چادر مسافرتی سه نفره عصایی ایزی کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
10,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی سه نفره عصایی آی وان از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایشگاه چادر مسافرتی ارزان در تهران

چادر مسافرتی سه نفره عصایی ایزی کمپ یکی از محبوب ترین چادر مسافرتی هایی می باشد امروزه توسط شرکت ایزی کمپ تولید و با قیمتی مناسب و ارزان در تنها نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران روانه بازار گردیده است . این کالا با توجه به استحکام ، کیفیت و کارایی که دارد تواسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که کاملا ضد آب و بسیار مقاوم در برابر حرارت اتش می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در کوهستان به راحتی استفاده نمایید . پایه های این محصول از جنس آلمینیوم می باشد که از استحکام بالایی برخوردار می باشد به همین سبب می توانید به راحتی در کوهستان در شرایط جوی مختلف هوا و وزش باد شدید از آن استفاده نمایید . این کالا با توجه به ابعاد و حجم مناسبی که دارد مناسب برای استفاده 6 نفر به صورت نشسته و 3 نفر به صورت خوابیده می باشد . این محصول دارای یک پوشش اضافه می باشد که از ورود مایعات مختلف به داخل چادر جلوگیری می کند . چادر مسافرتی سه نفره عصایی را شما می توانید به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و یک سرپناه امن برای خود مهیا سازید . در داخل چادر سیار سه محفظه تعبیه شده است که شما می توانید اشیا کوچک و قیمتی خود را داخل قرار دهید . این کالا دارای وزن 5600 گرم می باشد که بسیار ایده آل برای حمل راحت آن می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران  چادری که مد نظر را دارید انتخاب کرده و آن به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید . 

خرید چادر مسافرتی عصایی ایزی کمپ را می توان بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای افرادی که قصد سفر به مناطق سردسیری را دارند دانست . این چادر مسافرتی با توجه به کیفیت فوق العاده بدنه و همچنین ابعاد بزرگ و وزن سبکی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید برای استفاده سه نفره به صورت خوابیده با کیسه خواب و شش نفر به صورت نشسته از آن استفاده نمایید و بهترین انتخاب برای کمپینگ با تعداد نفرات بالا است . این محصول در رنگبندی های متنوعی وجود دارد که در این بخش برای شما رنگ طوسی را فراهم آورده ایم که در بخش های سقف و قسمت زیرین از رنگ نقره ای استفاده شده است که جلوه زیبایی را به این چادر مسافرتی بخشیده است . اگر شما م مثل بسیاری از افراد دیگر قصد خرید چادر مسافرتی ایزی کمپ را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید که می خواهیم این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

ساختار این چادر مسافرتی به صورت استوانه ای شکل می باشد و در دسته چادرهای مسافرتی تونلی شکل می باشد . این محصول دارای یک درب بزرگ می باشد که در جلوی درب ورودی این چادر مسافرتی سقف و دیواره هایی وجود دارد که در واقع برای قرارگیری وسایل شخصی و کوله هوای همراه خود می توانید در هنگام خواب از آن استفاده کنید . این دیواره ها و سقفی که در بخش جلویی این چادر مسافرتی واقع شده است شما لوازم شخصی شما را در هنگام بارش های باران از خیس شدن در امان نگه می دارد و واقع می توان گفت با بیرون قرار دادن لوازم همراه خود می توانید فضای داخلی بیشتری را در اختیار داشته باشید . باید گفت که این چادر مسافرتی دارای جیب های داخلی نیز می باشد که به تعداد سه عدد جیب دارد و برای نگهداری لوازم کوچک خود همانند تلفن همراه و یا کیف های دستی می توانید از آن استفاده نمایید . باید گفت که فضای داخلی این چادر به ابعاد استاندارد تعبیه شده است و به راحتی می تواند مورد استفاده سه نفر بزرگسال قرار بگیرد که به طبعدر صورت استفاده افراد به صورت نشسته این ظرفیت به دو برابر نیز قابل تغییر است .

همانطور که در تصاویر این چادر مسافرتی مشاهده می کنید ، ساختار آن به صورت عصایی می باشد که از ستون های آلومینیومی استفاده می کند که به صورت در هم تنیده واقع شده اند و استحکام فوق العاده ای را برای بدنه چادر به همراه خواهند داشت تا مقاومت این چادر مسافرتی را در وزش بادهای شدید به خوبی حفظ کنند . باید گفت که به همراه این محصول میخ های نگهدارنده فولادی به همراه طناب های مخصوص برای شما ارسال می شود که در وزش بادهای شدید و یا استفاده در شرایط کوهستانی به راحتی می توانید محصول را به زمین توسط طناب متصل کرده یا با خیالی راحت به استفاده از آن بپردازید . وزن این چادر مسافرتی بر خلاف ابعاد بزرگی که دارد بالغ بر 5.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و در واقع برای چادرهای مسافرتی سه نفره بسیار سبک می باشد . به همراه این چادر یک عدد ساک مخصوص حمل وجود دارد که قابلیت جا به جایی به صورت دستی و یا بر روی دوش را دارد و با توجه به تست های صورت گرفته باید گفت که در جا به جایی این چادر مسافرتی حتی در مسافت های طولانی با مشکلی مواجه نخواهید شد .

یکی از نقاط قوت این چادر مسافرتی را می توان بدنه ضد آب و مقاوم آن دانست . در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر استفاده شده است که به ضد آب بودن معروف است و با توجه به آب بندی درزهای این چادر مسافرتی و دوخت های متراکمی که در بدنه مشاهده می شود ، نفوذ آب به داخل این چادر را می توان غیرممکن دانست . همچنین برای استحکام هر چه بیشتر بدنه در بخش کف این محصول که در هنگام بارش باران در تماس مستقیم با آب قرار دارد از پلی استر دو لایه استفاده شده است تا نفوذ آب را غیر ممکن کند . باید گفت که چادر مسافرتی عصایی سه نفره ایزی کمپ دارای بهترین نوع متریال بدنه می باشد که با توجه به وزن سبک و ساک حملی که برای آن در نظر گرفته شده است قابلیت جا به جایی هر چه راحت تر را دارد و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است که همین حالا می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
280 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلمینیومی
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت ایزی کمپ
ظرفیت دراز کش 3 نفر
قابلیت راه اندازی آسان
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...