چادر مسافرتی طرح امداد 12 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 300 سانتی متر
  • عرض: 230 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره هلال ایران در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس با کیفیت خوب و قیمت مناسب

چادر مسافرتی 12 نفره هلال ایران محصولی با ارگونومی و طرح امدادی که از ظرفیت درازکش 6 نفره بهره مند است. محصولی بزرگ برای انواع سفر های مختلف و همچنین برای استفاده کار و ضنعت که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی ضخیم با پوشش اضافه مجزا در قسمت سقف می باشد. 

این چادر مسافرتی دارای 2 پنجره بزرگ به همراه یک درب بزرگ زیپی بوده که به راحتی افراد از آن می توانند عبور کنند. این چادر توسط فریم های آلومینیومی مقاوم و زد زنگ راه اندازی شده و به علت داشتن ساک حمل مخصوص می توان در هر مکانی حمل نمود. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدین کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

چادر مسافرتی طرح امداد 12 نفره

چادر مسافرتی طرح امداد 12 نفره دارای کیفیت بالایی است و می تواند در هر جایی که امکان احداث چادر مسافرتی است ایجاد شود و تبدیل به سرپناهی در تمامی شرایط باشد. چادر مسافرتی به صورتی طراحی شده است که مانند محل هایی برای اطراق کردن به منظور کار های مختلف است. به طور مثال می تواند مورد استفاده طرح های امداد و نجات قرار بگیرد و یا برای برخی کارگر ها ایجاد محوطه استراحت نماید. از این رو کارایی بسیار زیادی دارد و می تواند بهترین گزینه برای این گونه فعالیت ها باشد. چادر مسافرتی طراحی خیمه مانند دارد و دارای سازه هایی به شکل چهار دیواره است. از این رو قادر به داشتن موقعیت مناسبی می باشد که بتوان افراد زیادی را برای انجام کاری به دور هم گرد آوری کرد. چادر مسافرتی مزیت های مختلفی دارد که با وجود این مزیت ها می توان مدت زمان زیادی از آن بهره مند شد. علاوه بر این موارد زیبایی ظاهری نیز نقش مهمی در استفاده از محصول دارد و می تواند بهترین مورد برای افراد پر جمعیت باشد. با توجه به مزیت های موجود برای چادر مسافرتی به شرح برخی از آن ها می پردازیم.


دولایه بودن بدنه

بخش های مختلف چادر مسافرتی به منظور داشتن کارایی بیش تر دو لایه شده اند و تشکیل محصول منحصر به فرد را داده اند. این چادر مسافرتی دارای بخش دولایه در سقف می باشد که با داشتن طناب و میخ به زمین متصل شده است و ثابت باقی مانده است. از این رو می تواند شرایط مناسب تری را برای اقامت افراد مهیا سازد. این محصول خاص می تواند ضخامت زیادی در قسمت سقف داشته باشد تا در زمان اطراق کردن در مکان های کوهستانی بتوان عایقی برای سرما ایجاد نمود. همچنین می توان از ورود سردی و باران به داخل بدنه جلوگیری کرد. محصول مورد نظر دارای دیواره های ضخیمی نیز می باشد که می تواند سبب استوار ماندن محصول شود. استحکام بدنه برای استفاده در محل های پر باد که وزش باد به بیش ترین میزان در آن جا ایجاد می شود مناسب می گردد. از این رو با وزش باد شدید محصول ایستادگی خود را از دست نمی دهد و با حالت اولیه ای که دارد باقی می ماند. محصول مورد نظر برای استفاده طولانی مدت نصب می شود و تشکیل گروه های آموزشی تفریحی و رفاهی را می دهد.


موارد استفاده از محصول

از چادر مسافرتی در زمان های مختلف استفاده می شود و با توجه به طراحی ظاهری که دارد و نیز ظرفیت زیادی که در داخل بدنه جای می گیرد می تواند برای مصارف مختلف مناسب باشد. این کالای کاربردی را می توان برای زمانی که افراد دچار مشکل هستند و نیاز به گروهی برای امداد رسانی دارند استفاده کرد. همچنین در زمان بروز حادثه مانند زلزله می تواند برای افراد سرپناهی امن را ایجاد نماید تا افراد در راحتی کامل به سر ببرند و بتوانند این شرایط را در مدت زمان طولانی تحمل کنند. در زمانی که افراد برای گردش به محل های دور مسافرت می کنند و به صورت گروهی گرد هم می آیند می توان از این چادر مسافرتی استفاده نمود و از آن بهره مند شد. با این وجود روز های طولانی را می توان در داخل این محصول گذراند و به تفریح و گردش پرداخت.


روش به همراه داشتن محصول

این چادر مسافرتی محصولی خاص و منحصر به فرد است که کارایی زیادی دارد و می تواند بهترین گزینه برای مسافرت ها باشد. این محصول را می توان به آسانی با خود به همراه داشت و به هر مکانی منتقل کرد. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل می باشد که قادر به جای گیری محصول است. این محصول نیز به صورت تاشو در داخل ساک قرار می گیرد و به آسانی حمل و نقل می شود.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی طرح امداد 12 نفره به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
عصایی
طول
300 سانتی متر
عرض
230 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
12 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت هلال
ظرفیت دراز کش 6 نفر
قابل استفاده برای موارد اورژانس و کاری
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...