چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با برترین کیفیت و قیمت و همچنین ضمانت اصالت کالا.

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ یکی دیگر از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت ایرانی می باشد که در سال جاری توسط فروشگاه اینتکس روانه بازار شده است و به دلیل طراحی زیبا و همچنین کیفیت بالایی که دارد توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . علاوه بر درب ورودی ، سه عدد پنجره نیز در سه طرف چادر مسافرتی تعبیه شده است و مجهز به توری می باشد که علاوه بر تهویه هوا از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی نیز جلوگیری به عمل می آورد .


همچنین جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که علاوه بر ضد آب بودن از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالا از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ با برترین قیمت و کیفیت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید.

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ 

چادر های مسافرتی فنری ساخت ایران بوده و از تنوع بالایی برخوردار است. به گونه ای که همه رنگ های آن موجود می باشد و در تنوع دوخت و پارچه دارای چندین مدل متفاوت است. وجود کیفیت بالا، این چادرها را برابر با نمونه های خارجی قرار داده است.  شما می توانید با صرف کم ترین هزینه یکی از این چادرها را خریداری نمایید و با خیال آسوده سفر نمایید. یک نمونه از چادرهای سفری فنری این چادر ده نفره می باشد که به نقد این محصول می پردازیم. 


طراحی ظاهری چادر مسافرتی 

این چادر مسافرتی به شکل یک هرم می باشد که مساحت کف آن بیش تر از مساحت سقف است و دارای دیواره های شیب دار می باشد. چادر مسافرتی فنری چهار گوشه دارد و گوشه های این محصول منحنی است. در ورودی در یکی از دیواره ها قرار دارد که توسط یک زیپ باز و بسته می شود و دسترسی به داخل چادر را آسان می کند. در کنار ورودی چادر بند وجود دارد که می توانید در صورت نیاز پارچه ورودی چادر را توسط آن جمع کنید. سه عدد پنجره در دیواره های دیگر این چادر موجود است که نور با سادگی به داخل چادر می رسد. به علاوه این پنجره ها و در ورودی دارای توری هستند که شما می توانید در هوای گرم، جهت تهویه هوای داخل چادر در و پنجره ها را باز بگذارید بدون اینکه نگران باشید حشرات موذی به داخل چادر شما بیایند. چادر مسافرتی فنری ایرانی به رنگ قرمز جذاب بوده که در بالای چادر زرد رنگ است. این ترکیب رنگ توجه شما را جلب می کند و جذابیت بالایی دارد. 


کیفیت ساخت چادر مسافرتی 

چادر مسافرتی فنری از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و بدنه آن از پارچه ضخیم ساخته شده است. این بدنه ضد آب نیز می باشد و شما می توانید در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز از آن استفاده نمایید. این چادر در برابر برودت هوا نیز تا حد زیادی مقاوم می باشد و جلوی سرما را می گیرد. به علاوه ضخامت بالای بدنه آن را تا حد زیادی در برابر ضربه مقاوم کرده است و بدنه آن به سادگی پاره نمی شود. برای طول عمر بیش تر بدنه شما باید از کشیدن چادر بر روی سطوح سنگی و ناهموار خودداری کنید و اشیای تیز مانند چاقو را بر روی بدنه این چادر نکشید. به علاوه بدنه این چادر به شدت قابل اشتعال می باشد. شما باید از نزدیک کردن آتش و وسایل داغ به بدنه خودداری نمایید تا باعث آتش سوزی نشوید. سازه های این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که انعطاف خوبی دارد. هم چنین دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و در برابر باد و طوفان مقاوم است. سازه های این چادر وزن کمی نیز دارد. 


ظرفیت بالا و ابعاد چادر مسافرتی 

این چادر مسافرتی دارای طول 280 سانتی متر، عرض 280 سانتی متر و ارتفاع 180 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای استفاده 10 نفر را دارد. لازم به ذکر است ظرفیت فوق مربوط به استفاده 10 نفر به صورت نشسته می باشد. در حالت خوابیده این تعداد به 5 نفر کاهش پیدا می کند. ظرفیت بالای این چادر آن را برای سفرهای خانوادگی مناسب کرده است. این چادر در حالت بسته بندی حجم کمی دارد و به سادگی در صندوق خودرو جای می گیرد. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم، خیلی راحت می توانید آن را حمل نمایید. در هر محلی می توانید آن را خیلی ساده راه اندازی کنید. فقط کافی است آن را از بسته بندی خارج نمایید و مطابق دفترچه راهنما آن را راه اندازی نمایید. خواهید دید که در کمتر از چند دقیقه چادر باز می شود. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی آن را جمع کرده (که روش آن در دفترچه راهنما وجود دارد) و در ساک حمل قرار دهید. 


روش خرید چادر مسافرتی 

برای خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاهترین زمان این چادر مسافرتی را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین می توانید با شماره های این شرکت تماس حاصل نمایید. 

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...