چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا .

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز یکی دیگر از چادر های مسافرتی تولید ایران می باشد که از کیفیت ساخت نسبتا مطلوبی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی با توجه به ابعاد و ظرفیتی که درون خود جای می دهد مناسب برای استفاده به همراه خانواده در یک آخر هفته شاد می باشد . جنس رویه این چادر مسافرتی ایرانی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و همچنین یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن می باشد و از همین رو با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط نامساعد جوی نظیر بارش برف و باران استفاده نمایید . 

ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس است که استحکام بالایی را از خود در برابر فشار و بادهای شدید نشان داده است . همچنین وزن این محصول 5.5 کیلو گرم می باشد که با توجه به ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز از جمله محصولاتی است که برای رفتن به محل های دور و نزدیک برای تفریح و مسافرت استفاده می شود و در این محل ها باعث ایجاد راحتی شده و می تواند شرایط را برای اقامت افراد در هر زمان از روز فراهم سازد. این چادر مسافرتی از نوع فنری می باشد و طراحی آن نیز به گونه ای است که می توان به راحتی آن را در سفر و رفتن به محل های مختلف به همراه داشت. این چادر مسافرتی دارای رنگبندی بدنه نیز می باشد به طوری که جذابیت ظاهری داشته و می تواند به بهترین شکل ممکن ایفای کارایی نماید. علاوه بر آن از ساختمانی خمیده و منعطف تشکیل شده است تا افراد به راحتی آن را جمع آوری نمایند و در روند راه اندازی نیز سرعت می بخشد. این گونه محصولات دوام و طول عمر بالایی دارند به طوری که استحکام آن ها نیز در این زمان حفظ می شود و به راحتی سبب ایجاد سرپناهی امن برای اقامت تعدادی از افراد می شود. جهت آشنایی با این محصول با ما همراه باشید.


بخش های به هم متصل

استحکام کلی محصول مدیون طراحی بی نظیر آن است که به صورت متصل به هم قرار دارد و دیواره ها و نیز سازه های تشکیل دهنده به هم وصل هستند و می توانند محکم و مقاوم در طول سال های استفاده از محصول قرار بگیرد. چادر مسافرتی سازه های خمیده ای دارد که قدرت خمیدگی آن نیز بسیار بالا بوده و می تواند در برابر باد های شدید و برخورد افراد نیز به حالت عادی خود ادامه دهد. محصول دیواره های محکمی نیز داشته که در بین آن ها سازه ها و اسکلت اصلی قرار دارد. این اسکلت اصلی محصول در پوششی از پارچه ابریشمی قرار دارد تا در مقابل رطوبت و آب نیز دوام خود را حفظ کند و سبب زنگ زدگی نشود. با این وجود در طول سال های استفاده از محصول شاهد استحکام بی نظیر آن خواهید بود و می توانید این چادر مسافرتی را در فضاهای مختلف با داشتن شرایط گوناگون قابل اجرا سازید. 


قسمت های تشکیل دهنده محصول

قسمت هایی که این چادر مسافرتی و مرغوب را تشکیل داده است به چند بخش تقسیم می شود. یکی از این بخش ها در واقع پنجره ها و درب ورودی است که مهم ترین قسمت در ساخت این محصول می باشد. با وجود این بخش ها دیگر نیازی به تهویه هوای درونی محصول نیست و با وجود آن ها شرایط مطلوبی برای افراد استفاده کننده ایجاد می گردد. این پنجره ها و درب ورودی دارای توری می باشند. این مطلب در زمانی که قصد رفتن به محل هایی مانند جنگل و بخش های دیگر که دارای موجودات ریزی هستند مفید است چرا که یک مانع بزرگ در سر راه ورود آن ها به داخل بدنه می باشد و قادر به طول عمر بالا بر روی چادر مسافرتی است. پنجره ها و درب ورودی در زمان لازم مسدود می شوند به طوری که دیگر هیچ شیء از آن جا عبور نمی کند علاوه بر آن می توان در فصول گرم سال بخش های را باز نمود و از هوای تازه به داخل چادر مسافرتی بهره مند شد.


راحتی جمع آوری محصول

این چادر مسافرتی در بسته بندی قرار دارد که در واقع ساک حمل آن می باشد. با توجه به منعطف بودن سازه های تشکیل دهنده محصول و خمیده بودن آن ها به راحتی جمع آوری می شود و به صورت تاشو در می آید. به این گونه می توان آن را در ساک حمل به آسانی جای داد و ابعاد کوچکی را برای آن در نظر داشت. ساک حمل دارای دستگیره ای نیز است به طوری که با آن می توان حمل را آسان تر کرد و برای انتقال به نقاط دیگر کار را راحت تر می کند. 


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید تا از تخفیفات این مجموعه برخوردار شوید.

نوع
مسافرتی
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...