چادر مسافرتی عصایی سه نفره آی وان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 230 سانتی متر
  • عرض: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی عصایی سه نفره آی وان در مرکز فروش چادر مسافرتی عصایی ارزان ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی برای سفرهای ۳ نفره با کیفیت عالی ضد آب ضد سرما و گرما در نمایندگی اینتکس تهران فروشگاه تخصصی چادر سفری در ایران

چادر مسافرتی عصایی سه نفره آی وان محصول با کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران ، مرکز چادر مسافرتی در تهران می باشد که توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت و متنوع برای تمام سلیقه ها و نیاز ها ، بسیاری را به سمت خود جذب کند . این چادر مسافرتی عصایی آیوان نیز از این قاعده مستثنا نبوده و یکی از محصولات با کیفیت این فروشگاه می باشد . بدنه این چادر مسافرتی به صورت پلی استر دولایه بوده و در برابر بارش باران به طور کامل مقاوم می باشد . همچنین این چادر مسافرتی دارای یک درب و دو عدد پنجره می باشد که هر یک از آن ها دارای پشه بند مخصوصی نیز می باشند که می تواند به خوبی از نفوذ گرد و خاک و همچنین ورود حشرات جلوگیری خواهد نمود . پایه های این چادر مسافرتی از پلی استر مقاوم تهیه شده است و تعادل محصول را در برابر وزش بادهای شدید حفظ خواهد کرد . البته برای افزایش این تعادل از میخ و طناب های مخصوصی که برای محصول تعبیه شد ه است نیز می توان استفاده نمود . فضای کافی چادر را مناسب برای استراحت سه تا چهار نفره نموده است . در این میان باید به وزن کم این چادر مسافرتی نیز اشاره نمود که به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی این محصول را جابجا نموده و از آن استفاده نمایید . 

چادر مسافرتی سه نفره آیوان از سری چادر های مسافرتی عصایی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و با توجه به کیفیت بالا و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . این چادر مسافرتی دارای کیفیت ساخته بدنه بالا می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط جوی مختلف نظیر بارانی و وزش باد های شدید استفاده نمایید . این چادر مسافرتی دارای ظرفیت سه نفره می باشد و به طور کلی شرایط ایده آلی را در کمپ هایی با تعداد نفرات کم فراهم می آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این چادر مسافرتی نماییم پس اگر شما هم قصد خرید چادر مسافرتی عصایی سه نفره آیوان را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

همانطور که از ساختار این چادر مسافرتی پیداست دارای ستون های در هم تنیده می باشد که در قسمت بالا ساختاری ضربدری تشکیل می دهند و این امر می تواند در شرایط بد جوی به استحکام بالای چادر مسافرتی کمک شایانی بکند . این محصول دارای بدنه ای مقاوم و دو پوش می باشد که در طرفین آن دو درب وجود دارد و این درب ها به صورت دو لایه می باشد که در بخش زیرین توری وجود دارد و لایه رویه از جنس بدنه چادر مسافرتی می باشد . این دو درب توسط زیپ های جداگانه ای بسته می شود که قدرت انتخاب را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در شرایط تابستانی و آب و هوای گرم از لایه توری استفاده کنید که قدرت تهویه هوای بسیار بالایی دارد و در فصل زمستان از پوشش دوم نیز در جهت حفظ هوای گرم داخلی استفاده کنید .

جنس بدنه چادر مسافرتی از مهمترین عواملی می باشد که باید به هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت آن زبان زد است و به راحتی می تواند از نفوذ آب به بخش داخلی چادر مسافرتی جلوگیری کند . این محصول به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای استفاده در آب و هوای بارانی باشد و نکته قابل توجه این است که پلی استر علاوه بر خصوصیت ضد آب بودن دارای مزیت جلوگیری از نفوذ هوای سرد می باشد و این امر در گرم نگه داشتن هوای داخلی چادر به هنگام کمپ زدن در شرایط سرد به خوبی به کمک ما می آید . به طور کلی می توان گفت بدنه این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در تمامی فصول می باشد و با توجه به دو پوش بودن بدنه می تواند این موضوع را مطرح کرد .

اما در ستون های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از پایه های فایبرگلاس استفاده شده است که دارای استحکام بسیار بالایی می باشند . این استحکام به خوبی در تست های صورت گرفته مقاومت خود را به نمایش گذاشته است و از این رو می توان مطرح کرد که در شرایط باد و طوفان های نه چندان شدید کوهستانی نیز قابلیت استفاده و برگزاری کمپ را دارد . باید توجه داشته باشید که به هنگام نصب و راه اندازی این چادر مسافرتی به خوبی به زمین متصل شده باشد تا از برهم خوردن تعادل آن جلوگیری شود . به همراه این چادر مسافرتی برای نصب هر چه بهتر و مستحکم تر برای شما عزیزان میخ و طناب های نصب ارسال می شود تا شما را از خرید لوازم جانبی به طور کلی بی نیاز کند . همچنین یک عدد ساک حمل درون پکیج این چادر مسافرتی وجود دارد که جا به جایی را به راحتی امکان پذیر می کند . این موضوع باعث شده است تا از شرایط برگزاری کمپ هایی با پیاده روی زیاد نیز بتوانید از آن بهره مند شوید . وزن این چادر مسافرتی به همراه تمامی لوازم جانبی که به همراه خود دارد بالغ بر سه کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . همانطور که از اسم این چادر مسافرتی پیداست ظرفیت این محصول سه نفر به صورت درازکش می باشد که به راحتی با کیسه خواب درون آن جای خواهید گرفت اما به طبع به هنگام استفاده به صورت نشسته تعداد نفرات بیشتری را درون خود جای خواهد داد .

نوع
عصایی
طول
230 سانتی متر
عرض
190 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت آی وان
ظرفیت دراز کش 3 نفر
ضد آب
سبک و قابل حمل
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...