چادر مسافرتی عصایی 8 نفره FIT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی 8 نفره FIT در مرکز فروش چادر مسافرتی در ایران ، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس با قیمت ارزان و مناسب

چادر مسافرتی عصایی 8 نفره FIT محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استراحت های بین راهی و طبیعت گردی طراحی شده است . پایه های این محصول از جنس آلمینیوم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد . بدنه این محصول از جنس پارچه شمعی می باشد و با توجه به لایه نایلونی که برای این محصول در نظر گرفته شده است می تواند کمک شایانی برای جلوگیری نفوذ آب و مایعات مختلف می کند . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است معادل ( طول : 240 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر ، ارتفاع : 200 سانتی متر ) می باشد که بسیار ایده آل و استاندارد برای استفاده 8 نفر انسان بالغ و بزرگسال به صورت نشسته و 4 نفر به صورت درازکش می باشد . این محصول دارای 2 درب ورودی اصلی می باشد و همچنین دو پنجره کوچک برای آن طراحی شده است که همگی آن ها به کمک پشه بند پوشیده شده است که این امر از ورود حشرات به داخل چادر  مسافرتی جلوگیری می کند . برای استحکام این چادر کمپینگ تعدادی میخ و طناب برای آن تعبیه شده است که شما می توانید چادر کمپ را به زمین متصل نمایید تا در زمان وزش باد شدید چادر سفری دچار آسیب دیدگی نشود . این محصول دارای یک ساک حمل می باشد که شما می توانید چادر خود را داخل آن قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید و همچنین با توجه به راه اندازی راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . برای خرید چادر مسافرتی شما می توانید به سایت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید . 

اگر خواهان مسافرت با تعدا نفرات بالا هستید بهترین انتخاب برای شما میتواند چادر مسافرتی هشت نفره عصایی باشد که توسط برند اف آی تی به بازار عرضه شده است . این چادر مسافرتی دارای رویه بیرونی راه راه می باشد که دو دو طرف این محصول دو عدد درب بزرگ برای ورود و خروج وجود دارد و در طرفین دیگر دو پنجره تعبیه شده است که تمامی این بخش ها دارای توری مخصوص می باشد و به راحتی می توانید پنجره را بدون خطر ورود حشرات به بخش داخلی چادر مسافرتی باز نگه دارید . این چادر مسافرتی دارای سقف مدل شیروانی می باشد که این امر از جمع شدن آب در بخش سقف به هنگام بارش باران جلوگیری به عمل می آورد . در ادامه این مطلب این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم تا خصوصیات این چادر را بررسی کنید پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی عصایی اف آی تی را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

این چادر مسافرتی در بخش بدنه خود دارای پوشش پارچه شمعی برزنتی می باشد که بسیار مقاومت است در برابر فشار و ضربه می باشد اما در هنگام بارش باران این پوشش می تواند آسیب پذیر باشد به همین خاطر بر روی این پوشش ، یه لایه نایلون مانند کشیده شده است که کاملا ضد آب است و از نفوذ آب به بخش داخلی به خوبی جلوگیری می کند . پارچه برزنتی زیرین به صورت کامل توسط دوخت الماسی محکم شده است و باز شدن درزهای چادر مسافرتی به طور کامل غیر قابل باور است . این پوشش به گونه ای می باشد که از نفوذ سرما و خروج گرمای داخلی به خوبی جلوگیری می کند و به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط هایی با شرایط آب و هوایی سرد باشد . گفتنی است که برای بالا بردن استحکام بدنه این چادر مسافرتی در بخش کف آن از پارچه برزنتی دو لایه با نایلون رویه استفاده شده است که نفوذ آب به بخش داخلی را حتی با جمع شدن آب در بخش زیرین چادر غیر ممکن می کند . پارچه برزنتی با رویه نایلونی استفاده شده در بدنه این چادر مسافرتی در برابر نور خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی دارد و از این رو به راحتی می توانید حتی در محیط های ساحلی از آن بهره مند شوید و طول عمر بدنه این محصول با توجه به متریال استفاده شده در ساخت بدنه بسیار بالاست .

از مهمترین بخش های این چادر مسافرتی ستون های مستحکم آن می باشد که از جنس آلومینیومی هستند . این ستون ها از آلومینیوم ضد زنگ شده ساخته شده اند و مقاومت فوق العاده را به نمایش می گذارند و با توجه به استحکام بالایی که دارند با خیالی راحت می توانید از آن ها در شرایط طوفانی نیز استفاده کنید . به همراه این چادر مسافرتی تعدادی طناب و میخ نصب برای شما ارسال می شود که توسط آن ها باید پایه ها را بر روی زمین محکم کنید تا از برهم خوردن تعادل چادر جلوگیری شود . الین چادر مسافرتی با توجه به ظرفیتی که دارد بهترین انتخاب برای سفرهایی با تعداد نفرات بالا است زیرا هشت نفر را به صورت نشسته در خود جای می دهد که در صورت استفاده درازکش این ظرفیت به چهار نفر بزرگسال نیز می رسد که پیرو استانداردهای جهانی و مناسب برای برگزاری کمپینگ های جمعیت بالا می باشد . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل مخصوص برای شما ارسال می شود که ستون های نگهدارنده به همراه بدنه به راحتی درون آن جای می گیرند و با توجه به دستگیره هایی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است . این محصول با توجه به وزنی که دارد مناسب برای پیاده روی و کوهنوردی نیست اما به دلیل حجم کوچکی که در هنگام جمع شدن دارد به راحتی درون ماشین شخصی و یا کمد های خانگی جای می گیرد .

برای خرید چادر مسافرتی چهار نفره اف آی تی همین حالا می توانید از طریق راه های ارتباطی در سایت اقدام کرده و خرید خود را نهایی کنید ، فروشگاه اینتکس تهران محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال کرده و مهلت تست و خدمات پس از فروش از مزیت های نمایندگی اینتکس تهران می باشد .

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت FIT
ظرفیت دراز کش 4 نفر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...