی پایدار نگه دارد . اگر قصد خرید چادر مسافرتی سه نفره بست وی را دارید  در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم .

این چادر مسافرتی دارای ظاهری ساده می باشد که در برخی از مدل ها در قسمت بالای درب ورودی خود دارای سایبان است اما در این مدل سایبان در این بخش تعبیه نشده است . ساختار چادر به صورت عصایی می باشد و به همین خاطر به نسبت مدل های چادر مسافرتی فنری باید مدت زمان بیشتری را برای راه اندازی چادر صرف کنید . مدت زمان تقریبی برای راه اندازی این چادر مسافرتی 8 دقیقه می باشد که به نسب سایر چادرهای مسافرتی عصایی استاندارد است . ان محصول دارای یک درب ورودی می باشد و در بخش های کناری بدنه ، پنجره ای دیده نمی شود .

در قسمت سقف این چادر مسافرتی می توان آویزی مقاوم را مشاهده کرد که برای نگهداری روشنایی درون چادر در تاریکی شب مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین با نگاهی به دیواره های داخلی این محصول می توان جیب های کوچک تعبیه شده را مشاهده کرد که برای نگهداری لوازم شخصی همانند تلفن همراه کاربرد دارد . این چادر مسافرتی به همراه خود دارای هشت عدد گیره نصب برای مقاوم سازی چادر پس از نصب و راه اندازی و همچنین یک ساک حمل جمع و جور می باشد که توسط آن به راحتی می توانید این چادر کمپینگ را حتی در پیاده روی های خود در مسافرت به همراه داشته باشید .

برند بست وی در ساختار بدنه این چادر مسافرتی از برترین متریال بازار استفاده کرده است تا کیفیت ساخت را به خوبی افزایش دهد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ساخته شده از پلی استر 190T با رویه PA می باشد که به خوبی در برابر نفوذ آب مقاوم سازی شده است و به همین خاطر نیازی نیست تا در هنگام بارش باران های شدید ، دغدغه ای داشته باشید . همچنین در بخش کف این محصول ، ساختار بدنه به صورت دو لایه تعبیه شده است تا اگر در هنگام بارش باران آب گرفتگی صورت گرفت ، آب از کف چادر به داخل نفوذ نکند .

ستون های استفاده شده در ساختار این چادر مسافرتی بست وی از نوع فایبرگلاس ضخیم اما سبک می باشد که به همین خاطر به خوبی وزن کلی چادر کاهشی شده است . سبک بودن یک چادر مسافرتی می تواند مزیتی بزرگ برای افرادی باشد که قصد برپایی کمپینگ را دارند زیرا به راحتی می توانند این چادر مسافرتی را به همراه خود در پیاده روی ها داشته باشند .

وزن این محصول با توجه به بررسی های صورت گرفته به همراه لوازم جانبی درون بسته بندی بالغ بر 2.2 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش چادر مسافرتی در کشور این محصول را با ارزان ترین قیمت و ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش برای شما فراهم آورده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...