چادر مسافرتی عصایی دو نفره ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 105 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی دو نفره ونگو با قیمت مناسب و ارزان در نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی عصایی دو نفره ونگو محصولی فوق آلعاده با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی اینتکس در ایران عرضه می گردد . این محصول با توجه به ساختار و بدنه ضد آبی که دارد می تواند سر پناهی امن و مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی باشد . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف هوا و شرایط جوی مختلف برخوردار می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در کوهستان به راحتی با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . پایه های این محصول از جنس آلمینیوم می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید می باشد . در قسمت ورودی چادر مسافرتی یک آفتابگیر طراحی شده است که در زمان بارندگی نیز می تواند از ورود آب به داخل چادر جلوگیری نماید . در قسمت های درب و پنجره این محصول توری هایی تعبیه شده است که از ورود حشرات و جانوران به داخل چادر سفری جلوگیری می کند . این کالا را شما می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و جمع آوری نمایید و همچنین می توانید آن را در ساک حمل خود قرار دهید و با خود حمل نمایید . این کالا دارای یک پوش اضافه می باشد که از ورود آب باران به داخل چادر کمپ جلوگیری می کند . شرکت ونگو برای رضایت مندی بیشتر مشتریان خود یک سال ضمانت بروی محصول خود قرار داده است تا شما با خیالی راحت از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

چادر مسافرتی عصایی دو نفره ونگو

چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت بزرگ ونگو، شهرت جهانی داشته و دارای ویژگی های خاصی هستند که اغلب برای استفاده حرفه ای طراحی شده اند. این چادر های مسافرتی با برخورداری از بالاترین کیفیت و طراحی های خاص و بسیار کاربردی، اغلب مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. برای تولید این چادرهای مسافرتی از بهترین و مناسب ترین نوع مواد اولیه استفاده می شود و با توجه به ساختمان خاص هر یک، مواد اولیه مناسب و ویژه ای انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. یک نمونه از بهترین چادرهای مسافرتی تولید شده توسط شرکت ونگو، چادر مسافرتی عصایی دو نفره ونگو است که با برخورداری از کیفیت بالا و ظاهری بسیار زیبا و خاص، برای استفاده حرفه ای طراحی شده است و توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این چادر مسافرتی با برخورداری از طراحی ویژه، مورد علاقه بسیاری از افراد است و یکی از بهترین نمونه های چادر مسافرتی دو نفره به شمار می رود. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی عصایی دو نفره ونگو می پردازیم.

ظاهری اسپرت و کاربردی

این محصول از سری تولیدات حرفه ای شرکت بزرگ ونگو است که دارای بدنه ای بسیار خاص و با کیفیت بوده و طراحی جالبی دارد. این چادر مسافرتی به صورت گنبدی طراحی شده است و دارای پوشش دو لایه می باشد که لایه رویی قابلیت جدا شدن داشته و در صورت نیاز می توان آن را از بدنه اصلی جدا کرد. با توجه به سرما و یا گرمای هوا می توانید در دو صورت از این چادر مسافرتی استفاده نمایید. این محصول دوپوش برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی مناسب است و قابلیت استفاده آسان را به شما می دهد. سازه های این چادر مسافرتی در بین دو لایه آن قرار گرفته است و به بدنه متصل می باشد. پوشش اولیه این چادر مسافرتی دارای ضخامت مناسب و ایده آلی بوده که پوشش خوبی در برابر سرمای هوا می باشد. در زمان برودت هوا به خوبی می توانید از این چادر مسافرتی استفاده کنید زیرا دو لایه بودن پوشش آن عایق بسیار مناسبی در برابر سرما بوده و مانع از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم از داخل چادر مسافرتی می شود. در زمان استفاده در آب و هوای گرم نیز به راحتی می توانید رویه این محصول را جدا کنید. در زیر این لایه، یک لایه دیگر وجود دارد که غالبا از جنس توری است. به همین علت یک پشه بند بزرگ و مناسب را برای شما فراهم خواهد کرد که با خاطر آسوده و در آب و هوای گرم به راحتی می توانید در داخل این محصول به استراحت بپردازید. این چادر مسافرتی دارای طول 210 سانتی متر و عرض 250 سانتی متر می باشد که برای استفاده دو نفر به صورت دراز کش ظرفیت دارد و فضایی کاملا مناسب را فراهم می کند. علاوه بر آن شما می توانید به راحتی از این محصول در حالت نشسته به صورت 4 نفره استفاده کنید. 

وزن کم و حمل آسان

این محصول دارای وزن بسیار کمی است که امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد. وزن بسته بندی این محصول در حدود سه کیلوگرم است. ابعاد این چادر مسافرتی نیز در حالت بسته بندی بسیار کوچک است به همین علت شما می توانید این چادر مسافرتی را به راحتی به کوله پشتی کوهنوردی خود متصل کنید و با توجه به وزن کم، مشکلی در حمل آن نخواهید داشت. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به چادر مسافرتی، برای جابه جایی این محصول تولید کننده یک ساک حمل در نظر گرفته است که چادر مسافرتی را پس از استفاده و جمع کردن می توانید در داخل آن قرار داده تا در زمان جابه جایی و حمل آسیبی به بدنه چادر مسافرتی وارد نشود. 

کیفیت بالا

در ساخت این محصول سعی شده است تا از بهترین و مناسب ترین مواد اولیه استفاده شود تا چادر مسافرتی قابلیت استفاده در فضاهای گوناگون را داشته باشد. این چادر مسافرتی بدنه ای از بهترین نوع پلی استر دارد که مقاومت بسیار زیادی در برابر پارگی ارائه می دهد. این محصول با قرار گرفتن در برابر اشعه های آفتاب دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نشده و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. این محصول با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور آفتاب دچار آسیب نخواهد شد. جنس پلی استر مقاومت بسیار زیادی در برابر تغییرات دمایی نیز دارد و می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. این بدنه ضد آب بوده و به همین دلیل در صورت بارش باران نیز با خاطر آسوده می توانید در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازید بدون اینکه آب به داخل محصول نفوذ کند. این محصول دارای سازه هایی از بهترین نوع آلومینیوم است. فلز آلومینیوم دارای وزن بسیار کمی است و در عین حال مقاومت زیادی در برابر شکستگی دارد و به راحتی می توان از آن در فضاهای گوناگون استفاده کرد. علاوه بر این در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم بوده و به همین دلیل در صورت استفاده در فضاهای مرطوب دچار مشکل نخواهد شد. این سازه ها از نوع عصایی هستند که در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی می شوند و نیازی به سرهم بندی و راه اندازی طولانی مدت ندارند. هم چنین در زمان کوتاهی پس از استفاده نیز محصول جمع شده و در ساک حمل قرار می گیرد.

لوازم همراه چادر مسافرتی

تولید کننده به همراه این محصول تعدادی لوازم جانبی قرار داده است که برای استفاده آسان می توانید از آن ها استفاده کنید تا نیازی به خرید تجهیزات دیگر نداشته باشید. در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنما قرار دارد که در صورت داشتن سوالی در خصوص راه اندازی و جمع کردن می توانید به آن مراجعه کنید. هم چنین در بسته بندی میخ و طناب نصب نیز قرار دارد که برای متصل کردن چادر مسافرتی به زمین به کار می رود و با این کار، محصول در برابر طوفان شدید مقاوم خواهد بود. 

خرید

برای خرید چادر مسافرتی عصایی دو نفره ونگو با قیمتی ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید. 

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای ساک حمل
وزن : 3.1 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...