چادر مسافرتی فنری ایرانی 6 نفره اصل

کد ch 88801

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000
420,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ایرانی 6 نفره اصل یکی دیگر از کاربردی ترین انواع تجهیزات سفر و کمپینگ برای دوره های کوهنوردی و پیاوه روی در طبیعت و یا قابل استفاده برای خانواده های کم جمعیت بوده که در داخل کشور طراحی و تولید می شود. این چادر مسافرتی یک اقامتگاه پرتابل بوده به طوری که می تواند ایمنی شما را در زمان سفر و هنگام تغییرات شرایط آب و هوایی به طور کامل برطرف کند. قیمت مناسب محصول و همچنین کیفیت بالای آن در کنار رویه اصلی ضدآب چادر مسافرتی موجب شده تا این محصول در گروه تجهیزات سفری پرفروش قرار بگیرد.


سازه های محصول از نوع فنری بوده که در قسمت داخلی به طور کامل به وریه اصلی متصل می شوند. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی کاملا اتوماتیک و به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما آماده خواهد بود. توجه کنید که سیستم جمع اوری این محصول نیز کاملا سریع می باشد. برای راحتی شما در زمان سفر این چادر مسافرتی از یک ساک حمل برخوردار بوده که تردد را برای شما ساده تر خواهد کرد. رویه محصول ضدآب و باداوم بوده و از جنس پارچه شمعی پلی استر تولید می شود. ظرفیت داخلی این محصول در صورت نشسته برای 6 نفر بزرگسال و در زمان درازکش تا 3 نفر بزرگسال را پاسخگو خواهد بود. برای خرید محصول یاد شده می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی هاظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

 

چادر مسافرتی فنری ایرانی 6 نفره اصل

چادر مسافرتی فنری ایرانی 6 نفره اصل از جمله محصولات بادوام و ارزنده شرکت اینتکس است که به تازگی طراحی و تولید شده است و در وهله اول موجب استقبال بی نظیر افراد شده است. این محصول برای رفتن به مسافرت های دور و نزدیک الزامی است به طوری که می توان آن را برای تعطیلات آخر هفته نیز با خود به همراه داشت تا در محل های مورد نظر سرپناهی را ایجاد نمود. در زمانی که این چادر مسافرتی در اختیار شما می باشد امکان استفاده در فصول مختلف سال وجود دارد و می تواند در هر زمانی برای افراد مفید و کاربردی باشد. بدنه این محصول نیز دارای زیبایی می باشد به طوری که در محیط های گوناگون می تواند توجه افراد مختلف را به خود جلب کند علاوه بر آن کیفیت و دوام محصول در مقایسه با محصولات مشابه زیاد است و می توان آن را مدت زمان طولانی تری مورد استفاده قرار داد. همچنین با وجود این دوام و طول عمر در برابر عوامل طبیعی نیز مقاوم می باشد و در زمان وزش باد های شدید استحکام خود را حفظ کند. در صورت تمایل به خرید محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


مناسب برای اعضای یک خانواده

چادر مسافرتی در مسافرت های دست جمعی استفاده می شود و یا برای تعدادی از دوستان که به همراه هم به سفر می روند مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت است که در ظرفیت های مختلف وجود دارد. اما این چادر مسافرتی برای یک خانواده کم جمعیت می تواند مفید و قابل خرید باشد. این نوع استفاده به دلیل ظرفیت آن است. ظرفیت این چادر مسافرتی 6 نفر است اما این 6 نفر به حالت نشسته می توانند در چادر مسافرتی قرار بگیرند. برای راحتی بیش تر در چادر مسافرتی می توان آن را مورد استفاده 3 نفر به حالت درازکش قرار داد و آسایش را برای آن ها رقم زد. به همین جهت برای خانواده های کم جمعیت و دوستانی که سه نفر هستند و به مسافرت می روند مناسب می باشد. برای راحتی بیش تر این سه نفر ابعاد و ارتفاع محصول زیاد است و افرادی که قد بلندی دارند نیز می توانند به حالت ایستاده در محصول قرار بگیرند. این چادر مسافرتی به صورت قله می باشند که سقف آن بلند می باشد و این نوع استفاده را به راحت ترین شکل امکان پذیر می کند.


طراحی محصول

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این چادر مسافرتی کف مربع دارد اما دیواره های آن مثلثی شکل است و تشکیل قله ای مانند کوه را می دهد. اما بر خلاف کوه سقف آن حلالی شکل است و خمیدگی نیز دارد. این خمیدگی به دلیل امکان آسان بودن جمع آوری محصول می باشد و سازه های منعطف را تشکیل می دهد. در واقع چادر مسافرتی از دو بخش بدنه و اسکلت محصول تشکیل شده است. اسکلت آن از جنس فایبرگلاس است که در برابر باد و باران مقاوم است و درون بخشی پارچه ای محافظت می شود به همین جهت دوام و طول عمر بالایی دارد و می تواند به مدت زمان طولانی از استفاده از محصول سالم و بدون تغییر باقی بماند. بدنه نیز با جنس برزنتی در برابر باران غیر قابل نفوذ است و بخش کف آن نیز دو لایه می باشد. به دلیل استفاده بیش تر از این چادر مسافرتی کف دو لایه از ورود رطوبت و آب جلوگیری می کند تا استفاده کننده شرایط راحتی را داشته باشد.


داشتن تهویه برای محصول

برخی از چادر های مسافرتی بخشی برای تهویه هوای داخلی محصول دارند که به این ترتیب راحتی و شرایط مطلوب را ایجاد می نماید. اما این چادر مسافرتی با داشتن درب و پنجره می تواند در هر زمان هوای داخل خود را تهویه کند و با هوای مناسب و خوب جایگزین نماید. به همین جهت است که امکان باز و بسته کردن آن ها نیز وجود دارد.


خرید

روش خرید چادر مسافرتی فنری ایرانی 6 نفره اصل به صورت آنلاین و تنها با مراجعه به سایت اینتکس تهران انجام می پذیرد و می توان در کوتاه ترین زمان انجام داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...