چادر مسافرتی سه نفره پکینیو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی سه نفره پکینیو از سری چادر های مسافرتی کوهنوردی و حرفه ای با وزن سبک است که با قیمت مناسب به فروش می رسد

چادر مسافرتی سه نفره پکینیو از نمونه چادر های مسافرتی زیبا و پر فروش است که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب و ارزان تر از هر جای دیگری از نمایندگی چادر مسافرتی اینتکس خریداری نمایید . این چادر مسافرتی برای تمامی شرایط جوی و محیطی ساخته شده و مناسب برای کوهنوردی ، صخره نوردی و کمپ های تفریحی در جنگل ها ، بیابان گردی ، سواحل دریا و ... می باشد . 

این محصول به صورت مربعی با اضلاع 210 سانتی متری ساخته شده و ارتفاع 160 سانتی متری دارد ، این مساحت می تواند 3 فرد بالغ و بزرگسال را به راحتی به صورت دراز کش در داخل خود جای دهد ، همچنین این افراد می توانند از کیسه های خواب و همچنین تشک های بادی استفاده کنند و وسایل همراه خود را در داخل چادر مسافرتی بگذارند . این چادر مسافرتی از آن جا که از بدنه پلی استری ساخته شده می تواند در شرایط مختلف کارایی داشته باشد چرا که این جنس کاملا ضد آب بوده و در برابر رطوبت ، سرما ، گرد و خاک ، طوفان و ... مقاوم است . این بدنه با استفاده از پایه های آلومینیومی که آن نیز از استحکام بالایی برخوردار است موجب شده تا چادر مسافرتی با استحکام و دوام بالایی را داشته باشیم . نوع سازه این محصول نیز به صورت عصایی می باشد و پایه های آن جدا از بدنه است که می بایست در هنگام راه اندازی پایه ها را سرهم کرده و به یکدیگر متصل کنید . سایر ویژگی های محصول در جدول زیر آورده شده است.

چادر مسافرتی سه نفره پکینیو

چادر مسافرتی سه نفره پکینیو یکی دیگر از وسایلی است که امروزه برای رفتن به کوهنوردی و صخره نوردی مناسب می باشد و می تواند برای مسافرت های مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد. این چادر مسافرتی توانایی جای دادن سه نفر را در داخل خود دارد و تمامی آن ها را نیز در شرایط راحتی و آسایش حفظ می کند. این محصول دارای بدنه ای با ضخامت می باشد همچنین طراحی آن نیز به گونه ای خاص بوده و می تواند بهترین کارایی را به دنبال داشته باشد. این محصول با دارا بودن از بخش های مختلف بر روی بدنه می تواند شرایط استراحت در محیط های مختلف را فراهم سازد تا استفاده کنندگان تجربه خوبی از سفر به مناطق مختلف کسب کنند و بتوانند به بهترین شکل ممکن استراحت نمایند. چادر مسافرتی کارایی هایی دارد که بدنه برای تمامی آن ها دارای سازگاری می باشد. این سازگاری ها دوام و طول عمر محصول را نیز بالا می برد و می تواند بهترین محصول در استفاده طولانی مدت باشد. برای انتخاب و خرید چادر مسافرتی مد نظر با ما همراه باشید.


استفاده از محصول در تمامی مناطق

همان طور که گفته شد چادر مسافرتی دارای بدنه ای خاص و منحصر به فرد می باشد و از اجزای مختلفی تشکیل شده است. به همین جهت می توان گفت که با کنار هم قرار گرفتن اجزای تشکیل دهنده آن محصولی کاربردی و خاص در اختیار افراد قرار می گیرد. با این وجود موارد استفاده از محصول بیش تر شده و علاقه مندی افراد به استفاده از آن نیز افزایش می یابد. محصول مورد نظر را می توان در نقاط مختلف استفاده کرد. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در ساحل و جنگل می باشد همچنین می تواند در کوهنوردی و صخره نوردی نیز استفاده بهینه از آن را داشت. بدنه ضد آب محصول سبب استفاد از آن در مناطق مرطوب می شود اما بیش ترین استفاده از آن در کوهنوردی است که سازگاری های لازم برای آن ایجاد شده است. باد های شدید و باران های دائمی در مناطق جنگلی و کوهستانی سبب می شود که هر وسیله ای را نتوان به راحتی استفاده کرد. اما این چادر مسافرتی دارای بدنه ای می باشد که به راحتی در این گونه محل ها نیز قابلیت استفاده کردن را دارد.


نحوه قرار گیری پنجره ها

بر روی بدنه محصول بخش هایی تشکیل شده است که مهم ترین آن ها پنجره می باشد. با وجود پنجره هم می توان محیط اطراف را مشاهده کرد و از فضا لذت برد و هم می توان از هوای مطلوب و تازه برخوردار بود. این پنجره ها به حالت خاصی قرار دارند و در واقع بالای ضلع چادر مسافرتی را در بر می گیرد. این دو ضلع محصول در واقع دیواره های کناری آن می باشد که در بالای آن پنجره واقع شده است. علاوه بر آن این بخش ها دارای توری هستند به طوری که با وجود آن استفاده از محصول بیش تر و بهتر می شود و تایم قرار گیری در داخل آن نیز قرار بگیرند. پنجره ها محلی برای ورود نور و هوا به داخل محصول می باشد. وجود آن ها لازم و ضروری است و برای این که افراد در هوای گرم و آفتابی نیز بتوانند در داخل چادر مسافرتی به بهترین شکل حضور داشته باشند مناسب می باشد.


عایق سرما

مزیتی که در چادر مسافرتی وجود دارد و سبب می شود تا آن را به طور مداوم در کوهستان ها استفاده کرد بدنه ی عایق آن بوده که تمامی بخش های محصول را در بر می گیرد. این مزیت در بدنه محصول نهفته است تا در مناطق سردسیر بتوان به راحتی در شب نیز اقامت داشت و از آن بهره گرفت. به همین جهت می توان از آن به عنوان سر پناهی در این گونه فضا ها استفاده کرد. با مسدود کردن در و پنجره های محصول می توان از بدنه محکم آن به عنوان عایق سرما استفاده کرد و در آن دمای مناسبی را تجربه نمود.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی سه نفره پکینیو به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
دارای دو عدد هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...