چادر مسافرتی سه نفره کمپینگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره کمپینگ در تولیدی چادر مسافرتی ، نمایندگی فروش محصولات بادی ، فروشگاه اینتکس تهران با قیمت ارزان

چادر مسافرتی سه نفره کمپینگ یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب روانه بازار گردیده است . این محصول توسط شرکت با بالاترین کیفیت تولید شده است . در این محصول یک پوشش اضافه طراحی شده است که موجب ضد آب شدن بدنه چادر می شود از همین رو این چادر در بین افراد بسیار محبوب می باشد . پایه هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس آلمینیوم می باشد که چادر کمپینگ به خوبی در برابر وزش باد شدید و تند باد ها مقاوم خواهد کرد . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر سرما و شرایط جوی مختلف برخوردار می باشد به همین سبب این کالا مناسب و قابل استفاده در کوهستان می باشد . یک ساک حمل برای این محصول در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که به راحتی آن را در مسافرت و کوهستان به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مد نظر از آن استفاده نمایید . بروی این محصول یک محفظه با پوشش شفاف طراحی شده است که موجب نورسانی بیشتر به داخل چادر کمپ می شود . بدنه ضد آب و ضد اشعه کمک بسزایی به امنیت چادر مسافرتی می کند . ابعاد این محصول کاملا استاندارد می باشد که بسیار مناسب و قابل استفاده برای 3 نفر به صورت درازکش می باشد . از مهمترن مزیت های این چادر سفری که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود . برای استحکام بالا این چادر یک طناب و تعدادی میخ در نظر گرفته شده است که شما می توانید چادر به کمک آن به زمین متصل نمایید . برای خرید یک چلدر مسافرتی با کیفیت و مقاوم شما می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید . 

این چادر مسافرتی با توجه به ابعاد و وزن سبکی که دارد شرایط را برای برگزاری یک کمپینگ در مسیرهایی که دارای پیاده روی زیاد می باشند به خوبی فراهم می آورد . متریال استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از مرغوبیت بالایی برخودار است و به صورت کامل ضد آب شده است تا شرایط را برای استفاده در آب و هوای بارانی و حتی برف های شدید فراهم بیاورد . باید گفت که این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی به بازار عرضه شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ آبی را که به فروش فوق العاده ای نیز دست پیدا کرده است فراهم آورده ایم . اگر شما هم مثل بسیاری دیگر از دوست داران کمپینگ به فکر خرید چادر مسافرتی سه نفر کمپینگ این بخش هستید در ادامه این نقد و برسی همراه ما باشید .

در ابتدا باید نگاهی به ساختار این چادر مسافرتی داشته باشیم که به صورت منحنی می باشد و این امر باعث شده است تا به هنگام بارش باران و برف ، آب بر روی سقف این چادر جمع نشود و این امر از نفوذ آب به بخش داخلی و جلوگیری از تحت فشار بودن سقف کمک می کند . با نگاهی به ساختار این چادر مسافرتی می توانید مشاهده کنید که در بخش جلویی آن از پوشش دوم و پارچه شفاف استفاده شده است تا علاوه بر به وجود آوردن محفظه ای در حاشیه چادر ، دید را به خوبی به بیرون از چادر مهیا می سازد ، البته گفتنی است که در بخش عقب تر این پارچه شفاف ، پوشش دوم واقع شده است که در واقع درب ورودی چادر است . در دو طرف این چادر مسافرتی درب نسبتا بزرگی برای ورود و خروج تعبیه شده است که به صورت دو زیپ باز می شود و علاوه بر آن تمامی درب ها دارای توری های محافظ می باشند که به خوبی از ورود حشرات به محیط داخلی جلوگیری به عمل می آورند .

ساختار این چادر مسافرتی به صورت عصایی می باشد که برای راه اندازی آن باید ستو های آلومینیویمی را از درون یکدیگر و سپس از محفظه های مخصوص در بدنه رد کنید . این پایه ها استحکام بالایی را برای چادر فراهم می آورند و علاوه بر آن به همراه این چادر کمپینگ ، میخ هایی برای شما ارسال می شود که مخصوص اتصال چادر به زمین هستند تا در شرایط طوفانی نیز با خیالی راحت بتوانید از این چادر استفاده نمایید . این چادر مسافرتی با توجه به بدنه با کیفیتی که دارد به خوبی از خروج هوای گرم از محیط داخلی جلوگیری به عمل می آورد و این امر باعث شده است تا بتوانید از آن در شرایط آب و هوایی زمستانی نیز با خیالی راحت استفاده کنید . باید گفت که بدنه این محصول از پارچه پلی استر می باشد که از بهترین انتخاب برای چادرهای مسافرتی ضد آب است و توسط بسیاری از کمپانی های تولید کننده چادر مسافرتی در محصولات استفاده می شود .

وزن این چادر کمپینگ سه نفره بالغ بر سه کیلو گرم می باشد که برای چادرهای مسافرتی در این ابعاد بسیار ایده آل است و با توجه به ساک حملی که در اختیار شما می گذارد به راحتی می توانید آن را بر روی دوش و یا به صورت دستی حمل کنید . با توجه به تست های صورت گرفته بر روی این چادر کمپینگ می توان دید که ظرفیت سه نفر بزرگسال را به صورت درازکش دروان خود دارد و به طبع برای استفاده در حالت نشسته این ظرفیت افزایش پیدا می کند . ابعاد داخلی به گونه ای است که سه کیسه خواب بزرگ درون آن جای می گیرد و از محفظه بیرونی چادر که توسط پوشش دوم به خوبی احاطه شده است می توانید برای قرار دادن کوله ها و لوازم شخصی خود استفاده نمایید که با توجه به درب دو حالته چادر می توانید دید به بیرون را برای خود مهیا کنید . برای خرید چادر مسافرتی سه نفره کمپینگ با کیفیت فوق العاده و ارزان ترین قیمت همین حالا می توانید از نمایندگی فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران درخواست خود را ثبت کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
210 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلمینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
قابلیت راه اندازی آسان
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای روکش PVC در پنجره ها
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...