چادر مسافرتی فنری با سایه بان و آبگیر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 210 سانتی متر
2,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی فنری با سایه بان ، از سری چادر های مسافرتی مرغوب با قابلیت راه اندازی سریع می باشد که دارای سایه بان است .

چادر مسافرتی فنری با سایه بان از سری چادر های مسافرتی بسیار مرغوب و با کیفیت است که مسافران می تواننند از آن در سفر های کوتاه و بلند خود بهره ببرند . با استفاده از این محصولات بی نظیر می توانید در طول سفر خود حریمی کاملا آرام و ایمن را برای خود و همراهان فراهم کنید و اگرچه چادر مسافرتی شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد می توانید به آن اطمینان کنید و در شرایط مختلف بدون اینکه نگران باشید شب را تا سحر در داخل چادر مسافرتی خود سر کنید . 

این چادر دقیقا همان چادر مسافرتی است که می تواند انتظارات شما را بر آوردده کند ، چرا که سازه آن بسیار مقاوم بوده و دارای کیفیت بالای ساخت می باشد . این چادر مسافرتی بزرگ می تواند برای استفاده 8 نفر کاربرد داشته باشد ، همچنین تعداد 4 نفر می توانند بدون هیچ مشکلی درون آن دراز کشیده و بخوابند  . این چادر مسافرتی کاملا حرفه ای از نظر شکل هشت ضلعی می باشد که ساختار آن توسط پایه های فنری اش شکل گرفته است . جنس پارچه و بدنه این چادر مسافرتی از آکسفورد ضخیم بوده که می تواند به خوبی در برابر رطوبت مقاوم باشد . وجود این جنس بسیار مرغوب باعث شده تا این چادر مسافرتی کاملا ضد آب شود و در مقاوم بارش باران بتواند کارایی لازم را داشته باشد .

همانطور که در بالا نیز گفته شد این چادر مسافرتی فنری است ، چادر های فنری هم در راه اندازی سریعشان معروف هستند چرا که بدون هیچ کار اضافی تنها با باز کرده لایه ها راه اندازی می شوند . فروشگاه intex این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار ارزان در فروشگاه خود قرار داده است تا خریداران به راحتی بتوانند آن را خریداری کنند.

چادر مسافرتی فنری با سایه بان

چادر های مسافرتی یکی از جدانشدنی ترین انواع تجهیزات کمپینگ بوده که به شما در زمینه کاهش هزینه های سفر با ایجاد یک اقامتگاه سیار در داخل طبیعت کمک می کنند. این گروه از محصول بدنه ای پرتابل داشته و شما می توانید متناسب با هزینه مدنظر و تعداد همسفران خود یک نمونه را انتخاب و خریداری نمایید. چادر مسافرتی فنری با سایه بان یک نمونه از چادر مسافرتی سایز بزرگ بوده که برای استفاده خانواده و گروه های کمیپنگ طراحی و تولید شده است. در بخش نقد و بررسی می خواهیم به تحلیل کامل این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید چادر مسافرتی توصیه می کنیم ما را تا انتهای این بخش همراهی کنید.

چادر مسافرتی فنری با سایه بان | فروشگاه اینتکس


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان خرید و انتخاب چادر مسافرتی مربوط به سایز و ابعاد بدنه آن بوده که میزان راحتی شما در زمان اقامت را تعیین کرده و همچنین میزان گنجایش داخلی محصول را اعلام خواهد کرد. چادر مسافرتی فنری با سایه بان یک نمونه از چادر مسافرتی سایز بزرگ به شمار می رود. این چادر مسافرتی دوپوش از نشیمنگاهی مربع شکل تشکیل شده که طول و عرضی یکسان و برابر با 250 سانتی متر دارد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی 190 سانتی متر بوده تا تمامی افراد با هر سنی بتوانند به بخش داخلی محصول تردد ساده ای داشته باشند. این میزان ابعاد داخلی را تعداد 8 نفر بزرگسال برای اقامت های کوتاه مدت و زمان نشستن می توانند به صورت همزمان استفاده کنند. اما در زمان خوابیدن و اقامت های طولانی مدت این محصول برای استفاده 4 الی 5 نفر بزرگسال کافی می باشد. این میزان نفرات کاملا استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز در این بخش صورت پذیرد.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

مهم ترین پارامتر برای طبیعت گردان و کوهنوردان در زمان خرید چادر مسافرتی مربوط به بخش کیفیت و جنس بدنه آن بوده که در زمینه راحتی شما در تمامی شرایط اب و هوایی و طول عمر بالای بدنه محصول موثر می باشد. به همین دلیل بوده که برای تولید چادر مسافرتی فنری با سایه بان در بخش رویه به سراغ مرغوب ترین نوع پارچه کره ای آکسفورد رفته شده که بدنه ای سه لایه متشکل از بخش اصلی برزنتی با یک روکش پلی استر و یک لایه پلاستیک فشرده است. این جنس بدنه باداوم و مقاوم بوده و میزان ضدآب بودن بالایی دارد. پارچه اکسفورد عایق دما به شمار رفته و می تواند در روز های سرد زمستان و سفر به کوهستان گرمای محیط داخلی را به طور کامل در خود حفظ کند. همچنین این رویه قابلیت بازتاب اشعه مضر خورشید را نیز دارد. سازه های این چادر مسافرتی باریک و فنری با وزنی کم و استحکامی بالا می باشد. این سازه ها را از باکیفیت ترین نوع فایبرگلاس تولید شده تا شما از طول عمر آن اسوده خاطر بوده و از محصول خود استفاده کنید. بخش کف چادر مسافرتی نیز از پارچه دولایه شمعی تولید شده زیرا با سطح زمین در تماس بالا بوده و همچنین مانع مناسبی برای جلوگیری از ورود آب باران در بخش کف چادر مسافرتی به شمار می رود. با توجه به این جنس بدنه شما می توانید از چادر مسافرتی فنری با سایه بان در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کنید.


دوخت مقاوم چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری با سایه بان یکی از باکیفیت ترین انواع دوخت بدنه را دارد. برای اتصال دیواره های یان محصول به یکدیگر و در نهایت بخش سقف و کف محصول از یک دوخت مقاوم در بخش داخلی استفاده شده و در نهایت در این قسمت از یک لایه چشم ضدآب استفاده می شود. در بخش خارجی نیز در قسمت درزها از یک لایه باریک پارچه ابریشمی استفاده شده تا میزان استحکام بدنه محصول افزایش یابد. این نوع دوخت بدنه در کنار کیفیت بالای جنس بدنه این چادر مسافرتی موجب سازگاری محصول با تغییرات شرایط جوی نظیر بارش برف و باران ، وزش باد ، تابش مستقیم نور خورشید و... شده است.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی فنری با سایه بان با مناسب ترین قیمت و کیفیت و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی فنری ، عصایی و اتومات می توانید به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی مراجعه کرده تا محصولات مورد نیاز خود را ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

نوع
فنری
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
210 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه آکسفورد
جنس پایه ها
فنری
اتوماتیک
بله
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت ایران
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...