چادر مسافرتی سه نفره ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 275 سانتی متر
  • عرض: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش چادر مسافرتی سه نفره ونگو با قیمت ارزان در مرکز فروش چادر مسافرتی در تهران اینتکس نمایندگی چادر مسافرتی در ایران

چادر مسافرتی سه نفره ونگو یکی از محصولات با کیفیت شرکت ونگو می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . بدنه این کالا از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و دمای مختلف هوا می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند کوهستان و کمپینگ از آن استفاده نمایید .

 این کالا با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف به راحتی استفاده نمایید و آن را به راحتی با خود حمل نمایید . پایه هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از بهترین نوع فلز می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و وزن باد شدید می باشد . بدنه این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مقاوم در برابر احتراق می باشد . و از دیگر ویژگی این چادر سفری که می توان به آن اشاره کرد بدنه ضد آب آن می باشد که به شما کمک می کند که در هوای بارانی به راحتی از آن استفاده نمایید .

 این محصول دارای یک ساک حمل می باشد که به به راحتی قابل حمل می باشد . چادر مسافرتی ونگو دارای 1 سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . طراحی زیبا و مدرن این محصول توانسته است توجه بسیاری از افراد که به کوهنوردی و طبیعت گردی علامند هستند به خود جلب نمایند به همین سبب این چادر کمپ در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس قرار گرفته است . در قسمت داخلی این چادر سیار یک محفظه تعبیه شده است که شما می توانید اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن قرار دهید . برای خرید چادر مسافرتی حرفه ای و با کیفیت به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید .

چادر مسافرتی سه نفره ونگو

یکی از برترین تولید کنندگان چادر مسافرتی حرفه ای، شرکت بزرگ ونگو است که در سطح جهانی به تولید انواع چادرهای مسافرتی پرداخته و شهرت زیادی دارد. تمامی تولیدات این شرکت بزرگ نیز در ایران توسط سایت اینتکس تهران به فروش می رسد. یکی از این محصولات، چادر مسافرتی سه نفره ونگو است که دارای ظاهری جذاب و اسپرت بوده و ظرفیت مناسبی دارد. این چادر مسافرتی با برخورداری از طراحی اصولی و کیفیت ایده آل، برای استفاده حرفه ای طراحی شده است و قابلیت استفاده در شرایط جوی متفاوت و خاص را به شما می دهد. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی سه نفره ونگو می پردازیم.

طراحی کاربردی 

این محصول بسیار کاربردی دارای بدنه ای خاص و جالب است که کاربردهای متفاوتی را با توجه به نوع آب و هوا به شما ارائه می دهد. سازه های این چادر مسافرتی به صورت منحنی می باشد و ساختمان جالبی دارد. دیواره های این محصول نیز دارای شیب مناسبی بوده و با انحنا به زمین متصل می شود. این چادر مسافرتی دارای دو درب ورودی است که کاربردهای متفاوتی دارد. درب ورودی که در داخل این چادر مسافرتی قرار دارد در زمان برودت هوا به خوبی بسته شده و مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر مسافرتی می شود. در قسمت بیرون از درب ورودی، یک سایبان طراحی شده است که به صورت مورب از بالای درب ورودی به سطح زمین متصل می شود و دارای یک زیرانداز نیز است. رنگ بدنه این چادر مسافرتی سبز می باشد که در قسمت های داخلی آن از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. این محصول با برخورداری از زیرانداز مناسب به شما امکان استفاده آسان را می دهد. این چادر مسافرتی دارای طول 275 سانتی متر و عرض 190 سانتی متر است که فضای کافی برای استفاده سه نفر به صورت دراز کش و برای استراحت و خوابیدن را به شما می دهد بنابراین برای استفاده خانواده های سه نفره بسیار مناسب است. در صورت استفاده برای نشستن، افراد به راحتی می توانند به تعداد 5 تا 6 نفر در داخل این محصول بنشینند. ارتفاع بدنه این چادر مسافرتی برابر با 107 سانتی متر است که به جهت داشتن مقاومت بالاتر در برابر باد و طوفان شدید، به صورت کوتاه تر طراحی شده است. البته در داخل این محصول به راحتی می توانید بنشینید و اذیت نخواهید شد. این چادرمسافرتی با برخورداری از ارتفاع کوتاه، کمترین میزان اصطکاک را با باد و طوفان برقرار می کند که موجب می شود تا محصول در برابر طوفان مقاومت بالایی نشان دهد. درب های این چادر مسافرتی توسط زیپ باز و بسته می شود و در زیر درب های آن، توری قرار دارد که می توانید در زمان نیاز به باز بودن درب، مانع از ورود حشرات به داخل محصول خواهد شد. 

مقاومت بالای بدنه

این محصول از مقاوم ترین محصولات تولید شده توسط شرکت جهانی ونگو می باشد که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. این محصول با قرار گرفتن در فضاهای گوناگون، به خوبی استحکام نشان داده و بدنه ای بسیار محکم از جنس پلی استر دارد. به همین علت شما می توانید این چادر مسافرتی را در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار دهید. این چادر مسافرتی در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته و استحکام زیادی نشان می دهد. با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید، این محصول با برخورداری از مقاومت زیاد، دچار پوسیدگی نشده و می توانید به راحتی این محصول را به مدت طولانی استفاده کنید. بدنه این محصول در برابر سرما و برودت هوا نیز قابل استفاده می باشد و با قرار گرفتن این محصول در برابر سرما و برودت هوا، مانع از ورود سرما و خروج گرما از چادر مسافرتی می شود. این محصول ضد آب است و در زمان بارش باران، می توانید با خاطر آسوده از آن استفاده کنید زیرا آب به داخل چادر مسافرتی نفوذ نمی کند. این محصول دارای استحکام بسیار بالایی در برابر برخورد اشیا و اجسام است و به سادگی دچار پارگی نخواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. این چادر مسافرتی دارای هوا کش نیز می باشد که با وجود گرمای هوا می توانید آن را باز گذاشته تا هوای داخل چادر مسافرتی به خوبی تهویه شود. این محصول دارای روکش پلی اورتان نیز است که مقاومت آن را افزایش داده و موجب طول عمر بیش تر این چادر مسافرتی می شود. پایه های این چادر مسافرتی از فلز آلومینیوم تهیه شده است. این فلز وزن بسیار کمی دارد و در عین حال، مقاومت آن بسیار زیاد است. این پایه ها در برابر شکستگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند و به همین علت برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب می باشند. این چادر مسافرتی با استفاده از پایه های آلومینیومی، وزن بسیار کمی دارد که می توانید آن را به راحتی از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به خوبی به کوله پشتی خود متصل کنید و در زمان کمپینگ و کوهنوردی و رفتن به کویر و ... به همراه خود ببرید. برای بهره مندی از طول عمر بالا نیز نیاز است تا نکات ساده ای را در زمان استفاده رعایت کنید. این محصول به راحتی راه اندازی می شود و در زمان کوتاهی آماده استفاده خواهد شد. قبل از راه اندازی لازم است تا فضایی مسطح را که فاقد سنگ و چوب های تیز باشد را انتخاب کنید و سپس اقدام به برپایی محصول نمایید. پس از راه اندازی نیز محصول را بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز به جابه جایی، چادر مسافرتی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. هم چنین برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی در زمان جابه جایی لازم است پس از جمع کردن این محصول، چادر مسافرتی را در ساک حمل قرار دهید تا بدنه چادر در اثر برخورد با اشیای تیز دچار آسیب نشود. به همراه این محصول یک ساک حمل و دفترچه راهنما قرار دارد که برای راه اندازی و جمع کردن چادر مسافرتی پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. 

خرید

چادر مسافرتی سه نفره ونگو از بهترین و مناسب ترین نمونه های چادر مسافرتی است که با ارزان ترین قیمت در سایت اینتکس تهران به فروش می رسد.

نوع
مسافرتی
طول
275 سانتی متر
عرض
190 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس پایه ها
آلمینیوم
تعداد در
2
پشه بند
دارد
پنجره
-
هواکش
بله
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
ساختار دو لایه
ضد آب
ضد اشعه
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...