چادر مسافرتی فنری چهار نفره Zaofeng

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 185 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری جدید شرکت Zaofeng یک محصول ایده آل برای استفاده در مسافرت ها بوده و می توانید از این محصول در مناطق سردسیر نیز استفاده نمایید . بدنه دو لایه پلی استری تعبیه شده برای این چادر مسافرتی سبب این شده است تا ار نفوذ سرما به داخل چادر جلوگیری کند و بتوانید بدون مشکل از این چادر در فصل های سرما نیز استفاده نمایید . ستون های استفاده شده در این چادر مسافرتی فنری از آلومینیوم ضد زنگ بوده و می توانید سالهای طولانی از این محصول در شرایط جوی مختلف استفاده کرده و نگران فرسایش این پایه ها نباشید . جیب داخلی قرار داده شده در داخل چادر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید لوازم اضافی خود را داخل آن قرار داده و فضای داخلی چادر را مدیریت کنید . درب و پنجره این محصول دارای پشه بند مخصوصی می باشد که ار ورود اشیاء خارجی به داخل محصول جلوگیری خواهد نمود . وزن کم این چادر مسافرتی را نیز می توان از ویژگی های مثبت آن برشمرد که به این سبب می توانید به راحتی این محصول را جابجا نموده و در سفرها به همراه خود حمل نمایید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این چادر مسافرتی می توانید با شرکت اینتکس تهران تماس برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایید . 

چادر مسافرتی فنری چهار نفره Zaofeng

چادر مسافرتی فنری چهار نفره Zaofeng یک نمونه از چادر مسافرتی سایز کوچک بوده که مناسب گروه های کمپینگ و کوهنوردی طراحی و تولید شده است. بدنه اصلی این چادر مسافرتی مقاوم و باکیفیت بوده و طول عمر بالایی داشته به طوری که شما می توانید از این محصول در زمان سفر به کوهستان ، ساحل ، جنگل و... استفاده کرده و لذت ببرید. وزن کم محصول در کنار بدنه چهار فصل آن از دلایل فروش بالای این چادر مسافرتی به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی شما می توانید با ویژگی های مثبت این محصول آشنا شوید. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی اصل را دارید پیشنهاد می کنیم همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی فنری چهار نفره Zaofeng | نمایندگی اینتکس


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را اساسا متناسب با نوع سازه های آن ها به سه گروه فنری ، عصایی و اتومات طبقه بندی می کنند. هریک از این نوع سازه دارای ویژگی هایی بوده شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود یک نمونه را انتخاب کنید. چادر مسافرتی فنری چهار نفره Zaofeng از نوع چادر مسافرتی فنری می باشد. در نوع طراحی بدنه از سازه هایی باریک و فنری شکل استفاده شده که در بخش داخلی محصول و در تمامی درز های آن و اضلاع بدنه و سقف با استفاده از یک لایه باریک پارچه ابریشمی به رویه محصول دوخته می شوند. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی از سیستم راه اندازی بدون دخالت دست برخوردار است. زیرا محصول به محض خارج شدن از ساک حمل خود به دلیل اتصال کامل رویه به سازه های آن بدون صرف وقت و انرژی به فرم استاندارد خود در آمده و آماده استفاده خواهد بود. این سیستم راه اندازی سریع موجب جمع اوری ساده این محصول نیز شده و شما تنها کافی بوده دو دیواره مجاور به سمت یکدیگر کشیده و به آرامی به سمت داخل خم کرده تا محصول به طور کامل جمع اوری شود.


کیفیت و طول عمر چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی به دنبال محصولی بوده که کیفیت و استحکام بالایی داشته و بتوانند از آن در تمامی سفر های خود بدون در نظر گرفتن آب و هوای مقصد استفاده کنند. چادر مسافرتی فنری چهار نفره Zaofeng نیز یک نمونه از چادر مسافرتی چهار فصل به شمار می رود. برای تولید بدنه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر دولایه استفاده شده که ساختاری ضدآب و باداوم داشته و سازگار با تغییرات شرایط آب و هوایی می باشد. این رویه می تواند اشعه فرابنفش خورشید را به طور کامل بازتاب کرده و قابلیت تنفس داشته تا در بخش داخلی دمای مطبوعی داشته و لذت ببرید. سازه های این چادر مسافرتی باریک و سبک بوده اما دوام و استحمام فوق العاده زیادی داشته زیرا از نوع فلز آلومینیوم انتخاب شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن جنس بدنه این چادر مسافرتی در زمان وزش باد شدید ، بارش برف و باران ، تابش شدید نور خورشید و... با اسودگی خاطر استفاده کنید.


سایز و ظرفیت داخلی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری چهار نفره Zaofeng یک نمونه دیگر از چادر مسافرتی مسافرتی سایز کوچک و مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 205 سانتی متر و عرض آن معادل با 185 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول نیز 110 سانتی متر بوده که یک میزان نسبتا کم در نظر گرفته شده تا محصول در زمان وزش باد شدید نیز بتواند موقعیت خود را بر روی سطح زمین ثابت نگه دارد. این محصول زیبا تنها 3 کیلوگرم وزن بدنه داشته تا شما بتوانید در زمان پیاده روی در طبیعت و یا حتی کوهنوردی آن را در داخل ساک حمل خود قرار داده و بدون احساس خستگی و کاهش سرعت حرکت به همراه ببرید. این میزان از ابعاد بدنه موجب شده تا فضای داخلی این چادر مسافرتی جهت استفاده 4 نفر بزرگسال در صورت نشستن و همچنین 2 نفر بزرگسال برای زمان خوابیدن مناسب باشد. این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی فنری چهار نفره Zaofeng و یا سایر تجهیزات کمپینگ و سفری می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نیاز خود را با ضمانت اصالت کالا و کاملا اورجینال در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
فنری
طول
205 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای ساک حمل
وزن : 3.1 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...