چادر مسافرتی فنری طرح دار ایرانی با رنگهای مختلف

کد ch 223343

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی فنری طرح دار با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا

چادر مسافرتی فنری طرح دار از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس به بازارهای کشور عرضه شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی ظرفیی بالغ بر 10 نفر در حالت نشسته و ظرفیت خوابیده آن 5 نفره می باشد که از ابعاد بسیار ایده آلی برخوردار است و مناسب برای سفرهای آخر هفته شما به همراه خانواده می باشد . 


این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و علاوه بر آن از نفوذ آب به داخل چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در شرایط نامساعد جوی باشد . همچنین دو عدد پنجره و یک عدد درب موجود در ساختار بدنه این چادر مسافرتی مجهز به پشه بند می باشند و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز جلوگیری به عمل می آورند .


چادر مسافرتی فنری طرح دار با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

چادر مسافرتی فنری طرح دار ایرانی با رنگهای مختلف

چادر های مسافرتی فنری در طرح ها و رنگ های مختلف ساخت ایران می باشند. این چادرها دارای قیمت ارزان بوده و دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. به گونه ای که رنگ بندی آن ها دارای طیف گسترده ای بوده و در هر نوع طرح و رنگ می توانید آن ها را خریداری کرده و از مسافرت های طولانی با آن ها لذت ببرید. هم چنین با خرید این چادر ها می توانید از تولیدات داخل نیز حمایت کنید. 


ظاهر جالب چادر مسافرتی 

این چادر مسافرتی دارای طراحی جالبی بوده که به شکل یک هرم می باشد. این چادر دارای قاعده به شکل مربع است که 4 دیواره دارد. مساحت کف آن بیش تر از مساحت سقف آن می باشد. در یکی از دیواره ها در ورودی قرار دارد که توسط یک زیپ باز و بسته می شود. در کنار در ورودی بند نیز موجود است که در صورت نیاز بتوانید آن را توسط بند جمع کنید. توسط این در ورودی به سادگی به داخل چادر دسترسی پیدا می کنید. هم چنین این چادر دارای دو عدد پنجره می باشد که هر کدام در یک دیواره چادر هستند. این پنجره ها باعث می شود نور روز به سادگی به داخل چادر برسد. در ورودی و پنجره ها دارای توری می باشند که می توانید از آن جهت تهویه هوای چادر استفاده نمایید بدون اینکه نگران باشید حشرات موذی به چادر شما بیایند. گوشه های این چادر به صورت منحنی است. رنگ بدنه این چادر سورمه ای بوده که بالای چادر به رنگ نارنجی می باشد. دور بدنه چادر و در ورودی هم خطوطی به رنگ نارنجی را مشاهده می نمایید که به جذابیت آن کمک می کند. این چادر در رنگ بندی مختلف و رنگ های شاد و زیبا تولید شده که توجه هر کسی را جلب می کند. 


کیفیت دوخت چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری با بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. بدنه این چادر ضد آب بوده و می توانید به آسودگی در داخل آن استراحت نمایید. سازه های این چادر از جنس فایبر گلاس می باشد که ساختاری فنری دارد و مستحکم است. شما می توانید از آن در باد و طوفان نیز استفاده کنید، فقط کافی است این چادر را توسط میخ و طناب نصب بر روی زمین محکم کنید. دوخت آن نیز بسیار محکم بوده و درز آن به سادگی باز نمی شود. شما باید از کشیدن چادر بر روی سنگ خودداری کنید. به علاوه از زدن اشیای تیز مانند چاقو به بدنه پرهیز نمایید. از نزدیک کردن آتش و اشیای داغ نیز به بدنه خودداری کنید زیرا بدنه قابلیت اشتعال دارد و ممکن است موجب آتش سوزی شود. با رعایت همین نکات ساده شما شاهد طول عمر بسیار بالای این چادر می باشید. 


اندازه و ظرفیت چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی دارای ابعادی معادل طول 320 سانتی متر، عرض 280 سانتی متر و ارتفاع 280 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده ده نفر است. در زمان خواب 5 نفر می توانند از این چادر استفاده نمایند. به همین دلیل بهترین گزینه برای مسافرت های خانوادگی به شمار می رود. راه اندازی آن نیز بسیار ساده بوده و کافی است آن را از ساک حمل خارج کرده و بدنه آن را از هم جدا کنید. در کمتر از چند دقیقه چادر باز می شود. به علاوه پس از استفاده می توانید آن را به سادگی جمع کنید. برای راهنمایی بیش تر جهت استفاده از چادر دفترچه راهنما در بسته بندی موجود است که می توانید به آن مراجعه نمایید. 


ثبت سفارش و خرید چادر مسافرتی 

با مراجعه به سایت اینتکس تهران می توانید از تنوع بالای چادرهای مسافرتی بهره مند شوید و دور از هیاهو و شلوغی شهر تمام نمونه ها را مشاهده نمایید. شما در سایت اینتکس تهران می توانید با توجه به نیاز خود بهترین چادر مسافرتی را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. در کوتاه ترین زمان چادر مسافرتی به دست شما خواهد رسید. هم چنین اگر در خصوص خرید چادر مسافرتی نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در خرید بهتر شما را یاری کنند. 


نوع
مسافرتی
طول
320 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...