چادر مسافرتی سه نفره کینگ کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
3,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی سه نفره کینگ کمپ با قیمت استثنایی از فروشگاه اینترنتی اینتکس یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی و کمپینک با دوام

چادر مسافرتی سه نفره کینگ کمپ که نام مدل آن monodome است یکی از برترین چادر های مسافرتی شرکت kingcamp می باشد که در بالا ترین سطح کیفی طراحی و تولید شده ، همواره چادر مسافرتی با کیفیت است که از بهترین سازه ، جنس ، طراحی و آرگونومی ساخت برخوردار باشد که این چادر مسافرتی 3 نفره دارای تمامی فاکتور های خوب یک چادر کمپینگ را دارد ، این محصول از سازه عصایی برخوردار است و استحکام بالایی دارد ، این نوع سازه نسبت به دیگر چادر های مسافرتی کمی زمانبر است اما این زمان بیشتر از 5 دقیقه نخواهد بود . جنس بدنه این محصول از پلی استر است ، پلی استر دارای خاصیت ضد آبی بوده و در برابر تمامی شرایط محیطی مقاوم است به همین دلیل می تواند طول عمر بالای محصول را تضمین کند ، این بدنه در کنار پایه های فایبرگلاسی توانسته محصولی بسیار با کیفیت و با ساختار مقاوم را در اختیار مشتریان قرار دهد . فایبرگلاس دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و از نظر استحکام و مقاومت در سطح بالایی برخوردار است ، همچنین این جنس می تواند تا حد زیادی به کاهش وزن چادر مسافرتی کمک کند چرا که برخلاف حجم از وزن کمی برخوردار می باشد . وزن کلی این محصول تنها 2.4 کیلوگرم است . با خرید این چادر مسافرتی کمپینگ از فروشگاه اینترنتی اینتکس می توانید سفری لذت بخش و راحتی را تجربه کنید . سایر ویژگی ها و مشخصات محصول در جدول زیر آورده شده است.

چادر مسافرتی سه نفره کینگ کمپ

یکی دیگر از محصولات خاص موجود در سایت اینتکس تهران ، چادر مسافرتی سه نفره کینگ کمپ می باشد که توسط شرکت بزرگ کینگ کمپ تولید و روانه بازار شده است. این محصول خاص دارای طراحی ساده و اسپرت است که در کنار زیبایی و جذابیت بالا، مقاومت بسیار زیادی دارد و از سری چادرهای مسافرتی حرفه ای محسوب می شود که برای افرادی که به صورت حرفه ای به طبیعت گردی می پردازند، بسیار مناسب است. این محصول با برخورداری از ظرفیت سه نفره، برای استفاده گروهی و هم چنین خانواده ها طراحی شده است و از راه اندازی و حمل آسان برخوردار می باشد. در ادامه به نقد و بررسی چادر مسافرتی سه نفره کینگ کمپ می پردازیم.

مشخصات فنی چادر مسافرتی 

همانطور که بیان شد این محصول برای استفاده افراد علاقه مند به طبیعت گردی به صورت حرفه ای طراحی شده است و شما می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. این محصول دارای کیفیت و دوام بالایی می باشد و ظاهر آن نیز در جهت دوام بیش تر طراحی شده است. دارای طراحی گنبدی شکل بوده و به صورت چهار وجهی طراحی شده است. این محصول دارای طول و عرض 210 سانتی متر است که متقارن بوده و فضای مناسبی را برای استفاده سه نفر بزرگسال به صورت دراز کش فراهم خواهد کرد. افراد به راحتی می توانند در این چادر مسافرتی بخوابند و فضای کافی را برای این کار در اختیار خواهند داشت. هم چنین در صورت استفاده به صورت نشسته، پنج تا شش نفر نیز به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی بنشینند و از آن استفاده نمایند. این محصول دارای درب ورودی بسیار بزرگی است که تقریبا تمامی یکی از وجه های چادر مسافرتی را در بر می گیرد. به همین دلیل ورود و خروج به داخل این محصول بسیار راحت است و مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند. درب این چادر مسافرتی توسط زیپ باز و بسته می شود و در زیر این درب ورودی، یک توری تعبیه شده است که باز و بسته کردن آن نیز توسط زیپ صورت می گیرد. در آب و هوای گرم می توانید درب چادر مسافرتی را باز گذاشته و توری را ببندید تا علاوه بر ایجاد تهویه مناسب در چادر مسافرتی، حشرات و پشه نیز به داخل محصول راه نیابند. این در دو طرف این چادر مسافرتی نیز دو پنجره قرار دارد که برای تهویه هوای بهتر محصول در آب و هوای گرم به کار می رود. این پنجره ها نیز دارای توری هستند و نگرانی شما را از بابت ورود حشرات و خصوصا پشه ها رفع خواهند کرد. سازه های این چادر مسافرتی به صورت عصایی بوده و به صورت متصل به بدنه اصلی طراحی شده اند که نیازی به سر هم بندی و راه اندازی نداشته و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده استفاده خواهند شد. به این ترتیب شما می توانید در هر فضایی که نیاز به استراحت داشتید، این محصول را در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی کنید و از استراحت در فضایی راحت و ایمن لذت ببرید. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز برابر با 130 سانتی متر است که حرکت و برخاستن را در داخل چادر مسافرتی آسان تر می کند. در اطراف این چادر مسافرتی گیره هایی تعبیه شده است که برای اتصال چادر مسافرتی به سطح زمین به کار می رود. با استفاده از میخ و طناب نصب، می توانید گیره های اطراف بدنه را به زمین متصل کنید تا محصول در برابر باد و طوفان شدید دوام بیش تری داشته باشد و با وزش باد شدید، واژگون نشده و تعادل خود را حفظ کند. به این ترتیب فضایی ایمن و مناسب خواهید داشت که در شرایط جوی نامساعد نیز قابل استفاده می باشد. 

مشخصات بدنه چادر مسافرتی 

برای بدنه این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع پلی استر استفاده شده است. این نوع از بدنه با وجود وزن پایین و استحکام بالایی که دارد قابل استفاده در فضاهای مختلف و شرایط جوی گوناگون می باشد. این بدنه ضد آب است و با وجود استفاده از آن، در زمان بارش باران آب به داخل چادر مسافرتی نفوذ نمی کند. هم چنین با توجه به ساختمان گنبدی شکل چادر مسافرتی در زمان بارش باران، آب باران بر روی این محصول نمانده و به خوبی به سطح زمین می ریزد و احتمال نفوذ آب به داخل چادر را به صفر می رساند. این بدنه در برابر تابش نور خورشید نیز مقاومت زیادی دارد و با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید و تابش مستقیم آفتاب، دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نخواهد شد. این محصول هم چنین دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی و ساییدگی است و به همین علت تا سال ها قابل استفاده بوده و دچار افت کیفیت نخواهد شد. البته بدیهی است نوع نگه داری شما از این محصول تأثیر زیادی در طول عمر آن دارد و چادر مسافرتی هر چند در برابر عوامل خارجی مقاوم باشد اما در صورت استفاده نادرست دچار آسیب خواهد شد. برای حفظ کیفیت این محصول نیاز است از کشیدن این چادر مسافرتی بر روی زمین پس از راه اندازی خودداری کنید. پیش از راه اندازی نیز دقت کنید تا فضایی کاملا مسطح و عاری از اشیای تیز را برای استفاده از این محصول انتخاب کنید و سپس نسبت به راه اندازی اقدام کنید. از روشن کردن آتش در نزدیکی چادر مسافرتی خودداری کنید زیرا بدنه قابلیت اشتعال دارد. هم چنین لازم است تا وسایل تیز را به بدنه فرو نکنید تا محصول دچار پارگی نشود. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه می توانید برای مشورت و هم چنین برخورداری از تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در زمانی بسیار کوتاه نسبت به تعمیر این محصول اقدام نمایند. با تهیه این چادر مسافرتی تا سال ها نیازی به خرید چادر مسافرتی جدید نخواهید داشت و همواره در گردش و کمپینگ ها از سرپناهی مقاوم و مناسب برخوردار خواهید بود.

راهنمای خرید

برای تهیه انواع چادر های مسافرتی به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید زیرا انواع چادر های مسافرتی با بالاترین کیفیت در این سایت موجود هستند. هم چنین می توانید چادر مسافرتی سه نفره کینگ کمپ را با قیمتی ارزان از سایت اینتکس تهران سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 60 در 15 در 11 سانتی متر
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...