چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ

کد ac 32112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع چادر سفری تولید داخل ایران متناسب با شرایط آب و هوایی داخل کشور بوده و با توجه به سایز بزرگی که داشته برای استفاده خانواده ها ایده آل به شمار می رود. این چادر مسافرتی مدل کله قندی داشته که شامل یک نشیمنگاه بزرگ مربعی بوده که دیواره هایی شیبدار و یک سقف بسیار کوچک دارد. این نوع طراحی بدنه از تجمع آب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و در زمینه افزایش میزان ضدآب بودن بدنه چادر مسافرتی موثر می باشد. بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد دو عدد پنجره و یک درب بزرگ تعبیه شده که تمامی این بخش ها دارای توری پشه بند هستند.


فضای داخلی این چادر مسافرتی بزرگ بوده به طوری که می توانید بری اقامت های طولانی و زمان خواب تا 5 الی 6 نفر بزرگسال به صورت همزمان از آن استفاده کنند. این محصول دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی می باشد. با توجه به وزن کم این چادر شما می توانید آن را در داخل ساک حمل قرار داده و هنگام کوهنوردی و پیاده روی در طبیعت بدون احساس خستگی این چادر مسافرتی را به همراه ببرید. این چادر مسافرتی دارای بدنه ای با جنس پارچه کره ای آکسفورد بوده که میزان ضدآب بودن صد درصد داشته و کاملا سازگار با تغییرات شرایط آب و هوایی می باشد. سازه های فنری و سرخود محصول نیز از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و دوام بالا هستند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس اقدام به انتخاب و خرید انواع چادر مسافرتی و تجهیزات کمپینگ نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ

یکی دیگر از انواع چادر مسافرتی ایرانی سایز بزرگ با بدنه ضدآب و باکیفیت محصولی به نام چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ که به دلیل قیمت مناسب و سازگاری بالا با شرایط آب و هوایی داخل ایران در میان خانواده ها توانسته به محبوبیت قابل توجهی دست یابد. این چادر مسافرتی سیستم راه اندازی ساده و فوری داشته و برای استفاده در تمامی سفر ها و کمپینگ ها یک گزینه ایده آل به شمار می یرود. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپرازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی ایرانی را دارید توصیه می کنیم همراه با ما باشید.


جنس بدنه چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به بخش جنس بدنه محصول می باشد. توجه داشته باشید که این جنس بدنه محصول بوده که تعیین کننده راحتی شما در زمان سفر و استفاده از چادر مسافرتی و همچنین طول عمر محصول یاد شده می باشد. در همین راستا بوده که عنوان می کنیم که بدنه چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ از مرغوب ترین نوع پارچه کره ای آکسفورد طراحی و تولید شده است. این پارچه در واقع دولایه بوده که از بدنه ای با جنس برزنتی و یک روکش مقاوم از نوع پلی استر تشکیل شده که به دوام بالای بدنه این چادر مسافرتی می افزاید. این جنس بدنه موجب شده تا این چادر مسافرتی رویه ای قابل تنفس داشته به این صورت که در زمان استفاده از محصول در هنگام سرما دیگر شاهد قطرات آب بر روی بدنه نخواهید بود. این جنس بدنه قابلیت سازگاری با تمامی شرایط اب و هوایی را داشته به طوری که شما می توانید با آسودگی خاطر از این چادر مسافرتی در زمان بارش باران و برف ، وزش باد شدید ، تابش مستقیم نور خورشید استفاده کرده و نگران آسیب های احتمالی نباشید.


دوخت بدنه چادر مسافرتی

پارامتر بعدی که در این قسمت به تحلیل آن می پردازیم مربوط به دوخت بدنه بوده که در میزان اهمیت همتراز با جنس بدنه چادر مسافرتی قرار دارد. زیرا در صورت دوخت مقاوم و باکیفیت بوده که بدنه ضدآب و باکیفیت کارایی کافی برای شما خواهد داشت. در چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ از یک دوخت چند لایه استفاده شده تا علاوه بر اتصال مقاوم روکش بدنه ، تاثیر بسزایی بر میزان برودت هوا در روز های سرد داشته و مانع از خروج هوای گرم داخلی خواهد شد. این دوخت در بخش داخلی از دو نوع دولایه بوده که تمامی دیواره های رویه را به یکدیگر متصل کرده و در نهایت از یک چسب ضدآب مقاوم در این قسمت مورد استفاده قرار گرفته است. در بخش خارجی نیز در قسمت درزها از یک لایه باریک پارچه ابریشمی استفاده شده که موجب استحکام کافی رویه چادر مسافرتی می شود. به همین دلیل بوده که در زمان بارندگی شدید و وزش باد نیز چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ می تواند موقعیت خود را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه داشته و راحتی شما را تضمین کند.


راه اندازی و روش های مراقبت از چادر مسافرتی 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ از دو بخش بدنه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل شده که به دلیل نوع خاص سازه شما می توانید در کمترین زمان ممکن و بدون دخالت دست اقدام به راه اندازی این محصول نمایید. سازه های این چادر مسافرتی کاملا باریک و از نوع فنری بوده که در قسمت داخلی محصول از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی سفید به بدنه اصلی دوخته شده است. به همین دلیل بوده که به محض خارج کردن محصول از ساک حمل بدنه آن راه اندازی شده و برای شما قابل استفاده خواهد بود. سیستم جمع آوری چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ نیز به همین سادگی است. تنها کافی بوده دو دیواره مجاور را به هم نزدیک کرده و به سمت داخل خم کنید تا چادر مسافرتی برای قرار دادن در داخل ساک حمل آماده گردد.

این چادر مسافرتی مقاوم و ضدآب بوده اما قابلیت اشتعال داشته به همین دلیل بوده که توصیه می کنیم از حرارت بالا و تماس با آتش این بدنه را دور نگه دارید. سازه های فایبرگلاس و فنری این محصول نیز استحکام قابل توجهی داشته اما از وارد کردن ضربه و فشار سنگین به این سازه ها اجتناب کنید. کف محصول دولایه و ضدآب بوده اما در زمان راه اندازی شدن هرگز آن را بر روی سطح زمین نکشید. زیرا ممکن بوده موجب ایجاد سوراخ های ریز در بخش کف گردد.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کمپینگ محصولی مناسب چهار فصل بوده که در بخش داخلی گنجایش 10 نفر بزرگسال به صورت نشسته و تعداد 5 الی 6 نفر بزرگسال را به صورت نشسته دارد. اگر شما نیز قصد انتخاب .و خرید این چادر مسافرتی با تنوع رنگبندی بالا را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...