چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل fighter

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 390 سانتی متر
  • عرض: 205 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل fighter از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت

چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل fighter یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی می باشد که در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پلی استر به همراه روکشی از پلی اورتان می باشد که مقاومت و ضد سایش بودن این چادر مسافرتی را بیش از پیش افزایش داده است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند .

 همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر باد های شدید و طوفان های کوهستانی برخوردار است و همچنین یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد زنگ بودن این ستون ها می باشد که در بسیاری از مواقع کاربردی ترین امکان برای استفاده در کمپینگ است . همچنین در داخل مسافرتی این چادر کمپینگ ، جیب های نگهدارنده نیز تعبیه شده است که از آن ها می توانید در جهت نگهداری اقلام همراه خود استفاده نمایید . همچنین وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد 4.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل fighter با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل fighter

از مهم ترین ابزار سفر و کمپینگ می توان به چادرهای مسافرتی اشاره کرد. بی شک تمامی افراد علاقه مند به طبیعت گردی چه به صورت حرفه ای و چه تفریحی نیاز دارند تا چادر مسافرتی مناسب و ایمن برای خود تهیه کنند. این افراد می توانند با توجه به ظرفیت مورد نیاز خود، اقدام به خرید انواع چادر های مسافرتی حرفه ای و تفریحی متناسب با بودجه خود نمایند. در سایت اینتکس تهران انواع این محصولات با بالاترین تنوع موجود است که شما می توانید به راحتی دست به انتخاب محصول مورد نظر خود زده و آن را با قیمتی ارزان تهیه کنید. یکی از محصولات پرطرفدارموجود در این سایت، چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل fighterاست که دارای ویژگی هایی عالی و بی نظیر بوده و برای استفاده در فضاهای مختلف طراحی شده است. این محصول در واقع برای استفاده حرفه ای طراحی شده و مناسب برای ورزشکاران و طبیعت گردان حرفه ای می باشد. طراحی ویژه و خاص این چادر مسافرتی موجب شده است تا این محصول برای استفاده در شرایط مختلف مناسب باشد و سرپناهی ایمن و استاندارد برای شما فراهم کند. در ادامه به نقد و بررسی چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل fighter می پردازیم تا جهت خرید شناخت کاملی از این محصول کسب نمایید.

راه اندازی آسان

یکی از ویژگی های این چادر مسافرتی که در ابتدا مورد توجه قرار می گیرد برخورداری از سازه های عصایی است. این محصول برای راه اندازی نیازی به سر هم بندی اسکلت نداشته و اسکلت آن در واقع به بدنه اصلی متصل شده است. جهت استفاده از این چادر مسافرتی لازم است تا ابتدا فضایی مناسب را جهت قرار دادن آن در نظر بگیرید. این فضا باید هموار و مسطح بوده و دقت کنید تا سنگ و چوب های تیز بر روی زمین نباشند زیرا علاوه بر وارد کردن آسیب به بدنه چادر مسافرتی موجب خواهند شد تا شما نیز در داخل چادر مسافرتی اذیت شوید. پس از انتخاب محیطی مناسب، کافی است تا چادر مسافرتی را از داخل بسته بندی و یا ساک حمل خارج کنید و با کشیدن بدنه چادر مسافرتی به طرفین، محصول آماده استفاده خواهد شد. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید این محصول را در زمانی کوتاه جمع کرده  و در ساک حمل قرار دهید. 

کیفیت اسکلت چادر مسافرتی 

این محصول دارای بالاترین درجه کیفی بوده که طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است. سازه های این محصول نیز از بهترین نوع فلز آلومینیوم تهیه شده است که دارای استحکام بالایی بوده و مناسب ترین جنس برای استفاده در اسکلت چادر مسافرتی محسوب می شود. فلز آلومینیوم دارای وزن کمی است و به همین علت مجموع وزن چادر مسافرتی نیز کم بوده و شما می توانید این محصول را به راحتی حمل کرده و در هر فضایی به همراه خود ببرید. به همراه بردن این محصول زحمت زیادی برای شما نداشته و وزن کم آن امکان انتقال آسان را به شما می دهد. از دیگر ویژگی های فلز آلومینیوم برخورداری از انعطاف مناسب و استحکام بالا در برابر شکستگی می باشد. این محصول به سادگی و در اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب نخواهد شد و هم چنین سازه ها در اثر راه اندازی و جمع کردن مکرر چادر مسافرتی دچار شکستگی نمی شوند. پایه های این محصول در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند و با قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب دچار پوسیدگی نخواهند شد. این محصول را می توانید به راحتی در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید و کیفیت بالای سازه های آن موجب شده است تا برای استفاده در شرایط جوی مختلف مناسب باشد.

کیفیت بدنه چادر مسافرتی 

این محصول از بدنه ای از بهترین نوع پارچه شمعی برزنتی تهیه شده است. بدنه این چادر مسافرتی دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی بوده و قادر است تا به خوبی از شما محافظت کند. یکی از ویژگی های این بدنه برخورداری از روکش پلی اورتان می باشد که مقاومت آن را تا حد زیادی بالا می برد. بدنه این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد و ضد آب محسوب می شود. به این ترتیب شما به راحتی می توانید از آن در آب و هوای مرطوب و بارانی استفاده نمایید. هم چنین طراحی خاص بدنه به همراه برخورداری از دیوار های شیبدار موجب می شود تا در صورت بارش باران، آب باران بر روی بدنه تجمع نکرده و به زمین بریزد. این بدنه مقاومت زیادی در برابر اشعه های خورشید دارد و در صورت استفاده طولانی مدت در مقابل نور مستقیم خورشید، دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود. این محصول دارای ضخامت مناسبی است که عایقی ایده آل برای سرما محسوب می شود و شما می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. این بدنه مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر و خروج هوای گرم از داخل آن خواهد شد. بدنه این محصول با برخورداری از طول عمر بالا، در برابرپارگی و ساییدگی نیز مقاوم می باشد و شما می توانید تا سال ها بدون افت کیفیت از آن استفاده نمایید. به جهت بیش تر شدن مقاومت بدنه نیز در اطراف چادر مسافرتی گیره هایی تعبیه شده است تا چادر مسافرتی را به سطح زمین متصل نمایید. به این ترتیب محصول در اثر وزش باد های شدید و بروز طوفان دچار تکان های شدید و یا واژگونی نشده و با استحکام بالا در جای خود باقی می ماند.

استفاده درآب و هوای گرم

یکی دیگر از ویژگی های این محصول بهره مندی از تهویه مناسب است. این چادر مسافرتی دارای درب ورودی به همراه توری می باشد که شما به راحتی می توانید آن را در صورت گرمای هوا باز گذاشته تا تهویه هوای داخل چادر مسافرتی به خوبی انجام شود و هوای خنک به داخل چادر مسافرتی راه پیدا کند. هم چنین با مقاومت بالای بدنه در برابر اشعه های نور خورشید نیز شما به راحتی می توانید از این محصول در آب و هوای گرم و مناطق کویری نیز استفاده کنید. 

خرید

برای تهیه چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل fighter به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده واین محصول را با قیمتی ارزان سفارش دهید.

نوع
عصایی
طول
390 سانتی متر
عرض
205 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
دارای روکشی از جنس پلی اورتان
حداکثر ظرفیت تا 4 نفر
ظرفیت دراز کش 4 نفر
ابعاد بسته بندی: 45 در 19 سانتی متر
دارای هواکش و پشه بند
دارای دو درب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...