چادر مسافرتی سه نفره سایبان دار بست وی

Bestway 68088

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,070,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره سایبان دار بست وی مدل Cool Ground3 یکی دیگر از مدل های 2022 چادر مسافرتی می باشد که در توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این چادر مسافرتی دارای سایبان در بخش جلویی خود می باشد که بر روی دو ستون اصلی برپا می شود و در واقع فضای بیشتری را در بیرون چادر برای قرارگیری ساک کمپینگ و همچنین کفش ها در اختیار شما قرار می دهد . این چادر مسافرتی به رنگ ترکیبی آبی ، زرد و مشکی می باشد که زیبایی خاصی را به خود اختصاص داده است و دارای یک درب ورودی بزرگ همراه پشه بند می باشد تا علاوه بر گردش هوای مطلوب از ورود حشرات به بخش داخلی چادر جلوگیری کند . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل دسته دار برای شما ارسال می شود که جا به جایی را به ساده ترین شیوه ممکن امکان پذیر می کند و علاوه بر آن تعداد ده عدد گیره برای نصب هر چه محکم تر درون بسته بندی وجود دارد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس با انعطاف پذیری بالا می باشد و بخش های اصلی بدنه از پلی استخر با لایه های رویه PU ساخته شده اند تا در برابر نفوذ آب در هنگام بارش های فصلی حتی شدید مقاومت خود را به خوبی به نمایش بگذارند . وزن این محصول به صورت کلی به همراه لوازم جانبی که به همراه خود دارد بالغ بر 2.7 کیلو گرم می باشد و راه اندازی آن در مدت زمان تقریبی 8 دقیقه صورت می گیرد . برای خرید چادر مسافرتی سه نفره همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق وب سایت اینتکس تهران ثبت نمایید .

  • طول : 210  سانتی متر
  • عرض : 210 سانتی متر
  • ارتفاع : 120 سانتی متر
  • وزن محصول :  2.77 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای یک درب ورودی
  • دارای سایبان در بخش ورودی
  • مدت زمان برپایی چادر : 8 دقیقه
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 10 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68088

چادر مسافرتی سه نفره سایبان دار بست وی با طراحی زیبایی که دارد یکی از پرفروش ترین چادرهای مسافرتی سال 2022 بست وی می باشد . این چادر مسافرتی از برترین متریال در بدنه خود بهره گرفته است و به همین خاطر کیفیت ساخت بالای آن به خوبی قابل رقابت با چادر های مسافرتی برترین برندهای تولیدکننده تجهیزات کمپینگ می باشد . این محصول دارای رنگ فیروزه ای می باشد که جذابیت بالایی را ایجاد می کند و برای درخشیدن در کمپینگ ها چیزی را کم ندارد . خرید چادر مسافرتی سایبان دار بست وی را بهتر است پس از این نقد و بررسی نهایی کنید زیرا در ادامه این مطلب قصد داریم تا این محصول را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

چادرهای مسافرتی یکی از اصلی ترین بخش های هر مسافرت و کمپینگی می باشند زیرا با استفاده از آن هاست که سرپناهی امن در طبیعت برای خود و خانواده به وجود می آورید . این چادر مسافرتی با ظرفیت سه نفره ای که دارد می تواند بهترین انتخاب برای مسافرت به همراه دوستان و خانواده باشد . با توجه به بررسی های صورت گرفته ، فضایی که این چادر مسافرتی در اختیار شما قرار می دهد به گونه ای است که سه نفر بزرگسال به همراه کیسه خواب هایشان می توانند درون این چادر قرار بگیرند . این محصول دارای جیب های داخلی در قسمت دیواره ها برای نگهداری لوازم شخصی می باشد و همچنین آویزی نیز در سقف چادر ایجاد شده است که برای نگهداری روشنایی درون چادر در تاریکی شب کاربرد دارد .

جنس بدنه بسیار مرغوب این چادر مسافرتی باعث می شود تابتوانید از آن به صورت چهار فصل استفاده کنید . برند بست وی برای ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر 190T با رویه PU استفاده کرده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و همچنین در برابر نفوذ آب به خوبی استانداردسازی شده است . این نوع رویه از درز هوا به خارج از محیط چادر نیز به خوبی جلوگیری می کند و به همین خاطر بهترین انتخاب برای استفاده در فضول سرد می باشد . در مجموع می توان گفت که با بررسی های صورت گرفته برند بست وی بهترین انتخاب را از نظر متریال برای ساخت این چادر مسافرتی داشته است و با توجه به قیمت این محصول ، چادر مسافرتی با کیفیت و مقرون به صرفه ای است .

اما در قسمت ستون ها می توان ، مواد اولیه ای به نام فایبرگلاس را مشاهده کرد که با ضخامت بالا به کار گرفته شده اند . این نوع ستون برای نگهداری دیواره های این چادر مسافرتی بسیار استاندارد است و علاوه بر آن وزن سبکی نیز دارد که در مجموع باعث می شود تا وزن کلی چادر به خوبی کاهش داشته باشد . این کاهش وزن چادر مسافرتی به نسبت سایر مدل های چادر مسافرتی سه نفره بست وی باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در پیاده روی های کمپینگ به همراه خود داشته باشید و با خستگی پس از رسیدن به مقصد رو به رو نشوید .وزن این چادر مسافرتی سه نفره بست وی بالغ بر 2.7 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و می توان آن را جزو سبک ترین چادرهای مسافرتی سه نفره دانست .

وجود یک ساک حمل به همراه این چادر مسافرتی باعث شده است تا در هنگام جمع شدن ، حجم جمع و جوری داشته باشد و به راحتی بتوانید آن را به همراه خود داشته باشید . همچنین وجود ده عدد گیره و ستون های نگهدارنده سایبان چادر باعث شده تا بتوانید آن را پس از نصب و راه اندازی اندازی به خوبی مقاوم سازی کنید تا در شرایط نامساعد جوی ، خطری ساختار چادر را تهدید نکند . این چادر مسافرتی با کیفیت و البته مقرون به صرفه را می توانید همین حالا از طریق نمایندگی فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...