چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آکسفورد

کد CH 65029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آکسفورد با سایز بزرگ و وزن کم طراحی و تولید شده و متناسب با نیاز خانواده ها و یا سفر های دوستانه دسته جمعی و کمپینگ می باشد. این محصول منحصر به فرد به دلیل جنس رویه متفاوت توانسته به فروش قابل توجهی دست یابد. زیرا بدنه آن را با مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب و باکیفیت کره ای آکسفورد تولید کرده اند. این پارچه در زمان جمع اوری شدن حجم کمی داشته و می تواند اشعه های مضر خورشید را به راحتی بازتاب کرده و همچنین توانایی حفظ دمای محیط داخلی را در روز های زمستانی دارد. این رویه ساختاری دولایه داشته که از بدنه برزنتی با یک روکش پلی استر تشکیل شده است.


مدل ظاهری این چادر مسافرتی کله قندی بوده و بر روی دیواره های آن مجموعا تعداد 3 عدد پنجره بزرگ و یک درب مرتفع تعبیه می شود. این بخش ها دارای پشه بندی توری بوده و توسط زیپ باز شده و برای جمع اوری اصولی بر روی بخش سقف چادر مسافرتی دارای قلاب پلاستیکی هستند. مدل سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری بوده که در بخش داخلی با استفاده از یک لایه باریک پارچه ابریشمی به بدنه اصلی متصل شده تا موجب شود محصول دارای سیستم راه اندازی فوری شود. این چادر مسافرتی وزنی کم و در حدود 7 کیلوگرم داشته ولی ظرفیت داخلی بسیار مناسبی دارد. این چادر مسافرتی ایرانی دارای تنوع رنگبندی بدنه بالایی بوده تا بتوانید در زمان خرید به راحتی یک رنگ زیبا را انتخاب کنید. اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه کرده و یا از وب سایت فروشگاه اینتکس تهران استفاده نمایید.

نوع فنری
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد 
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...