چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی اصل

کد ch 5400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی اصل از سری تجهیزات ضروری سفر و کمپینگ با سایز بزرگ برای استفاده خانواده ها بوده که در داخل ایران و متناسب با شرایط آب و هوایی داخل کشور طراحی شده است. چادر مسافرتی استاندارد در کنار کیفیت بالا نیاز به طراحی بدنه ای داشته که بتواند ایمنی شما را در زمان اقامت های طولانی مدت و یا کوتاه مدت در طبیعت بر طرف سازد. به همین دلیل بوده این چادر مسافرتی ایرانی را با مدل کله قندی طراحی می کنند. زیرا سقف کوچک و دیوار های شیبدار آن موجب سرازیر شدن سریع قطرات آب باران به سمت زمین شده و در زمان وزش باد و یا تابش مستقیم نور خورشید از تاثیر مخرب این عوامل جلوگیری می کند. از طرفی برای افزایش کارایی چادر مسافرتی و توانایی استفاده از آن در چهار فصل سال بخش سقف و کف این محصول دولایه می باشد.


جنس بدنه چادر مسافرتی مشخص می کند که از محصول می توانید در نقاط مختلف و برای سال های طولانی استفاده کنید. در همین راستا عنوان می کنیم که این چادر مسافرتی با بدنه ای از مرغوب ترین و در عین حال ضدآب ترین نوع پارچه برزنتی طراحی شده است. این پارچه عایق دما نیز بوده که به موجب فروش بالای این چادر مسافرتی در میان گروه های کمپینگ می شود. سازه های چادر مسافرتی به دلیل حفظ ایمنی شما در زمان استفاده و تامین استحکام کافی بدنه محصول دارای اهمیت قابل توجهی هستند. به همین دلیل بوده که فریم ها این چادر مسافرتی فنری و مقاوم و از جنس کاملا سبک فایبرگلاس انتخاب شده اند. این فریم ها به بدنه متصل بوده به همین دلیل محصول به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما آماده می شود. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهبرزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 ساک حمل بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی اصل

چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی اصل یک محصول ایرانی و اصل در زمینه تجهیزات ضروری سفر و کمپینگ بوده به دلیل قیمت ارزان و همچنین طول عمر بالایی که داشته توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این چادر مسافرتی ایرانی دارای سایز بزرگی بوده که موجب می شود اغلب برای استفاده خانواده ها در زمان سفر و همچنین گروه های کمپینگ و سفر های دوستانه توصیه شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ابعاد این چادر مسافرتی و معرفی آن در تمامی بخش ها بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی اصل را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

مهم ترین پارامتر در زمان خرید هر محصول مشخصات ظاهری آن بوده که موجب می شود خریداران نظر مثبت نسبت به آن محصول داشته باشند. در همین راستا عنوان می کنیم که این چادر  مسافرتی بدنه مربع شکل داشته و طراحی ظاهری آن از مدل کله قندی است. در مدل کله قندی چادر مسافرتی دارای یک سقف بسیار کوچک در کنار نشیمنگاهی بزرگ بوده که برای اتصال این دو بخش به یکدیگر از دیوار هایی شیبدار استفاده می شود. این نوع طراحی بدنه به دلیل جلوگیری از تجمع آب باران در بخش سقف و همچنین راهکاری ایده آل برای سرازیر شدن آب باران به سمت زمین در زمینه افزایش میزان ضدآب بودن بدنه این چادر مسافرتی بسیار موثر عمل کرده است. بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد سه عدد پنجره به عمراه یک درب تعبیه شده که تمامی این بخش ها دارای پشه بند توری هستند. این نوع طراحی ظاهری موجب شده تا در محیطداخلی نور کافی دریافت کرده و امکان گردش آزادانه هوا وجود داشته باشد. درب محصول با قدری ارتفاع از سطح زمین قرار داده شده تا از ورود آب باران و همچنین گرد و خاک به بخش داخلی چادر مسافرتی جلوگیری شود. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل نیز بوده که از مدل کوله پشتی برخوردار است. این نوع ساک حمل موجب می شود تا محصول را به راحتی حمل و جا به جا کنید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

کاربرد اصلی چادر های مسافرتی ایجاد یک اقامتگاه مطمئن در طبیعت برای اقامت می باشد. به همین دلیل بوده که سایز و ابعاد داخلی آن در زمینه راحتی شما هنگام اقامت های طولانی مدت و کوتاه مدت موثر است. در همین راستا بیان می کنیم که این چادر مسافرتی ابعادی مربع شکل داشته و طول و عرض آن برابر با 280 سانتی متر می باشد. ارتفاع محصول نیز بالغ بر 180 سانتی متر معین شده تا تمامی افراد با هر میزان قد به راحتی در بخش داخلی چادر مسافرتی تردد کنند. این میزان ابعاد داخلی برای زمان نشستن برای 10 نفر بزرگسال و در زمان دراز کش برای 5 الی 6 نفر بزرگسال مناسب است. این تعداد یک میزان استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی داشته باشد.


راه اندازی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی اصل از سیستم راه اندازی فوری و بدون دخالت دست برخوردار می باشد. به دلیل این که سازه های فنری فایبرگلاس آن در بخش داخلی چادر مسافرتی به طور کامل به بدنه برزنتی و ضدآب محصول دوخته شده اند. پس برای راه اندازی این چادر مسافرتی ابتدا نیاز بوده یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ در طبیعت پیدا کنید. سپس تنها کافی بوده محصول را از ساک حمل خود خارج کرده تا مشاهده کنید که محصول یاد شده بدون دخالت دست برای استفاده شما آماده خواهد بود. جمع اوری محصول نیز کاملا ساده و فوری بوده و زمانی از شما نخواهد گرفت.


جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی اصل محصولی ساخت ایران با طول عمر بالا و رویه ضدآب بوده که طول عمر قابل توجهی دارد. این محصول با تمامی شرایط آب و هوایی داخل ایران سازگار بوده که محصولی چهار فصل می باشد. با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...