چادر مسافرتی سه نفره North Face

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 386 سانتی متر
  • عرض: 264 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
8,845,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش چادر مسافرتی دو نفره کچوا در نمایندگی اینتکس ، مرکز چادر مسافرتی و چادر کوهنوردی در ایران با قیمت ارزان و مناسب

چادر مسافرتی سه نفره North Face یکی از محصولات با کیفیت این تولیدی چادر مسافرتی بزرگ می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت در زمینه چادر مسافرتی و چادر کمپینگ افراد بسیاری را برای خرید محصولات خود جذب کند . بدنه این چادر مسافرتی نورث فیس از پلی استر مقاوم تهیه شده است که به صور کامل در برابر آب و رطوبت مقاومت خواهد نمود . همچنین این رویه به سبب دولایه بودن سبب این خواهد شد تا دمای داخلی این چادر مسافرتی ثابت بماند و شما یک چادر ایده آل در فصل های سرد در اختیار داشته باشید . کف این چادر مسافرتی 3 نفره نیز به صورت دولایه تهیه شده است که می تواند به خوبی از ورود آب و رطوبت به داخل چادر جلوگیری کند . رنگ این چادر مسافرتی نیز از ویزگی های مثبت آن به شمار می رود که علاوه بر زیبایی به شما کمک خواهد کرد تا در کوهستان و در هنگام استفاده از این محصول در فواصل دور رویت شوید و خطر کمتری شما را تهدید خواهد کرد . پایه های آلومینیومی مقاوم این چادر مسافرتی نیز از دیگر ویژگی های این چادر محسوب می شود که به استحکام محصول در برابر بادهای شدید و شرایط جوی مختلف کمک بسزایی نموده است . همچنین ساختار این پایه های آلومینیومی به صورت عصایی بوده که این نوع ساختار پایه ها یکی از محبوب ترین ساختار ها بوده که می تواند به خوبی در برابر وزش باد شدید مقاومت کند . این محصول را می توانید از فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس  خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید . 

چادر مسافرتی سه نفره North Face

چادر مسافرتی سه نفره North Face یکی دیگر از باداوم ترین انواع چادر مسافرتی عصایی بوده که در میان کوهنوردان و طبیعت گردان به محبوبیت و فروش بالایی دست یافته است. این چادر مسافرتی از کیفیت بالای دوخت روکش بدنه و رویه ضدآب برخوردار بوده و وزنی کم و سهولت در راه اندازی را دارا می باشد. شما می توانید با خرید این چادر مسافرتی سال های طولانی دیگر دغدغه ای بابت تهیه مجدد چادر مسافرتی نداشته و از کیفیت بالای بدنه این چادر مسافرتی لذت ببرید. در این مقاله می توانید تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی را در پارامتر های اساسی مشاهده کنید. پس همراه با ما باشید.


سایز و ظرفیت چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی در واقع یک اقامتگاه موقت برای افراد در طبیعت بوده به همین دلیل نیاز بوده متناسب با تعداد همسفران خود یک سایز مناسب را انتخاب کرده تا تمامی افراد هنگام سفر احساس راحتی داشته باشند. بر همین اساس عنوان می کنیم که چادر مسافرتی سه نفره North Face محصولی مستطیل شکل بوده که طول آن برابر 386 سانتی متر و عرض آن 264 سانتی متر بوده با یک ارتفاع 122 سانتی متر که بر اساس وزش باد کوهستان به ارتفاع کمی تولید شده است. فضای داخلی این چادر مسافرتی برای زمان درازکش تا 3 نفر مناسب بوده که یک میزان استاندارد بر اساس بزرگسالان اعلام شده و ممکن است با توجه به سن افراد تغییراتی نیز داشته باشد. البته این میزان فضای داخلی برای زمان نشستن تا 6 نفر بزرگسال نیز قابل استفاده است. شما می توانید در زمان سفر به کوهستان و کمپینگ که اغلب از چادر مسافرتی های سایز کوچک استفاده شده این محصول را انتخاب کرده و به همراه ببرید.


نوع چادر مسافرتی

اغلب چادر های مسافرتی را بر اساس نوع سازه های آن تقسیم بندی کرده و این نوع چادر مسافرتی تعیین کرده که شما برای راه اندازی و یا جمع اوری محصول چه میزان زمان نیاز دارید. چادر مسافرتی سه نفره North Face محصولی با سازه های عصایی می باشد. در این نوع از چادر مسافرتی سازه ها از روکش بدنه اصلی کاملا جدا بوده و نیاز داشته به صورت دستی به یکدیگر متصل شود. سازه ها از تعداد چهار رشته تشکیل شده است. هر یک از این رشته ها دارای تعداد زیادی میله باریک و کوتاه بوده که کاملا مغناطیسی به یکدیگر وصل می شوند. به همین راحتی می توایند بعد از اماده سازی این سازه ها آن را از بین بند های تعبیه شده بر روی بدنه اصلی عبور داده تا محصول در کمتر از 10 دقیقه برای استفاده شما اماده شود. البته میزان زمان مورد نیاز برای جمع اوری این چادر مسافرتی تقریبا همین میزان زمان را صرف خواهد کرد.


ساختار دوپوش چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین ویژگی مخصوص چادر مسافرتی های حرفه ای مربوط به ساختار دوپوش آن ها می باشد. زیرا این پوشش دوم بوده که موجب افزای میزان ضدآب بودن بدنه محصول شده و می تواند به محصول شما قابلیت تنفس روکش بدنه ببخشد. منظور از قابلیت تنفس این بوده که هنگام خواب در داخل چادر مسافرتی و در زمان برودت دمای هوا دیگر شما شاهد قطرات آب در بر روی دیواره داخلی نخواهید بود. از طرفی داشتن پوشش دوم برای چادر مسافرتی موجب شده تا گرمای محیط داخلی محصول در کوهستان از دست نرفته و شما از یک دمای مطبوع و گرم در داخل چادر مسافرتی بهره مند شوید. چادر مسافرتی سه نفره North Face یک چادر مسافرتی دوپوش استاندارد برای استفاده در زمان کوهنوردی و صخره نوری حرفه ای می باشد.


جنس بدنه چادر مسافرتی

چادر مسافرتی سه نفره North Face از بدنه ای با پارچه ضدآب پلی استر با روکش پلی اورتان تولید شده که طول عمر بالای آن تضمین شده می باشد. سازه های محصول نیز از نوع الومینیوم انتخاب شده که تاثیر بالایی بر میزان دوام و استحکام محصول در زمان وزش باد و طوفان داشته و ازطرفی به راحتی می تواند موقعیت خود را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارد.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی سه نفره North Face در نمایندگی رسمی اینتکس موجود بوده و شما می توانید با مراجعه حضوری به این فروشگاه و یا از طریق شماره های درج شده داخل سایت اقدام به خرید نمایید.

نوع
عصایی
طول
386 سانتی متر
عرض
264 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیومی
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت نورث فیس
دارای هواکش و پشه بند
دارای پایه های آلومینیومی
مناسب برای کمپینگ و کوهنوردی
ابعاد مناسب برای سه نفر به صورت درازکش
ساختار پایه ها به صورت عصایی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...