چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 98 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا با قیمت ارزان و مناسب در تنها نمایندگی فروش چادر مسافرتی ، فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس

چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا یکی از بهترین نوع چادر مسافرتی هایی می باشد که امروزه تولید شده است . این محصول با توجه به راه اندازی سریع و راحتی که دارد در بین افرادی که به طبیعت گردی علاقمند هستند بسیار محبوب می باشد به همین سبب این کالا در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . وزن و حجم کم این کالا موجب می شود که به راحتی چادر را با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به مقاوم بالایی که در برابر وزش باد شدید و طوفان برخوردار می باشد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مد نظر به راحتی از آن استفاده نمایید و یک سرپناه امن برای خود داشته باشید . ناگفته نماند که جداره هایی برای این محصول در نظر گرفته شده است از رطوبت و بخار به خوبی جلوگیری می کند . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر نفوذ آب و مایعات مختلف می باشد از همین رو از این محصول می توانید در کوهستان و بارش باران به راحتی استفاده نمایید . پایه های این محصول از جنس آلمینیوم می باشد که به موجب استحکام بیشتر کالا شما می توانید به کمک میخ و طنابی که برای این محصول در نظر گرفته شده است چادر را به زمین متصل نمایید تا در زمان وزش باد شدید و تند بادها چادر دچار آسیب دیدگی نشود . برای حمل راحت این چادر یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است که شما ممی توانید چادر را جمع آوری نمایید و آن را داخل ساک حمل قرار داه و به راحتی با خود حمل نمایید . چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا دارای 1 سال ضمانت می باشد که به موجب اطمینان خریداران عزیز برای این محصول در نظر گرفته شده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی اینتکس از چادر های داخل سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا

چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا یکی از جدیدترین انواع چادر مسافرتی مناسب استفاده در زمان کوهنوردی و کمپینگ بوده که طول عمر بالایی داشته و مناسب استفاده در چهار فصل سال می باشد. این چادر مسافرتی کاملا سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف بوده و به دلیل وزن بدنه کمی که داشته به راحتی حمل و جا به جا شده و با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده ای که داشته در زمانی کوتاه برای استفاده شما آماده خواهد شد. به همین دلیل بوده که توانسته در زمان کوتاهی به فروش بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا | نمایندگی اینتکس


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را بر اساس نوع سازه های آن ها به سه گروه عصایی و فنری و اتومات طبقه بندی کرده و هریک دارای ویژگی هایی بوده تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود یک نمونه را انتخاب کنید. چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا یک محصول پرفروش در میان چادر مسافرتی فنری بوده که طول عمر بالایی دارد. در این نوع چادر مسافرتی از سازه هایی باریک و فنری استفاده شده که در بخش داخلی رویه بدنه به طور کامل با استفاده از یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی وصل شده است. این نوع سازه ها موجب شده تا دیگر برای راه اندازی محصول نیاز به صرف زمان و انرژی نداشته و تنها کافی بوده که محصول را از ساک حمل خود خارج کرده و در محیط مسطح باز کنید. خواهید دید که این چادر مسافرتی بدون دخالت دست برای استفاده شما آماده بوده و تنها نیاز داشته تا با استفاده از میخ و طناب نصب موقعیت محصول را بر روی زمین تثبیت نمایید. این نوع سازه ها موجب می شود تا چادر مسافرتی شما به همین سادگی و در زمانی کم جمع اوری شده زیرا تنها نیاز داشته دو دیواره محصول را به یکدیگر نزدیک کرده و در نهایت سازه ها را به ارامی به سمت داخل خم کرده تا محصول در داخل ساک حمل شما جای شود.


طول عمر چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته و بتوانند تا سال های طولانی به راحتی از آن استفاده کنند. برای خرید چادر مسافرتی با طول عمر بالا نیاز بوده تا به جنس بدنه آن توجه بالایی شده زیرا این کیفیت بدنه بوده که تاثیر مستقیم در کارایی چادر مسافرتی و همچنین طول عمر آن دارد. چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا یک محصول باداوم و مقاوم بوده که بدنه اصلی آن از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر که کاملا ضدآب بوده و یک عایق دما به شمار رفته به طوری که در زمان کاهش دما محیط داخلی چادر مسافرتی را به طور کامل گرم نگه داشته و از خارج شدن این گرما به فضای خارجی جلوگیری می کند. به دلیل تماس مستقیم کف محصول با سطح زمین و همچنین وارد شدن وزن و فشار بالا به این بخش برای تولید کف محصول از باکیفیت ترین نوع پارچه دولایه پلی استر استفاده می شود. این نوع جنس کف موجب می شود تا از ورود رطوبت خاک و آب باران به قسمت کف چادر مسافرتی جلوگیری گردد. ستون های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس بوده که وزنی کم داشته اما بدنه ای باکیفیت و منعطف داشته و سازگار با تمامی شرایط اب و هوایی می باشد. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید از طول عمر این چادر مسافرتی آسوده خاطر بوده که بتوانید از این محصول در شرایط مختلف اعم از وزش باد شدید ، بارش برف و باران ، تابش شدید نور خورشید و... به راحتی استفاده کنید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یکی دیگر از مواردی که نیاز بوده در زمان خرید چادر مسافرتی به آن توجه شود مربوط به سایز بدنه محصول بوده که میزان راحتی و آسایش شما را در زمان استفاده تعیین می کند. چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا یک چادر مسافرتی مستطیلی و سایز کوچک بوده که طول آن برابر با 210 سانتی متر و عرض آن معادل با 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این چادر مسافرتی بالغ بر 98 سانتی متر بوده تا در زمان وزش باد شدید بتوانید به راحتی بدنه این محصول را کنترل کنید. این میزان ابعاد بدنه برای استفاده در زمان خوابیدن تا 2 نفر بزرگسال مناسب بوده و با استفاده از ساک حملی که داشته به راحتی جا به جا می شود.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی فنری دو نفره کچوا تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب و کاملا اصل خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
98 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
آلمینیوم
فنری
بله
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد درب
1
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کچوا
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای ساک حمل
وزن : 2.9 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ،

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...