چادر مسافرتی سه نفره عصایی آی وان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی سه نفره عصایی آی وان از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایشگاه چادر مسافرتی ارزان در تهران

چادر مسافرتی سه نفره عصایی آی وان یکی از جدیدترین محصولات موجود در فروشگاه اینتکس تهران می باشد که به سبب استفاده از بدنه دولاه و همچنین پوشش اضافه بر روی بدنه ، توانسته است توجه بسیاری از کسانی که نیاز به یک محصول برای کمپ و کوهنوردی دارند را جلب کند . ساختار پایه های عصایی شکل این محصول توانسته است به یکی از ویژگی های مثبت آن تبدیل شود که چادر مسافرتی شما را به خوبی در برابر وزش باد شدید مقاوم خواهد کرد . البته باید به فایبرگلاس استفاده شده در تولید این پایه ها نیز اشاره نمود که به بالا رفتن استحکام محصول کمک بسزایی نموده اند .  ابعاد مناسب این چادر کمپ موجب این شده است تا سه نفر بتوانند به راحتی در داخل این چادر سفری به استراحت بپردازند و با مشکل کمبود فضا روبرو نشوند .  میخ و طناب های قرار داده شده بر روی این محصول نیز به شما کمک خواهند کرد تا در زمان وزش بادهای شدید چادر مقاومی در اختیار داشته باشید . ساک حمل موجود برای این محصول نیز به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی این چادر مسافرتی را به همراه خود حمل نموده و از آن استفاده کنید که البته وزن کم این چادر را نیز باید از ویژگی های مثبت آن برشمرد . 

چادر مسافرتی سه نفره عصایی آی وان

در سایت اینتکس تهران به عنوان مرجع رسمی و نمایندگی فروش محصولات مسافرتی در ایران، شاهد بالاترین تنوع چادرهای مسافرتی هستیم که به راحتی می توانید از آن ها با توجه به نیاز خود استفاده نمایید. این چادر های مسافرتی دارای کاربردهای مختلفی هستند که با توجه به نوع کاربرد، دارای طراحی و کیفیت های  متفاوت و متعاقبا دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. از این چادر های مسافرتی برای مسافرت های خانوادگی، کمپینگ در جنگل، شب مانی در کوهستان و ... می توان بهره برد و فضایی کاملا ایمن و راحت را ایجاد کرد که بتوانید با خاطر آسوده پس از یک روز گردش در آن جا به استراحت بپردازید و به راحتی به خواب بروید. یکی از چادرهای مسافرتی پرطرفدار و کاربردی موجود در سایت اینتکس تهران چادر مسافرتی سه نفره عصایی آی وان است که دارای بدنه ای با استحکام و هم چنین ظاهری زیبا و شیک است که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 

طراحی ظاهری چادر مسافرتی 

این محصول از طراحی گرد و سازه هایی منحنی بهره مند است که شکلی گنبدی به آن می بخشد. این محصول بدنه ای بسیار ساده دارد که موجب شده تا از درزها و دوخت های کمتری در تولید آن استفاده شود به این ترتیب بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده و استحکام بالایی در برابر استفاده های طولانی مدت دارد. این بدنه به صورت چند وجهی طراحی شده است که در هر قسمت از آن، در محل برخورد پایه های سازه ها با زمین، گیره هایی تعبیه شده است که توسط آن می توانید به راحتی چادر مسافرتی را به سطح زمین متصل کنید تا در زمان بروز طوفان و باد شدید، محصول تعادل خود را حفظ کرده و دچار واژگونی نشود. این چادر مسافرتی را می توانید به راحتی در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار دهید. بدنه این چادر مسافرتی به رنگ آبی طراحی شده است و دارای طرح هایی به رنگ طوسی می باشد که جذابیت آن را افزایش می دهد. این محصول دارای درب ورودی استاندارد و مناسبی است که وارد شدن به چادر مسافرتی و خارج شدن از آن را آسان تر می کند. این درب ورودی توسط زیپ باز و بسته می شود و از نوعی زیپ بسیار با کیفیت در تولید آن استفاده شده است. شما به راحتی می توانید این چادر مسافرتی را باز و بسته کنید و از آن به مدت طولانی بهره ببرید. این محصول با برخورداری از توری در درب ورودی موجب شده است تا در زمان نیاز به باز بودن درب جهت تهویه هوای چادر مسافرتی، حشرات مزاحم نیز به داخل چادر مسافرتی راه پیدا نکنند. سازه های این محصول به صورت عصایی بوده که نیازی به سرهم بندی و اتلاف وقت زیادی جهت راه اندازی نداشته و در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی و آماده استفاده می شود. پس از استفاده نیز در زمانی بسیار کوتاه جمع خواهد شد و می توانید از آن بهره مند شوید. این محصول دارای طول 190 سانتی متر بوده و عرض آن نیز معادل 180 سانتی متر است و فضایی کاملا مناسب و ایده آل را برای استراحت دو نفر بزرگسال در حالت خوابیده فراهم می کند. هم چنین در صورت نشستن نیز 4 نفر به صورت همزمان به راحتی می توانند از این چادر مسافرتی استفاده نمایند. این محصول وزن بسیار کمی دارد و دارای ابعاد بسته بندی کوچکی نیز است. به همین جهت چادر مسافرتی در حالت جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و نیازی به محیط بزرگی ندارد. شما به راحتی می توانید این محصول را به کوله پشتی کوهنوردی خود متصل کنید و با توجه به وزن کم، این چادر مسافرتی را به همراه خود ببرید. این محصول از نوع چادرهای مسافرتی حرفه ای است که برای استفاده افراد علاقه مند به طبیعت گردی و کوهنوردی به صورت حرفه ای، بسیار مناسب می باشد. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز برابر با 120 سانتی متر است که نشستن و برخاستن و هم چنین ورود و خروج از آن بسیار راحت می باشد.

کیفیت و طول عمر بالا

این محصول دارای کیفیت بسیار عالی و طول عمر زیادی است که به راحتی می توانید از آن در هر فضایی استفاده نمایید. این چادر مسافرتی از بدنه ای از جنس پلی استر تولید شده است که با برخورداری از مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی، امکان استفاده به صورت طولانی مدت را به شما می دهد. بدنه این محصول در برابر نور مستقیم آفتاب مقاوم بوده و با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید، دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود. هم چنین این محصول ضد آب است و در صورت بارش باران، آب به داخل چادر مسافرتی راه پیدا نمی کند. بدنه این محصول در برابر نفوذ سرما نیز مقاومت زیادی دارد و به همین دلیل برای استفاده در فضاهایی هم چون کوهستان و جنگل مناسب است و مانع از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم از داخل چادر مسافرتی می شود. اسکلت و سازه های این چادر مسافرتی نیز به صورت عصایی هستند و از بهترین نوع فایبر گلاس تهیه شده اند. به همین جهت مقاومت بسیار زیادی در برابر شکستگی دارند و با برخورد اجسام به سادگی دچار آسیب نخواهند شد. این پایه ها علاوه بر داشتن استحکام بالا، وزن کمی دارند که استفاده از آن ها موجب شده است تا چادر مسافرتی از وزن کمی برخوردار باشد. این محصول در برابر پارگی نیز استحکام زیادی دارد و می توانید از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. تنها کافی است پیش از راه اندازی از مسطح و هموار بودن زمین اطمینان حاصل کرده و پس از راه اندازی نیز این چادر مسافرتی را بر روی زمین نکشید. برای جابه جایی و حمل این محصول نیز لازم است تا این چادر مسافرتی را در داخل ساک حمل قرار دهید تا به بدنه آسیبی وارد نشود. این محصول دارای یک دفترچه راهنما نیز می باشد که برای راه اندازی و جمع کردن چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

راهنمای خرید

برای تهیه چادر مسافرتی سه نفره عصایی ای وان با قیمتی ارزان می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

نوع
عصایی
طول
190 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت آی وان
ظرفیت دراز کش 3 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...