چادر مسافرتی عصایی دو نفره پکینیو

کد ۷۷۵۳۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 195 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
3,455,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی دو نفره پکینیو محصول فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، مرکز فروش چادر مسافرتی عصایی و چادر مسافرتی با قیمت ارزان

چادر مسافرتی عصایی دو نفره پکینیو را می توان یک محصول ایده آل برای کسانی دانست که نیاز به یک چادر مسافرتی سبک برای سفرهای طولانی مدت خود و یا کمپینگ های خود در مناطق سردسیر با بارش باران های متعدد دارند . این چادر مسافرتی عصایی دو نفره به سبب استفاده از پلی استر در بدنه محصول ، به یک چادر مقاوم در برابر بارش باران تبدیل شده است و یک محصول کاملا ضد آب را در اختیار شما قرار داده است . ساختار نصب و جمع کردن این محصول به صورت عصایی بوده و می توانید در مدت زمان سه دقیقه این چادر مسافرتی را برپا نموده و یا جمع کنید . این پایه های فایبرگلاسی در برابر پوسیدگی و یا فرسایش مقاوم بوده و می توانید در شرایط جوی مختلف از این محصول استفاده کنید . پوشش دوم تعبیه شده در این چادر مسافرتی عصایی نیز می تواند به خوبی از نفوذ آب و باران به داخل چادر جلوگیری نمایید . همچنین برای این چادر مسافرتی عصایی دو درب و دو عدد پنجره نیز تعبیه شده است که به تهویه مناسب هوا به خوبی کمک خواهد کرد و می توانید یک هوای ایده آل را در داخل چادر در اختیار داشته باشید . تمامی این درب و پنجره ها دارای توری های مخصوصی نیز می باشند که از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری خواهد کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

چادر مسافرتی عصایی دو نفره پکینیو

چادر مسافرتی عصایی دو نفره پکینیو بهترین و ضروری ترین محصولی است که به همراه داشتن آن در کنار اسباب دیگر در سفر لازم می باشد و وجود آن می تواند مهم ترین مسئله در زمان مسافرت محسوب شود. چادر مسافرتی به سبک عصایی کاربرد دارد به طوری که به راحت ترین صورت نصب و جمع آوری می شود و قرار دادن آن در داخل بسته بندی به منطور حمل نیز راحت می باشد. این چادر مسافرتی ظرفیت دو نفره دارد و برای مسافرت های دو نفره خانواده های کم جمعیت کاربرد دارد. علاوه بر آن این محصول را می توان در فضاهای مختلف راه اندازی کرد و به عنوان سرپناه برای خود و همسفر خود در نظر داشت. بدنه محصول قابلیت های مختلفی دارد به همین دلیل است که استفاده از آن بهترین و مناسب ترین گزینه برای سفر های دور و نزدیک در محل های گوناگون می باشد. برای استفاده از این چادر مسافرتی محل استفاده دارای اهمیت نمی باشد چرا که محصول سازگاری لازم را برای هر گونه مصرف دارا می باشد. برای انتخاب محصول به اطلاعات زیر رجوع کنید.


سایبان متحرک محصول

محصول مورد نظر برای استفاده در تمامی فضول سال ساخته شده است و این امکان را دارد که راحتی و آرامش را برای استفاده کننده مهیا سازد. در فصول گرم سال و تابستان افراد بیش تر رغبت به سفر کردن پیدا می کنند و با افزایش میزان فراقت افراد می توان به هر محلی مسافرت کرد. به همین دلیل است که چادر مسافرتی بیش ترین میزان سازگاری را برای استفاده در آفتاب و گرما دارا می باشد. این محصول سایبانی دارد که فضای جلویی آن را در بر می گیرد و در صورت استفاده سایه مناسبی به قسمت جلوی محصول و نیز داخل آن وارد می کند. این سایبان متحرک است و در زمان نیاز می توان آن را جمع آوری نمود. به همین دلیل است که به وسیله میخ و طناب نصب به بخش جلویی چادر مسافرتی وصل می شود و به زمین اتصال می یابد. محصول را می توان در گرما و آفتاب به مدت زمان زیادی استفاده کرد چرا که بدنه دارای قابلیت ضد آفتاب سوختگی است و می تواند بهترین گزینه برای سفر در تابستان باشد. به این صورت در امنیت کامل افراد می توانند در داخل این محصول حضور داشته باشند.


درب توری

دیواره ای از محصول به صورت باز و بسته می باشد که قابلیت آن را دارد که در هر زمان به صورت مورد علاقه افراد در بیاید. این بخش درب محصول می باشد که دارای توری نیز بوده و می تواند هوای راحت و آزاد را به داخل محصول وارد کند و سبب راحتی افراد مصرف کننده شود. همان طور که گفته شد این چادر مسافرتی بیش تر برای استفاده در فصل تابستان و گرما ساخته شده است و سازگاری دارد به همین دلیل است که توری ایجاد شده و دارای قابلیت هایی می باشد. با وجود این بخش هوای مطلوب به میزان زیاد وارد محصول می شود و باعث گردش هوا می شود. همچنین در فصول گرم سال پشه ها در هوا به تعداد زیادی وجود خواهند داشت و با استفاده از این توری ورود آن ها به داخل محصول امکان پذیر نخواهد بود و یک سد بزرگ در مقابل آن ها خواهد بود. این توری با بافت محکمی ساخته شده است تا دوام و طول عمر آن مانند بدنه محصول باشد و بتوان در مدت زمان بیش تری از آن بهره مند شد.


سازه های عصایی و قابل حمل

محصول مورد نظر سازه های خمیده و عضایی دارد به طوری که هلال بالای سقف را تشکیل داده است و مانند نیم دایره در محل های مختلف نصب می شود. این سازه ها ضد زنگ بوده و دارای طول عمر بالایی هستند. عدم وجود شکستگی و پوسیدگی در این سازه ها جزو مزیت های محصول محسوب می شود که خریداران می توانند با توجه به آن ها محصول را انتخاب نمایند و در محیط های مورد علاقه خود از آن استفاده نمایند.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی عصایی دو نفره پکینیو به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
عصایی
طول
195 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت پکینیو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
کیفیت بدنه بالا
وزن کم
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...