چادر مسافرتی فنری 10 نفره اصل ایرانی

کد ch 9908

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

روش خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره اصل ایرانی به صورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد و تنها با مراجعه به شرکت رسمی اینتکس تهران قابل خرید می باشد. با این خرید می توان از ضمانت عودت کالا نیز بهره مند شوید.

چادر مسافرتی فنری 10 نفره اصل ایرانی از سری تجهیرات ضروری خانواده و گروه های کمپینگ در زمان سفر و طبیعت گردی بوده که به دلیل کیفیت بالا و طراحی استاندارد بدنه توانسته برای استفاده در چهار فصل سال برای شما کارایی و استفاده دارد. چادر های فنری با طراحی بدنه مدل کله قندی در داخل کشور طراحی و تولید به همین دلیل بوده که با شرایط آب و هوایی تمامی نقاط کشور سازگاری بالایی داشته و می تواند راحتی شما را مهیا کند. برای استفاده در نقاط گرمسیر و یا روز های آفتابی فصل تابستان بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد دو عدد پنجره و یک درب بزرگ تعبیه شده است. این نقاط دارای توری نیز بوده تا شما در برابر پشه نیز ایمن باقی بمانید. از این نقاط می توانید نور کافی دریافت کرده و همچنین امکانی ایجاد شود تا شاهد گردش ازادانه هوا و یک دمای مطبوع در فضای داخلی چادر مسافرتی خود باشید.


در روز های سرد سال و یا هنگام بارش و برف و باران فضای داخلی این چادر مسافرتی کاملا ایمن خواهد بود. زیرا رویه انتخاب شده برای تولید بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی بوده و بخش سقف و کف آن دولایه می باشد. این پارچه طول عمر بالایی نیز داشته به طوری که بتوانید در سال های طولانی از این چادر مسافرتی با اسودگی خاطر استفاده کنید. سازه های محصول از نوع فنری و با جنس سبک و حالت پذیر فایبرگلاس هستند. این محصول 6 کیلوگرم وزن بدنه داشته و دارای ساک حمل برای جا به جایی آسان تر می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس به صورت حضوری و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس تهران به صورت آنلاین این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره اصل ایرانی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره اصل ایرانی از جمله محصولات  مناسب و ضروری برای استفاده در کوهنوردی مسافرت و تفریح های گروهی می باشد که در فروشگاه اینتکس موجود و قابل خرید می باشد. این محصول خاص دارای طراحی ساده و کاربردی است و می تواند راحتی را در زمان استفاده برای افراد فراهم آورد. چادر مسافرتی در نوع فنری می باشد و اسکلت اصلی آن به صورت خمیده و قابل تغییر پذیری است و می توان آن را به روشی ساده راه اندازی و نصب شود. نوع فنری در گروه چادر های مسافرتی جزو برترین انواع چادر می باشد که دوام و کیفیت بالایی نیز داشته و قابلیت های بسیاری را برای افراد مصرف کننده فراهم می کند و آن ها را در زمان حضور در موقعیت های مختلف مجهز می نماید. جهت اطلاع بیش تر در مورد مزیت های مربوط به چادر مسافرتی فنری با ما همراه باشید.


سازگاری با عوامل طبیعی مختلف

بدنه این چادر مسافرتی دارای تمامی سازگاری ها با عواملی مانند آب باران و مانند این ها می باشد که می تواند کارایی وسیعی را برای آن ها ایجاد کند و محصول را برای استفاده در محیط های مختلف مناسب می کند. این چادر مسافرتی بدنه ای با ضخامت بالا داشته که در مقابل باران غیر قابل نفوذ است و می تواند در زمان بارش باران نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این محصول در بخش کف دارای دو لایه و ضخیم می باشد و رطوبت را نیز به داخل چادر مسافرتی وارد نمی کند و به این گونه می توان آن را در جنگل ها و مناطق پر باران مورد استفاده قرار داد و ساعت های زیادی را در آن اقامت کرد و نیز می توان از این چادر مسافرتی برای اقامت در شب نیز استفاده کرد. بدنه این محصول دوام بالایی نیز در مورد قرار گیری در زیر نور آفتاب است و می تواند مقاومت زیادی را در این زمینه از خود نشان دهد. بنابراین در روزهای گرم و آفتابی در زیر اشعه خورشید می توان این چادر مسافرتی را احداث نمود و از وجود آن استفاده کرد و از این طریق افراد را نیز از این اشعه ها در امان نگه داشت.


تهویه مناسب در داخل محصول

این چادر مسافرتی طراحی ساده ای دارد و برای ایجاد شرایط مناسب از روش های ساده ای نیز برای این کار استفاده کرده است. این محصول برای این که شرایط حضور افراد را نیز مطلوب نماید دارای امکان تهویه هوا در درون خود می باشد تا افراد با استفاده از آن حالت خوبی را تجربه کنند و دمای بدن آن ها نیز مطلوب باشد. داشتن پنجره های دارای توری بر روی دیواره های محصول شرایط این تهویه هوا را فراهم  می کند و سبب عبور و مرور هوای آزاد و تازه به درون چادر می باشد. به این طریق می توان هوای آزاد را در هر شرایطی در داخل محصول داشت و لذت حضور در داخل آن را نیز تجربه کرد. این تهویه در روز های سرد می تواند مسدود شود و به وسیله بخشی از جنس بدنه پوسانده شود و باعث گرم شدن درون محوطه چادر بازی شود.


ساختمان منعطف و خمیده

اسکلت اصلی چادر مسافرتی به صورت خمیده می باشد و قابلیت منعطف بودن بسیاری دارد و می تواند این محصول را با استحکام نماید. این اسکلت با وجود شکل پذیری فراوان می تواند در مقابل ضربه و فشار و برخورد افراد مقاومت بالایی داشته باشد و استوار و محکم در مدت زمان بسیار زیادی این حالت را حفظ نماید. همچنین این اسکلت مانع از هر گونه شکستگی می شود و می تواند برای استفاده در سالیان زیاد محصول را برای افراد در حالت اولیه خود حفظ نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...