چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس

کد ۵۴۴۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
6,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت

چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس از دیگر چادرهای مسافرتی با کیفیت و مقاومت برند کلمبوس اسپانیا می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در بخش های قبلی با ظرفیت های 10 نفره و 8 نفره آن آشنا شدید . این چادر مسافرتی دارای ظرفیی 12 نفره می باشد که نشان از فضای بالای آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ های پر جمعیت به شمار بیاید . پارچه بیرونی این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و علاوه بر آن دارای خصوصیت ضد آب می باشد که از همین رو می توانید با خیالی راحت از این محصول در شرایط نامساعد جوی نیز استفاده نمایید . پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع آلومینیومی می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که جا به جایی این محصول را به راحتی هر چه تمام تر امکان پذیر می کند . چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا اقدام به سفارش آن نمایید .

چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس

چادر های مسافرتی یکی از ضروری ترین تجهیزاتی بوده که شما در زمان سفر برای اقامت ایمن و راحت در طبیعت به آن نیاز خواهید داشت. این گروه از محصولات قابلیت استفاده برای تمامی افراد را داشته و اغلب سایز بزرگ آن را خانواده و گروه های کمپینگ انتخاب می کنند. یکی از این نوع چادر های مسافرتی که ابعادی بزرگ نیز داشته چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس نام دارد. این چادر مسافرتی باداوم و مقاوم بوده و شما می توانید از آن در تمامی شرایط آب و هوایی با اسودگی خاطر استفاده کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس | نمایندگی اینتکس


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را متناسب با نوع سازه های نگه دارنده آن ها به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی کرده که هر یک از این نوع سازه ها دارای ساختمان متفاوت و همچنین سیستم راه اندازی و نگهداری مجزایی می باشد. شما می توانید متناسب با نیاز خود و همچنین بودجه مالی که در اختیار دارید یک نمونه را انتخاب کنید. چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس یکی از پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی عصایی به شمار می رود. این نوع چادر مسافرتی متشکل از دو بخش اساسی بدنه و سازه های نگهدارنده بوده که ساختمان آن را تشکیل می دهد. سازه های این محصول باریک و مستطیل و با ارتفاع کمی می باشد. در بخش ابتدا و انتهای این میله ها آهنربا وصل شده که از این طریق تمامی این میله های باریک به یکدیگر وصل شده و مجموعا دو عدد رشته طولانی را می سازند. هر یک از این دو رشته ستون در یک ضلع محصول به بدنه اصلی وارد شده و تا ضلع مقابل ادامه خواهد داشت. این سازه ها به مراتب برای راه اندازی نیاز به زمان و انرژی بالاتری داشته اما مقابلا استحکام و دوام فوق العاده زیادی دارند. لازم به ذکر بوده برای ثابت ماندن موقعیت محصول بر روی سطح زمین به همراه این چادر مسافرتی طناب و میخ نصب وجود داشته تا در زمان وزش باد شدید کمترین تکان در بدنه این محصول احساس شود.


ظرفیت و ابعاد بدنه چادر مسافرتی

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید چادر مسافرتی نیاز بوده به آن توجه کنید مربوط به بخش ابعاد بدنه محصول بوده که میزان نفرات مجاز برای استفاده از بخش داخلی و همچنین میزان راحتی شما را معین می سازد. چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس یک نمونه از چادر مسافرتی سایز بزرگ و مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 320 سانتی متر و عرض آن معادل با 280 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول نیز بالغ بر 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا افراد با هر میزان ارتفاع قد بتوانند در بخش داخلی به راحتی تردد کنند. این میزان ابعاد داخلی برای استفاده کوتاه مدت و زمان نشستن 12 نفره مناسب بوده اما برای اقامت های طولانی مدت و زمان خوابیدن می تواند 6 الی 7 نفر بزرگسال را در خود جای بدهد. این میزان کاملا استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما نیز تغییراتی داشته باشد.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید به دنبال چادر مسافرتی بوده که بتوانند از ان در تمامی چهار فصل سال استفاده کرده و در اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب و یا افت کیفیت نشود. به همین دلیل بوده که در زمان خرید توجه به کیفیت جنس بدنه چادر مسافرتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس یک محصول بادوام بوده که برای تولید بخش بدنه اصلی آن از مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب و باکیفیت پلی استر استفاده شده است. سازه های عصایی محصول نیز سبک و مقاوم بوده و از آلومینیوم گالوانیزه می باشد. این نوع چادر مسافرتی را شما می توانید در شرایط آب و هوایی گوناگون و در معرض تابش شدید نور خورشید ، وزش باد ، بارش برف و باران و.. به راحتی استفاده کرده و نگران افت کیفیت در بدنه آن نخواهید بود.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی عصایی 12 نفره کلمبوس می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
320 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
12 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
ظرفیت دراز کش 6 نفر
دارای سایه بان
دارای جیب داخلی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...