چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی

کد 223510

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا .

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی یکی دیگر از سری چادرهای مسافرتی ایرانی موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و علاوه بر آن دارای از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های جنس پلی استر ضد آب بودن آن می باشد که از همین رو می توانید از این محصول در شرایط بارانی و برفی نیز استفاده نمایید . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که در تست های انجام شده بر رویش  مقاومت بسیار بالایی را در برابر بادهای شدید و طوفان از خود نشان داده است . همچنین وزن این چادر مسافرتی 5 کیلو گرم است که با توجه به ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی یک نمونه چادر مسافرتی ایرانی بوده که سازگاری بالایی با تمامی شرایط آب و هوایی داشته و شما می توانید در زمان سفر داخل کشور به راحتی از این محصول استفاده کنید. این چادر مسافرتی به دلیل ابعاد بزرگ بدنه ای که داشته می تواند نیاز گروه های کمپینگ و خانواده ها را در زمان سفر تامین سازد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به معرفی بخش های مختلف این چادر مسافرتی در تمامی ابعاد برای اشنایی بیشتر بپردازیم. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم با ما همراه شوید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

بخش سایز بدنه چادر مسافرتی به دلیل ایجاد یک محیط راحت و استاندارد جهت استراحت و تاثیر این پارامتر ها بر راحتی شما در زمان استفاده بوده که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی یک نمونه محصول مربع شکل و سایز بزرگ به شمار می رود. میزان طول و عرض بدنه این چادر مسافرتی یکسان و برابر با 280 سانتی متر بوده اما برای بخش ارتفاع این میزان از مقدار 180 سانتی متر استفاده شده است. این ارتفاع نسبتا بلند بوده و موجب می شود تمامی افراد حتی با قد بلند نیز بتوانند در بخش داخلی این محصول به راحتی تردد داشته باشند. این میزان ابعاد بدنه برای استفاده کوتاه مدت و زمان نشستن 10 نفر بزرگسال کافی بوده اما برای استفاده طولانی مدت و زمان خوابیدن قابل استفاده برای 5 الی 6 نفر بزرگسال است. این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد.


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را بر اساس نوع سازه های آن ها به سه گروه فنری ، اتومات و عصایی تقسیم بندی می کنند. چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی نیز یک نمونه موفق و مناسب از چادر مسافرتی فنری می باشد. در طراحی بدنه این نوع چادر مسافرتی از سازه های باریک و فنری استفاده شده که در بخش داخلی محصول و از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته شده اند. این نوع طراحی سازه و اتصال کامل رویه بدنه چادر مسافرتی به سازه های نگهدارنده موجب می شود تا محصول شما بدون دخالت دست و صرف انرژی به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما اماده گردد. سیستم جمع اوری چادر مسافرتی فنری نیز به همین سادگی بوده و تنها نیاز داشته دو دیواره مجاور ان را به یکدیگر نزدیک کرده و در نهایت سازه ها را به سمت داخل خم کنید.


جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر بالای آن نداشته باشند. برای عرضه محصولی با طول عمر بالا نیاز انتخاب جنس بدنه باکیفیت و مقاوم داشته که در پروسه تولید چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی به آن توجه بالایی شده است. بدنه اصلی این چادر مسافرتی از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده که ضدآب بودن و هایق دما به شمار می رود. در روز های سرد زمستان رویه این چادر مسافرتی توانایی نگهداری دمای گرم را در محیط داخلی داشته و این دما دیگر به بیرون خارج نخواهد شد. همچنین رویه پلی استر توانایی این را داشته که اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کرده تا در روز های آفتابی فضای داخلی دمای متعادل تری داشته باشد. سازه های این چادر مسافرتی نیز به دلیل وزن کم و استحکام بالا و ساختار فنری از جنس فایبرگلاس انتخاب شده است. کف چادر مسافرتی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که برای این بخش از پارچه شمعی دولایه استفاده می شود. شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط آب و هوایی نظیر روز های افتابی ، زمان وزش باد شدید، بارندگی برف و باران و... استفاده کرده و نگران افت کیفیت بدنه محصول نباشید.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی نارنجی را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا چهار مسافرتی اصل ایرانی را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت و کاملا فابریک خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...