چادر مسافرتی فنری ایرانی 10 نفره برزنتی

کد ch 88540

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,240,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ایرانی 10 نفره برزنتی یکی دیگر از باداوم ترین انواع چادر سفری تولید داخل ایران با ابعاد بزرگ بوده که می تواند پاسخگوی نیاز گروه های کمیپنگ و خانواده باشد. این چادر مسافرتی طراحی بدنه مدل کله قندی داشته که از دلایل اصلی استحکام آن در برابر وزش باد و تابش شدید نور خورشید و یا تمامی انواع بارندگی می شوند. زیرا در این مدل چادر مسافرتی شامل یک نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل بوده که سقفی کوچک برای آن در نظر گرفته شده است. برای اتصال این دو بخش از دیواره هایی شیبدار استفاده که این طرح موجب شده تا از تجمع آب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و تاثیر بسزایی در کاهش شدت نور خورشید و وزش باد خواهد داشت.


این چادر مسافرتی ضدآب نیز بوده و برای استفاده در تمامی چهار فصل یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. زیرا جنس بدنه آن از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی می باشد. سازه های محصول نیز از نوع فنری و جنس فایبرگلاس بوده که وزنی کم و خاصیت انعطاف پذیری داشته که موجب افزایش چشمگیر طول عمر چادر مسافرتی شده است. این محصول در بخش ابتدایی دارای یک در مرتفع برای تردد آسان و بر روی دیواره های خود دارای دو عدد پنجره مجهز به توری می باشد. به دلیل دسترسی ساده به تولید کننده محصول این چادر مسافرتی دارای رنگبندی بسیار متنوعی بوده تا بتوانید متناسب با سلیقه خود یک رنگ زیبا را انتخاب کنید. برای خرید چادر مسافرتی ایرانی اصل تنها کافی بوده به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.


چادر مسافرتی فنری ایرانی 10 نفره برزنتی

نوع فنری
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه  برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری ایرانی 10 نفره برزنتی

چادر مسافرتی فنری ایرانی 10 نفره برزنتی محصولی جدید با بهره مندی از بهترین مواد اولیه می باشد و قابل رقابت با محصولات خارجی و اورجینال است و دارای بدنه ای فابریک می باشد. این محصول از آن جایی که یکی از محصولات ضروری برای رفتن به سفر می باشد و در تفریح های گروهی نیز به کار می رود خرید آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و می بایست به بدنه و کیفیت آن توجه بسیار زیادی شود. این توجه در خرید به دلیل آن است که محصول را در یک بار خریداری می توانید به دفعات متعدد استفاده نمایید و آن را در تمامی تفریحات خود به همراه داشته باشید و از وجود آن بهره لازم را ببرید. چادر مسافرتی از نوع فنری می باشد و ظرفیت بالایی دارد به همین دلیل می توان در سفر های دست جمعی از آن استفاده کرد و ظاهر جذابی نیز داشته و می تواند برای کسانی که به زیبایی محصولات نیز توجه دارند مورد استفاده قرار گیرد. در صورت تمایل به آشنایی بیش تر با چادر مسافرتی به مطالب زیر رجوع کنید.


نوع سازه های و نحوه قرار گیری آن ها

همان طور که گفته شد این چادر مسافرتی از سازه هایی با نوع فنری تشکیل شده است و استواری و استحکام بالایی نیز به محصول بخشیده است. این سازه های طبیعتا منعطف می باشند و در صورت تمایل به هر میزان می توانند خمیده شده و حالت بپذیرند. این سازه های در مابین دیواره قرار دارد و سبب اتصال دیواره ها می شود به طوری که در اثر ضربه و برخورد به بدنه تغییری در این نوع قرار گیری حاصل نمی شود. فرم سازه ها نیز کله قندی می باشد به گونه ای که قله ای بلند شامل حال آن شده و می تواند ابعاد قابل قبولی را برای افراد ایجاد سازد. همچنین تمامی آن ها یی که دارای قد بلند هستند نیز در این چادر مسافرتی دارای راحتی و آسایش بسیاری می باشند. سازه ها در بین دیواره در پوششی از پارچه ابریشمی قرار گرفته اند که دوام و طول عمر آن ها را بالا می برد و سبب جلوگیری از پوسیدگی و شکستگی آن می شود. استحکام و ایستادگی محصول مدیون این سازه های محکم است که به سادگی شکل ظاهری محصول را از بین نمی برند.


ابعاد مفید محصول

قبل از خرید چادر های مسافرتی می بایست به ابعاد آن توجه کنید و بدانید که برای چه تعداد از افراد محصول را خریداری می نمایید. این چادر مسافرتی ظرفیت ده نفره دارد به طوری که ده نفر نشسته در آن جای می گیرند ودر حالت درازکش نیز پنج نفر قادر به استراحت راحت در داخل آن می باشند. این محصول کف مربعی شکل داشته و می تواند در این بخش افراد را به بهترین شکل حفظ نماید. ابعاد آن نیز متناسب با این نوع قرار گیری طراحی شده است به طوری که دارای طول 280 سانتی متری و عرض 280 سانتی متری است و ارتفاعی 180 سانتی متری دارد. به همین دلیل ارتفاع آن نیز بلند بوده و کارایی های متعددی را ایجاد می نماید.


تاشو و قابل حمل

یکی از مزیت هایی که در این چادر مسافرتی از نوع فنری موجود است و طرفداران آن را افزایش می دهد تاشو بودن محصول است. این ویژگی سبب می شود که سازه های به هم متصل و بدنه در کنار هم باشند و در صورت نیاز به جمع آوری بتوان آن را تا کرده و در داخل ساک حمل قرار داد. ساک حمل یکی از وسایلی است که به همراه محصول قرار دارد و رایگان به شما داده می شود. تا شدن و جمع آوری راحت این چادر مسافرتی در استفاده آسان از آن نقش مهمی دارد و برای استفاده مجدد تنها کافی است محصول را در آورده و تای آن را باز کنید و به همین راحتی تمامی بخش ها در کنار هم قرار می گیرند.


خرید

چادر مسافرتی فنری ایرانی 10 نفره برزنتی در مرکز فروش اینتکس تهران قرار دارد و شما با مراجعه به آن می توانید محصول را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...