چادر مسافرتی فنری زرد و سرمه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 230 سانتی متر
  • عرض: 230 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری زرد و سرمه ای در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و مناسب ، ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی فنری زرد و سرمه ای از سری محصولات پر کاربرد و در عین حال ارزا قیمت موجود در بازار می باشد که ویژگی های قابل توجهی دارد. این چادر در نوع 6 نفره طراحی شده و در حالت درازکش نیز ظرفیت 3 نفر را دارد. نوع این چادر مسافرتی اتوماتیک می باشد و قابلیت نصب بسیار آسان دارد. طول و عرض این چادر 230 سانتی متر بوده و به شکل مربعی می باشد ، ارتفاع چادر نیز 180 سانتی متر است. ساخت ایران بودن ، دارا بودن ساک حمل و دارا بودن دفترچه راهنما از سایر ویژگی های چادر مسافرتی فنری می باشد.

چادر مسافرتی زرد و سرمه ای از سری چادر های با دوام و مقاوم بوده که با طراحی زیبایی که داراست ، توانسته تا خریدار و مشتریان زیادی را سمت خود جذب بکند .ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا به طور کامل شما را از تمام جزییات این محصول آشنا کرده تا نسبت به هزینه ای که می خواهید انجام دهید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مثلثی شکل بوده و در آن رنگ زرد و سرمه به کار رفته است . این محصول ساخت ایران بوده و شما با خرید این چادر می توایند به غیر از داشتن یک کالای با کیفیت ، در اقتصاد کشور نیز کمک شایانی کرده باشید . این کالا دارای سه پنجره بوده که هر سه پنجره دارای یک پاچه توری می باشد تا به غیر استفاده کردن از پنجره این چادر و به بیرون تماشا کردن ، جلوی ورود به حشرات موذی را بگیرد .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این چادر به ترتیب به این شرح است : طول : 230 سانتی متر ، عرض : 230 سانتی متر ، ارتفاع : 180 سانتی متر ، ظرفیت : 6 نفر و در صورت خوابیده 3 نفر و در نهایت وزن این چادر 5 کیلو گرم بوده که به آسودگی حمل و یا جا به جا می شود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این چادر به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود و تنها کافیست تا آن را از ساک مخصوص خود باز کرده تا به صورت اتوماتیک راه اندازی بشود و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه این چادر نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، چادر خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری زرد و سرمه از محصولات با کیفیت و جذاب بوده که توسط شرکت های ایرانی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مثلثی شکل بود و جنس بدنه آن از پرچه شمعی برزنتی می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است . درون این چادر شش نفره به صورت نشسته و سه نفر به صورت خوابیده می توانند استفاده نمایند . قابل ذکر است که این چادر دارای سه پنجره بوده که همه آن ها دارای یک پارچه توری شکل می باشند که از ورود حشرات موذی جلوگیری می کند . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
اتوماتیک
طول
230 سانتی متر
عرض
230 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت ایران
ظرفیت دراز کش 3 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...