چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی ضدآب

کد CH 55119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی ضدآب یکی دیگر از ضروری ترین انواع تجهیزات کمپینگ و سفری بوده که به دلیل داشتن یک سایز بزرگ و در عین حال وزن کم توانسته به فروش بالایی نیز دست یابد. این چادر مسافرتی در زمان نشسته و برای اقامت های کوتاه مدت می تواند تا 10 نفر بزرگسال را در خود جای داده اما در زمان اقامت های طولانی مدت و برای خواب گنجایش حداکثر 5 الی 6 نفر بزرگسال را دارد. از دلایل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان از این چادر مسافرتی مربوط به نوع سازه های آن و همچنین جنس بدنه آن می باشد. زیرا سازه های محصول از نوع فنری بوده که از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به بدنه اصلی دوخته شده و موجب می شود محصول بدون دخالت دست و به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما اماده شود. جنس بدنه چادر مسافرتی نیز از پارچه پلی استر با ویژگی بارز ضدآب بودن و باکیفیت بودن تولید شده است.


بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی تعداد سه عدد پنجره به همراه یک درب تعبیه شده که تمامی این بخش ها دارای پشه بند هستند. با استفاده از این بخش ها می توانید از گردش ازادانه هوا در روز های آفتابی و دریافت نور کافی برخوردار شوید. وزن بدنه این چادر مسافرتی تنها 7 کیلوگرم بوده که محصول یاد شده دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی می باشد. در زمان پیاده روی در طبیعت و یا حتی کوهنوردی می توانید این محصول سبک را در داخل آن قرار داده و همراه با خود ببرید. برای خرید این چادر مسافرتی ارزان قیمت ایرانی می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی ضدآب

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی ضدآب دارای بدنه ای مقاوم و استوار است که در زمان وقوع عوامل طبیعی در جای خود در محل ساکن باقی می ماند. این محصول برای استفاده در آب و هوای گوناگون طراحی شده است و می توان آن را در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار داد. محصول مورد نظر برای رفتن به سفر الزامی می باشد به طوری که باعث وجود سر پناهی امن برای افراد می گردد و می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای رفتن به محل های دور باشد. این چادر مسافرتی امکان فراهم کردن شرایط مطلوب را برای اقامت در شب دارد و می تواند در هر زمان ممکن برای افراد حالتی مناسب را ایجاد سازد. علاقه مندان به این چادر مسافرتی نیز راحتی و آسایش را با وجود محصول دارا می باشند و می توانند مدت زمان طولانی را در آن به حالت آرامش داشته باشند. با توجه به داشتن ظرفیت بالای این چادر مسافرتی می توان آن را در سفر های دسته جمعی و خانوادگی استفاده کرد و نیز در کمپینگ نیز مورد استفاده قرار داد.


وزن سبک و قابل جا به جایی

این چادر مسافرتی از وزنی ناچیز برخوردار است به طوری که مواد تشکیل دهنده آن نیز وزن کمی دارند تا در مجموع محصول کاربردی و سبکی را ایجاد سازند و افراد بتوانند به راحتی آن را جا به جا کنند. به همراه داشتن این محصول در سفر ها و تفریح های دسته جمعی مهم و ضروری است بنابراین با وجود وزن کم آن می توان به راحتی محصول را در سفر های خود در کنار وسایل دیگر به همراه داشت و از وجود آن در هر زمان استفاده کرد. علاوه بر آن برای حمل چادر مسافرتی یک ساک حمل نیز در نظر گرفته شده است که مانند بسته بندی امن محسوب می شود. این بسته بندی امن قادر به داشتن و حفظ محصول در شرایط ایمنی است و برای مدت زمان طولانی می تواند آن را به دور از آسیب ها قرار دهد. در زمان جا به جایی محصول در داخل ساک حمل قرار می گیرد و به راحتی جا به جا می شود. برای جا به جایی آسان نیز بر روی ساک حمل دستگیره ای تعبیه شده است که کار را راحت می نماید.


نصب آسان و سریع

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که سبب شده است تا محصول مورد پسند تعداد کثیری از افراد قرار گیرد نصب آسان آن می باشد که در زمانی کم صورت می گیرد و به دلیل اتصال تمامی بخش ها به هم کار بسیار راحتی می باشد. در واقع محصول محصولی تاشو محسوب می شود به طوری که سازه ها و بدنه اصلی به هم متصل هستند و آماده برای نصب می باشند. با باز کردن بسته بندی و خارج نمودن محصول از آن تنها با باز کردن تای محصول نصب صورت می گیرد. این کار زمانی را به خود اختصاص نمی دهد و می تواند بدون انجام کاری دشوار صورت بگیرد. در زمانی که قصد جمع آوری محصول را دارید نیز می توانید به روش تاشو محصول را جمع کرده و به ابعاد کوچکی در بیاورید. در این زمان نیز سازه ها از هم جدا نمی شود و محصول به شکل کلی خود در بسته بندی قرار می گیرد.


رنگبندی بدنه

محصول مورد نظر از نظر ظاهری نیز شرایط جذابیت را دارد به طوری که مورد پسند عده زیادی از افراد قرار می گیرد و بر اساس سلیقه خود می توانند رنگ بدنه را انتخاب کنند. رنگبندی این چادر مسافرتی دو رنگ است و در بخش بالایی که سقف محصول را تشکیل می دهد رنگی متضاد بدنه ایجاد شده است. به این صورت محصول مورد نظر در بخش های پایینی بدنه رنگی دیگر داشته و سبب جلب توجه مخاطبین می شود. رنگ ها ثابت بوده ودر گذر زمان تغییر حالتی شامل حال آن ها نمی شود.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی ضدآب به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...