چادر مسافرتی سه نفره کله گاوی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره کله گاوی در نمایندگی اینتکس ، فروشگاه چادر مسافرتی و چادر کوهنوردی در ایران با ضمانت ، فروشگاه محصولات بادی intex

چادر مسافرتی سه نفره کله گاوی یکی از محصولات مناسب برای استفاده های طولانی مدت در مناطق سردسیر و آب و هوای سرد می باشد که می تواند به شما کمک کند تا یک محصول ایده آل برای سفرهای خود در اختیار داشته باشید . بدنه این چادر مسافرتی پکینیو از پلی استر دولایه تهیه شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و همچنین سرما دارد . البته باید به ضد آب بودن این بدنه نیز اشاره نمود که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون نگرانی از این چادر مسافرتی در شرایط جوی مختلف استفاده نمایید . پایه های آلومینیومی این محصول نیز از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود که به استحکام محصول کمک بسزایی نموده است و باعث این شده است تا بتوانید از این محصول به هنگام وزش بادهای شدید نیز استفاده کنید و نگران برهم خوردن تعادل این چادر مسافرتی نباشید . همچنین بر روی قسمت بالایی این چادر دو عدد هواکش برای تهویه هوا در نظر گرفته شده است که به جابجایی آسوده هوا در چادر کمک خواهد کرد . پنجره های قرار داده شده بر روی بدنه نیز به امر کمک بسزایی نموده اند که البته تمامی این پنجره ها و درب محصول دارای پشه بند مخصوصی بوده و از ورود حشرات و جانوران به داخل چادر جلوگیری خواهد نمود . این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس در تهران خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید . 

چادر مسافرتی سه نفره کله گاوی برند پکینیو را می توان گزینه ایده آل و معروفی برای استفاده در کوهنوردی ها دانست که دارای مزیت های بسیاری می باشد و بهترین شرایط را برای استفاده در آب و هوای سردسیری برای شما فراهم می آورد . این چادر مسافرتی رنگ بسیار زیبایی دارد که فیروزه ای می باشد و در بخش هایی از آن از رنگ سرمه ای استفاده شده است . باید گفت که بدنه چادر کله گاوی از بهترین متریال ساخت شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر نفوذ آب از نفوذ سرما نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . اگر قصد کوهنوردی و یا برگزاری کمپینگ در زمستان را به همراه خانواده و یا دوستان دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با این چادر مسافرتی بیشتر آشنا کنیم .

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید بخش جلویی آن کمی شیب به سمت پایین دارد که این امر به خوبی در مواقع بارش برف و باران از راکد ماندن آب و یا برف بر روی سقف این چادر جلوگیری به عمل می آورد . همچنین این نوع ساختار باعث رد کردن بادهای شدید از بدنه می باشد به گونه ای که در تست های صورت گرفته وزش شدید ترین بادهای کوهستانی نیز نتوانسته است ساختار این چادر را برهم بزند . در رابطه با استحکام این محصول باید گفت که ساختار آن از ستون های آلومینیومی استفاده می کند و به صورت عصایی است که ستون ها در هم تنیده شده و بر روی زمین مقاوم می شوند .  برای مقاومت هر چه بیشتر این چادر مسافرتی به همراه آن میخ های فولادی مخصوص به همراه طناب نصب ارسال می شود که پس از شکل گیری ساختار چادر ، می توانید با استفاده از میخ و طناب های موجود چادر را در زمین محکم کرده و با خیالی راحت در شرایط نامساعد جوی درون آن جای بگیرید . با نگاهی به بدنه این محصول می توان مشاهده کرد که بر روی بدنه این چادر مسافرتی دو عدد هواکش مجهز تعبیه شده است که با توجه به عدم وجود پنجره به خوبی می تواند در جهت تهویه هوای داخلی عمل کند . درزهای این چادر مسافرتی توسط دوخت های متراکم و به صورت آب بندی شده در آمده اند که نفوذ آب را به بخش داخلی چادر به طور کلی غیرممکن می کنند .

این چادر مسافرتی از بخش بدنه خود از متریال پلی استر دو لایه استفاده می کند . پلی استر تک لایه در بسیاری از چادرهای مسافرتی با کیفیت استفاده می شود و این دو لایه بودن در واقع بهترین عملکرد در میان چادرهای مسافرتی را برای شما فراهم می آورد . باید گفت که چادر مسافرتی با ساختار بدنه پلی استر دو لایه علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و همچنین نفوذ آب در برابر به هدر رفتن گرمایش داخلی نیز به خوبی مقاومت می کند و این امر می تواند برای برگزاری کمپ در کوه های سرد بسیار حائز اهمیت باشد . همانطور که از اسم این چادر مسافرتی پیداست ظرفیتی بالغ بر سه نفر بزرگسال به صورت خوابیده دارد که با تست های صورت گرفته ابعاد ایده آل را در اختیار شما قرار می دهد و درون چادر به صورت سه نفره می توانید از کیسه خواب استفاده نمایید . درب این چادر مسافرتی به صورت دو تکه می باشد و علاوه بر پوشش بدنه که به صورت زیپ دار است ، دارای توری مقاوم زیپ دار نیز می باشد که دید را به بیرون مهیا کرده و علاوه بر آن از ورود حشرات به بخش داخلی چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . 

گفتنی است که وزن این چادر دوست داشتنی برابر با سه کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی حتی در پیاده روی های کوهستانی می باشد . به همراه این چادر یک عدد ساک حمل برای شما عزیزان ارسال می شود که کلیه لوازم جانبی به همراه چادر درون آن جای می گیرد و قابلیت حمل به صورت دستی و یا بر روی دوش را خواهد داشت . برای خرید چادر مسافرتی عصایی سه نفره کله گاوی همین حالا می توانید از طریق نمایندگی فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران اقدام نمایید و چادر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
210 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیومی
اتوماتیک
-
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت پکینیو
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای هواکش و پشه بند
ساختار پایه های به صورت عصایی
مناسب برای کوهنوردی و کمپینگ
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...