چادر مسافرتی عصایی 4 نفره ایزی کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
5,335,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی 4 نفره ایزی کمپ با قیمت ارزان و مناسب در مرکز چادر مسافرتی ، نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت کالا

چادر مسافرتی عصایی 4 نفره ایزی کمپ یکی از بهترین نوع چادر های مسافرتی می باشد که تاکنون توسط شرکت ایزی کمپ تولید شده است . ساختار و طراحی این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در کوهستان و طبیعت به راحتی استفاده نمایید و یک پناهگاه امن را برای خود رقم بزنید . بدنه این محصول همانند مدل های مشابه خود از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . پایه های این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام کافی در برابر وزش باد شدید ، شرایط جوی مختلف و طوفان بهرمند می باشد . برای استحکام بالا این محصول طناب هایی تعبیه شده است که شما می توانید آن را به کمک میخی که در بسته بندی وجود دارد به زمین متصل کرده و ایمنی محصول را افزایش دهید . در بست بندی این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که شما می توانید به کمک آن چادر مسافرتی خود را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . در داخل چادر یک قلاب طراحی شده است که شما می توانید یک چراغ به آن آویزان نمایید و همچنین محفظه هایی طراحی شده است که شما می توانید اشیا کوچک و قیمتی خود را داخل آن قرار دهید . بدنه این محصول بسیار مقاوم در برابر ورود مایعات مختلف به داخل چادر سفری می باشد . این کالا با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و در کوهستان به راحتی قابل راه اندازی می باشد . درب ورودی و پنجره های این محصول به کمک توری هایی پوشیده شده است که از ورود حشرات و جانوران به داخل چادر کمپ جلوگیری می باشد . برای خرید چادر مسافرتی شما می توانید به سایت اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و برای خرید چادر مسافرتی شما می توانید با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

چادر مسافرتی عصایی 4 نفره ایزی کمپ

چادر مسافرتی عصایی 4 نفره ایزی کمپ یکی دیگر از وسایل های ضروری برای کمپ ها و مسافرت های دسته جمعی است که با توجه به ظرفیتی که دارد می تواند برای سفر های خانواده های کم جمعیت استفاده شود. این محصول دارای لایه های زیادی در بدنه می باشد که برای استفاده در فصول مختلف سال سازگاری داشته و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این محصول را می توان در محیط های کوهستانی نیز استفاده کرد تا با آن به کوه رفته و از طبیعت لذت برد. برای استفاده از این محصول با توجه به سازه های عصایی که دارد می توان آن را به سرعت راه اندازی و نصب نمود. به علاوه این محصول قابلیت جمع آوری آسان نیز دارد و در زمانی کم این کار صورت می گیرد. چادر مسافرتی حمل راحتی نیز دارد و این کار با وجود کیسه حمل صورت می گیرد. طراحی این چادر مسافرتی به گونه ای است که برای هر فردی جذاب می باشد و مقاومت آن را چندین برابر کرده است. برای آشنایی با این محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


ساختمان منحنی

یکی از ویژگی هایی که در این محصول سبب رضایت مندی افراد شده است و باعث می شود تا آن ها با خیالی آسوده بتوانند از چادر مسافرتی بهره مند شوند ساختمان منحنی آن است. این ساختمان دارای شکلی خاص و منحصر به فرد است تا افراد به راحتی در داخل آن حضور داشته باشند و بتوانند با خیالی آسوده مدت زمان طولانی را در آن طی کنند. چادر مسافرتی کف چند ضلعی و منحنی دارد به همین دلیل فضای مفیدی ایجاد نموده تا افراد در حالت مناسبی در داخل چادر مسافرتی قرار بگیرند و بتوانند راحت و بهتر به ادامه سفر بپردازند. در مسافرت ها به مناطق دور می بایست محلی برای اقامت چند روزه افراد وجود داشته باشد. این چادر مسافرتی برای اقامت آن ها راحت تر و مناسب تر می شود و می توانند در مدت زمان طولانی تری را شب ها در داخل آن باشند. برای نمونه می توان در امنیت کامل شب ها نیز در کوهستان و جنگل در داخل چادر مسافرتی اقامت داشت.


ویژگی های فیزیکی بدنه

بدنه از جنس برزنتی می باشد و ضخامت و لایه های مختلفی دارد. این لایه ها سبب با دوام شدن محصول می شوند و می توانند طول عمر آن را افزایش دهند. چادر مسافرتی در صورت داشتن چنین بدنه ای مزیت های مختلفی دارد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و آن ها را راغب به استفاده از محصول می نماید. ویژگی های فیزیکی محصول به این شرح است که در تمامی آب و هوا ها قادر به استفاده از آن خواهید بود. به طور مثال از این چادر مسافرتی به دلیل ضد آب بودن بدنه می توان در زمان بارش باران در مناطق مختلف استفاده کرد و از آن بهره مند شد. به این صورت رطوبت و آب به داخل آن وارد نشده و افراد در سلامت کامل می توانند اقامت خود را داشته باشند. علاوه بر این رویه بدنه دارای قابلیت ضد آفتاب سوختگی است. این ویژگی سبب می شود تا محصول در فصول گرم سال در زیر اشعه های خورشید نیز استفاده شود و به این طریق از سایبان آن نیز بهره مند گردند. 


طناب و میخ نصب

ابزارهایی که در کنار محصول وجود دارد طناب و میخ نصب است. این دو وسیله مهم و کاربردی هستند و می بایست برای نصب آن ها به کار رود. از آن جایی که بدنه دارای استحکام می باشد و بر روی زمین ثابت قرار دارد ممکن است در زمان باد های شدید و برخی طوفان ها سبب تکان خوردن محصول شود. با وجود میخ و طناب نصب از بخش های کناری چادر مسافرتی بر روی زمین محکم می شود و ثابت می ماند تا دچار خرابی و آسیب در زمان تکان خوردن نشود.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی عصایی 4 نفره ایزی کمپ به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
عصایی
طول
205 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت ایزی کمپ
وزن: 6.2 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
دارای درب بزرگ با پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...