چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا.

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه خانواده می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن یکی از ویژگی های کلیدی آب ضد آب بودن می باشد که از همین رو می توانید از آن در شرایط نامساعد جوی همانند برف و باران نیز استفاده نمایید .

 پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر باد از خود نشان می دهند دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز هستند . وزن این چادر مسافرتی 6 کیلو گرم است که با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل حمل می باشد . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای

چادر های مسافرتی یکی از ضروری ترین انواع تجهیزات سفری بوده که یک اقامتگاه ایمن و پرتابل را برای شما در زمان سفر مهیا می کنند. این چادر های مسافرتی متناسب با تعداد نفرات مصرف کننده و آب و هوایی مقصد سفر و با در نظر گرفتن هزینه مدنظر شما برای خرید به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از پرفروش ترین نمونه های چادر مسافرتی که در داخل ایران تولید شده چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای بوده که در این قسمت به نقد و بررسی آن می پردازیم. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم با ما همراه باشید.


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

ماولین بخش که قصد تحلیل آن را داریم مربوط به مشخصات ظاهری چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای می باشد. این چادر مسافرتی از یک نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل تشکیل شده که سقفی کوچک دارد. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر نیز از دیواره هایی شیدار استفاده شده است. این مدل که در اصطلاح چادر مسافرتی کله قندی نامیده شده یک نمونه پرطرفدار در میان چادر های مسافرتی ایرانی می باشد. زیرا این محصول به دلیل سقف کوچکی که داشته از تجمع آب باران در این بخش جلوگیری کرده و با در نظر گرفتن دیواره هایی شیبدار این قطرات به راحتی به سمت زمین سرازیر خواهند شد. از سوی دیگر شیب دیواره ها می تواند اشعه فرابنفش خورشید را بزتاب کرده و همچنین از قدرت شدت ورزش باد بکاهد.

بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی یک عدد درب بزرگ تعبیه شده که ارتفاع نسبتا بلندی داشته تا هر فردی بتواند به راحتی در بخش داخلی محصول تردد داشته باشد. البته این درب با قدری ارتفاع از سطح زمین ایجاد شده تا در زمان بارش آب باران و در زمان وزش باد گرد و خاک به داخل محصل وارد نشود. همچنین این چادر مسافرتی مجهز به دو عدد پنجره دارای توری پشه بند بوده که با استفاده از آن ها می توانید از نور کافی و همچنین دمای مطوبع به دلیل گردش ازدانه هوا در محیط داخلی چادر مسافرتی لذت ببرید. این محصول دارای یک ساک حمل با طراحی مشابه کوله پشتی بوده تا بتوانید چادر مسافرتی خود را در زمان پیاده روی در طبیعت و کوهنوردی به همراه ببرید.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

مهم ترین بخش از نظر طبیعت گردان و کوهنوردان در زمان خرید چادر مسافرتی مربوط به توجه به مشخصات فنی محصول می باشد. چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای یک چادر مسافرتی چهار فصل و باکیفیت بوده زیرا بدنه اصلی آن از باکیفیت ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید می شود. این پارچه طول عمر بالایی داشته و کاملا ضدآب بوده و از سوی دیگر یک عایق دمای مناسب به شمار می رود. زیرا در روز های سرد زمستان دمای محیط داخلی را حفظ کرده و از خارج شدن گرما به بیرون جلوگیری خواهد کرد. سازه های این چادر مسافرتی باریک و سبک و فنری و از جنس فایبرگلاس بوده که استحکام و طول عمر بالایی دارد. این سازه ها می تواند دوام خود را در زمان وزش باد و بارش برف و باران به طور کامل حفظ کند.

برای تولید این چادر مسافرتی به سراغ نمونه چادر های فنری ایرانی رفته شده است. در طراحی این نوع چادر مسافرتی سازه های باریک و فنری از بخش داخلی و با استفاده از یک لایه باریک پارچه ابریشمی به بدنه اصلی دوخته می شوند. به همین دلیل بوده که محصول بدون دخالت دست و به محش خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما آماده خواهد بود. ابعاد بدنه این چادر مسافرتی مربع شکل از طول و عرضی برابر با 280 سانتی متر تشکیل شده که گنجایش 10 نفر بزرگسال را در زمان نشستن دارد. اگر برای زمان خوابیدن و اقامت های طولانی مدت قصد خرید این چادر مسافرتی دارید توجه کنید که بخش داخلی آن برای خواب تنها می تواند 5الی 6 نفر بزرگسال را در خود جای بدهد.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قهوه ای و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی فنری ایرانی را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا یک چادر مسافرتی چهارفصل را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...