چادر مسافرتی عصایی 2 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 115 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی 2 نفره در نمایندگی محصولات بادی ، مرکز فروش چادر مسافرتی با قیمت ارزان با ارسال رایگان به تمام نقاط ایران

چادر مسافرتی عصایی 2 نفره یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت ادلرید می باشد که با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد در بین افرادی که به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقه مند هستند بسیار محبوب می باشد . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار استاندارد می باشد و قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . کیفیت بالا و استحکام این کالا باعث شده است تا شما بتوانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و شرایط جوی مختلف برخوردار می باشد . به همین جهت از این قابل استفاده در کوهستان می باشد . این کالا با توجه به اینکه اغلب در کوهستان مورد استفاده قرار می گیرد می بایست وزن و حجم کمی داشته باشد به همین سبب شرکت ادلرید این محصول را به کوچکترین سایز ممکن تولید کرده است که این امر باعث می شود چادر مسافرتی خود را به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید . شرکت ادلرید بروی این کالا یک سال ضمانت ذر نظر گرفته است که تا خریداران عزیز با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند . جنس پایه های این محصول از آلمینیوم سبک می باشد که از استحکام بالایی در برابر وزش باد شدید و طوفان بهرمند می باشد . این محصول دارای یک دفترچه راهنما می باشد که شما می توانید به کمک آن چادر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و به راحتی آن را جمع آوری نمایید . از دیگر ویژگی این چادر که می توان به آن اشاره کرد بدنه ضد آّب آن می باشد که از ورود آب و مایعات دیگر به داخل چادر جلوگیری می کند . شما می توانید با مراجغه به سایت intextehran ، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

چادر مسافرتی عصایی 2 نفره

چادر مسافرتی عصایی 2 نفره یکی از محصولات موجود در سایت اینتکس تهران است که برای استفاده حرفه ای افراد در گردش و کمپینگ طراحی شده است. این محصول خاص با برخورداری از بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، توانسته مورد توجه افراد زیادی واقع شود و فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول طراحی زیبا و منحصر به فردی نیز دارد که هماهنگی جذابی با طبیعت برقرار می کند. شما برای خرید محصولی مناسب و زیبا لازم است تا در خصوص تمامی ویژگی های آن اطلاعات کافی را در دسترس داشته باشید تا بتوانید جهت خرید اقدام کنید. برای آشنایی بیش تر شما با این محصول در ادامه چادر مسافرتی عصایی 2 نفره را مورد نقد و بررسی قرار داده و به بیان ویژگی های آن می پردازیم.

راه اندازی آسان

این محصول دارای سازه هایی به صورت عصایی است که به راحتی می توانید آن ها را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. این سازه ها متصل به بدنه اصلی می باشد که نیازی به راه اندازی و سرهم بندی اسکلت ندارد و در زمانی کوتاه برپا شده و آماده استفاده می شود. این محصول با برخورداری از سازه هایی عصایی در زمانی کوتاه نیز به راحتی جمع شده و می توانید آن را در بسته بندی قرار دهید. 

ابعادی مناسب و ظرفیت دو نفره

این محصول دارای طول 210 سانتی متر و عرض 110 سانتی متر است و به همین دلیل فضایی مناسب و ایده آل برای استفاده دو نفر به صورت دراز کش را فراهم خواهد کرد. به همین جهت شما می توانید به راحتی از این محصول در سفر ها و کمپینگ ها استفاده کنید. در صورت استفاده به صورت نشسته، این چادر مسافرتی ظرفیتی برابر با 4 نفر داشته و شما می توانید به صورت چهار نفره از این چادر مسافرتی استفاده نمایید. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز معادل 115 سانتی متر است که شما خواهید توانست به راحتی در داخل این چادر مسافرتی حرکت کرده و جابه جا شوید. 

شکل ظاهری چادر مسافرتی 

این محصول دارای ظاهری با طراحی ساده و شیک است که برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب می باشد. طراحی این چادر مسافرتی به صورت کاملا حرفه ای و ویژه انجام شده است به طوری که بتوانید از این محصول در فضاهای مختلف و محیط هایی مانند کوهنوردی و ... استفاده نمایید. این چادر مسافرتی طراحی جالبی دارد و بدنه آن به صورت گنبدی شکل ساخته شده است. با این وجود در زمان بارش باران، آب باران بر روی چادر مسافرتی جمع نشده و با وجود ضد آب بودن بدنه، از ریختن آب باران در داخل چادر مسافرتی جلوگیری می شود. در دو طرف چادر مسافرتی دو پنجره تعبیه شده است که جهت تهویه هوای داخل چادر مسافرتی استفاده می شود. در صورت استفاده از این محصول در آب و هوای گرم شما می توانید این پنجره ها را باز گذاشته تا در داخل چادر تهویه مناسبی صورت بگیرد. این پنجره ها توسط زیپ باز و بسته می شود و در زیر آن ها توری برای جلوگیری از ورود حشرات تعبیه شده است. این توری نیز توسط زیپ باز و بسته می شود. درب ورودی این چادر مسافرتی به صورت یک نیم دایره است که در کنار آن بندهایی برای جمع کردن درب چادر مسافرتی قرار دارد. در اطراف این چادر مسافرتی نیز بندهایی قرار دارد که در صورت استفاده در شرایط آب و هوایی طوفانی، می توانید توسط میخ و طناب نصب این بندها را به سطح زمین متصل کنید تا در صورت وزش باد شدید، چادر مسافرتی بتواند تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نشود. این چادر مسافرتی دارای طراحی ساده ای بوده و هم چنین از رنگ زیبای سبز در طراحی بدنه آن استفاده شده است که زیبایی آن را دوچندان کرده و افراد را به خرید و استفاده از این چادر مسافرتی علاقه مند می کند. 

طول عمر بالای چادر مسافرتی 

این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع بدنه و سازه ها تهیه شده است به طوری که قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی را داشته و می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. این محصول دارای بدنه ای با کیفیت بوده و از بهترین نوع پلی اورتان ساخته شده است. همان طور که بیان شد بدنه این محصول ضد آب می باشد و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر باران است. هم چنین بدنه این چادر مسافرتی با برخورداری از بهترین کیفیت، در برابر اشعه های خورشید نیز مقاوم است و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. این محصول با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید، دچار تغییر رنگ نشده و اشعه های خورشید موجب پوسیدگی بدنه نخواهد شد. بدنه این چادر مسافرتی در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاومت زیادی دارد. این محصول برای استفاده در آب و هوای سرد نیز مناسب است و مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر و خروج هوای گرم از داخل خواهد شد. به همین دلیل در هر شرایط آب و هوایی می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این بدنه برخورداری از استحکام بسیار بالا در برابر پارگی و ساییدگی است که طول عمر بسیار بالایی را برای چادر مسافرتی ایجاد می کند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول در هر فضایی حتی محیط های کوهستانی و جنگلی نیز استفاده نمایید. این چادر مسافرتی دارای پایه هایی از بهترین نوع آلومینیوم است که مقاومت بالایی داشته و به سادگی دچار شکستگی نمی شود. هم چنین این پایه ها دچار زنگ زدگی نشده و وزن بسیار کمی دارند. شما با خاطر آسوده می توانید از این چادر مسافرتی در آب و هوای مرطوب نیز استفاده کنید. هم چنین به دلیل وزن کم پایه ها، چادر مسافرتی دارای وزن کمی بوده و می توانید به راحتی آن را حمل و جابه جا نمایید. ابعاد بسته بندی این محصول نیز کوچک است و به همین علت می توانید به راحتی آن را در میان سایر لوازم سفر خود قرار دهید و به همراه خود ببرید. 

راهنمای خرید

برای خرید چادر مسافرتی عصایی 2 نفره با قیمتی ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در این سایت نیز تماس بگیرید.

نوع
عصایی
طول
210 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
115 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیومی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت الدرید
دارای هواکش و پشه بند
دارای پایه های آلومینیومی
مناسب برای کمپینگ و کوهنوردی
ابعاد مناسب برای دو نفر به صورت درازکش
ساختار پایه ها به صورت عصایی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...