چادر مسافرتی فنری یک نفره مدل C1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری یک نفره مدل C1 از سری چادر های مسافرتی مناسب برای کوهنوردی و کمپ های تفریحی است که توسط کمپانی آ آپکس طراحی و تولید شده ، این چادر مسافرتی به صورت مربعی و با اضلاع 100 سانتی متری ساخته شده است به همین دلیل می تواند فضای ایده آلی را برای نشستن دو نفر فراهم کند ، اما استفاده از چادر مسافرتی به صورت خوابیده و دراز کش برای یک نفر میسر است ، فرد می تواند با قرار دادن پاهای خود در تونل به راحتی در داخل چادر مسافرتی جای بگیرد . این تونل می تواند قسمت مناسبی برای قرار دادن وسایل های اضافی شما باشد .

 این چادر مسافرتی از بدنه پلی استری ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، پلی استر آبگریز بوده و اجازه عبور سرما ، باد و رطوبت را به داخل چادر مسافرتی نمی دهد ، به همین دلیل شما می توانید چادر مسافرتی فوق را در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کنید . جنس سازه این محصول نیز از فایبرگلاس می باشد ، فایبرگلاس بسیار انعطاف پذیر بوده و از استحکام بالایی برخوردار است به همین دلیل بیشتر سازندگان چادر مسافرتی در مدل های فنری از این جنس استفاده می کنند . این جنس همچنین بسیار سبک است و در کنار بدنه سبک باعث شده اند تا چادر تنها 3 کیلوگرم وزن دارد . این مدل دارای یک پنجره است که مجهز به توری می باشد . فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است . سایر مشخصات و ویژگی های چادر مسافرتی فنری یک نفره مدل C1 آ آپکس در جدول زیر آورده شده که می توانید آن را مطالعه نمایید.

چادر مسافرتی فنری یک نفره مدل C1

چادر مسافرتی فنری یک نفره مدل C1 یکی از پر کاربرد ترین محصولاتی است که با بدنه ای بزرگ در دسترس افراد می باشد و می تواند مزیت های مختلفی را به دنبال داشته باشد. این محصول ظرفیت یک نفره دارد. از این رو برای استفاده در استراحتگاه ها و یا کوهنوردی گزینه ای مناسب است و می تواند بهترین فضا را برای افراد داشته باشد. بدنه به صورت فنری طراحی شده است ودارای ساختمانی محکم می باشد که در اثر عوامل مختلف تخریب نشده و از بین نخواهد رفت. در نتیجه مناسب ترین گزینه برای علاقه مندان به کوهنوردی و گردشگری بوده است وفضای ایمن و مناسب را ایجادمی سازد. با داشتن این محصول گشت و گذار در شهر های گوناگون آسان می شود و می توان در طولانی مدت به دور از خانه اقامت داشت. طراحی بدنه به گونه ای خاص بوده است و دارای بخش های متعددی می باشد. از این رو یکی از خاص ترین چادر مسافرتی هایی بوده است که در سال های اخیر توانسته رضایت افراد را به خود جلب کند. با این وجود پر فروش بوده است و قیمتی ارزان در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد. این محصول بی نظیر ابعاد مختصر و کوچکی دارد تا در مدت زمانی که در داخل محصول اقامت می شود بتواند راحت ترین فضا را برای یک فرد مهیا سازد. از این رو خصوصیات منحصر به فردی در این زمینه ایجاد می شود که به بررسی آن ها می پردازیم.


طراحی خاص بدنه

همان طور که گفته شد این چادرمسافرتی برای یک فرد طراحی و تولید شده است و به گونه ای خاص می باشد. از این رو این یک فرد باید امکان آن را داشته باشد که هم به صورت دراز کش و هم به صورت نشسته در داخل چادر مسافرتی قرار بگیرد و شرایط را داشته باشد. از این رو طراحی بدنه نیز به صورتی در آمده است که این کار راحت تر باشد و بتوان در مدت زمان طولانی حتی در زمان خواب نیز در داخل محصول حضور داشته باشند. بدنه از دو بخش تشکیل شده است که یکی بدنه ای است که در اغلب چادر مسافرتی های فنری وجود دارد و در واقع شبیه به قله است. این بخش برای نشستن واقامت افراد آماده می باشد و فضایی بزرگ برای انجام کار های آن ها بوده است. اما بخشی دیگر که به بدنه متصل است و به صورت موازی باسطح زمین است در واقع محلی برای دراز کشیدن افراد می باشد و برای آن ها شرایط مناسبی را مهیا می سازد. از این رو می توانند در حالت دراز کش در داخل محصول باشند و از استراحت در این محل لذت ببرند. با این وجود ابعاد محصول کم ولی کاربردی خواهد بود.


غیر قابل نفوذ بودن بدنه

این چادر مسافرتی به جهت استفاده در چهار فصل سال ساخته شده است و در واقع می تواند در برابر تمامی عوامل مقاوم باشد. از این رو بدنه آن را می توان به نام بدنه ای غیر قابل نفوذ شناخت و از آن در هر شرایط استفاده کرد. این محصول رویه ای از جنس پارچه پلی استر دارد که در واقع ایده آل ترین بخشی است که در این محصول ایجاد شده است. رویه تمامی مزیت های چادر مسافرتی را شامل می شود و می تواند بهترین ویژگی ها را برای آن ها داشته باشد. ویژگی های مطلوب برای این محصولات غیر قابل نفوذ بودن آن ها در برابر آب می باشد. چرا که می توان از این وسیله کاربردی در محلی مانند ساحل استفاده کرد و از آن نهایت لذت را برد. به همین خاطر است که به راحتی در چنین محل هایی ایجاد اقامتگاه و سرپناه می کند و در زمان استراحت به کارمی آید.


بدنه تاشو محصول

چادر مسافرتی بدنه ای تاشو دارد از این رو در زمان جمع آوری آسان می باشد و به راحتی تا می گردد. در این حالت در ابعاد کوچک در آمده و  می تواند در بسته بندی و ساک حمل قرار بگیرد. از این رو می توان گفت که این چادر مسافرتی محصولی سبک و قابل حمل است و با توجه به بدنه تاشو به آسانی به ابعاد کوچک در آمده و در مسافرت ها می توان آن را به همراه داشت.


خرید محصول

افرادی که قصد خرید چادر مسافرتی فنری یک نفره مدل C1 را دارند می توانند وارد سایت اینتکس تهران شوند و به سرعت محصول را سفارش دهند.

نوع
فنری
طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت A.APEX
ظرفیت دراز کش 1 نفر
ظرفیت نشسته 2 نفر
دارای توری در پنجره و درب
وزن : 3 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی : 20*50*50 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...