چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی کمپینگ

کد ch 6609

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ۱۰ نفره برزنتی ایرانی یکی از بهترین چادر های سفری  برای استفاده در مسافرت ها و تفریحات خانوادگی با بدنی برزنت و ضد آب بسیار با کیفیت تولید ایران با بهترین قیمت می باشد جنس پایه ها و ستونهای این چادر مسافرتی بدنه فلزی تشکیل شده که داخل آن از فنر استفاده شده است در هنگام نصب نیاز به آموزش خاصی ندارد و به راحتی می توانید آن را ظرف ۳۰ ثانیه نصب و راه اندازی کنیم برای خرید این محصول به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید  

چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی کمپینگ از سری محصولات سفری سایز بزرگ مناسب خانواده و گروه های کمپینگ بوده که با توجه به ابعاد و کیفیت توانسته به فروش بالایی نیز دست یابد. این چادر مسافرتی تولید ایران بوده به همین دلیل سازگار با شرایط آب و هوایی تمام نقاط کشور داشته به طوری که می توانید در سفر به کوهستان ، جنگل و... از این چادر مسافرتی استفاده و لذت ببرید. این محصول از رویه ضدآب و باکیفیت برزنتی تولید شده است. پارچه برزنتی می تواند از برودت هوا در فضای داخلی در روز های سرد جلوگیری کرده و اشعه فرابنفش خورشید را به راحتی بازتاب کند. این پارچه منعطف و نرم نیز بوده که مناسب استفاده در روز های بارانی نیز می باشد.


فریم های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس انتخاب شده اند. این جنس فریم نرم و حالت پذیر بوده که استحکام و طول عمر بسیار بالایی دارد. این فریم ها در بخش داخلی چادر مسافرتی با استفاده از یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته شده اند. به همین دلیل بوده که محصول به محش خارج شدن از ساک حمل بدون دخالت دست برای استفاده شما آماده خواهد بود. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی می باشد. در زمان کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت می توانید این ساک حمل را با توجه به وزن بدنه 6 کیلوگرمی این محصول همراه خود داشته و دچار ختسگی نشوید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با قیمت ارزان و کاملا فابریک خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی کمپینگ

برای داشتن یک اقامت راحت و ایمن در طبیعت و راحتی و آسایش در برابر تغییرات شرایط جوی آب و هوایی مانند برش باران و یا تابش شدید نور خورشید نیاز به یک اقامتگاه مناسب دارید. برای سفر های گروهی کمپینگ و یا خانوادگی بوده که ما به شما چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی کمپینگ را توصیه می کنیم. این چادر مسافرتی تولید ایران بوده و امکان استفاده از آن در سراسر نقاط کشور وجود دارد. از طرفی طراحی بدنه ساده و کاربردی با راه اندازی اسان و قیمت ارزان داشته که از دلایل اصلی فروش بالای آن به شمار می رو. در این مقاله قصد داریم به معرفی ابعاد مهم این چادر مسافرتی سایز بزرگ بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید چادر مسافرتی ایرانی توصیه می کنیم تا پایان این بخش همراه با ما باشید. 


نوع چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین بخش ها در زمینه انتخاب چادر مسافرتی مربوط به نوع ان بوده که ارتباط مستقیم با نوع سازه های آن دارد. چادر های مسافرتی با توجه به نوع سازه های آن ها به سه دسته فنری ، عصایی و اتومات تقسیم می شوند. این چادر مسافرتی از نوع فنری می باشد. مهم ترین نکته در زمینه چادر مسافرتی فنری مربوط به سیستم راه اندازی سریع و بدون دخالت دست آن ها است. در همین راستا بیان می کنیم که سازه های این مدل از چادر مسافرتی کاملا فنری و باریک بوده و طراحی بدنه منعطفی دارند. این سازه ها در بخش ستون های محصول و در فضای داخلی چادر مسافرتی از طریق یک لایه باریک از پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی متصل می شوند. به همین دلیل بوده که محصول بدون دخالت دست و کاملا سریع به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما آماده خواهد بود. همچنین جمع اوری این چادر مسافرتی نیز کاملا ساده بوده و تنها کافی بوده دو دیواره آن را به یکدیگر نزدیک کرده و به آرامی به سمت داخل خم کنید. خواهید دید که به راحتی محصول جمع شده و در داخل ساک حمل خود قابلیت قرار گیری خواهد داشت.


کیفیت و جنس بدنه

یکی از مهم ترین پارامتر ها از نظر کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به بخش جنس بدنه آن می باشد. زیرا در صورت داشتن مرغوبیت بوده که محصول بدون آسیب سال ها کارایی داشته و طول عمر آن حفظ می شود. به همین دلیل بوده که عنوان می کنیم بدنه اصلی این چادر مسافرتی از باکیفیت ترین نوع پارچه برزنتی طراحی و تولید شده است. این پارچه برزنتی کاملا ضدآب بوده و یک عایق دمای خوب به شمار می رود. زیرا در فصول سرد سال از خروج دمای گرم داخلی چادر مسافرتی به فضای خارجی جلوگیری خواهد کرد. این پارچه همچنین می تواند در روز های آفتای اشعه فرابنفش خورشدی را بازتاب کرده و از گرمای محیط داخلی اجتناب کند. کف چادر مسافرتی با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که این بخش از نوع برزنتی دولایه تولید شده است. سازه های محصول نیز دارای جنسی از باداوم ترین نوع فایبرگلاس هستند. فایبرگلاس سبک و منعطف بوده که استحکام بالایی دارد. به طوری که می تواند موقعیت چادر مسافرتی را در زمان وزش باد شدید در کوهستان نیز ثابت باقی نگه دارد.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی کمپینگ طول عمر بالایی داشته و سال ها برای استفاده از شما مناسب خواهد بود. اما برای حفظ کیفیت بالای آن نیاز به رعایت برخی نکات وجود دارد. این چادر مسافرتی بدنه ضدآب و برزنتی داشته اما قابلیت اشتعال بدنه نیز وجود داشته به همین دلیل بوده که توصیه می کنیم حرارت بالا و همچنین آتش را از این بدنه دور نگه دارید. سازه های محصول نیز کاملا مقاوم بوده اما هرگز وزن و فشار بالا را به این سازه ها مانند ضربات ناگهانی وارد نسازید. کف محصول نیز ضدآب و باکیفیت بوده ولی توصیه می کنیم پس از راه اندازی شدن چادر مسافرتی از کشیدن محصول بر روی سطح زمین خودداری کنید.


خرید چادر مسافرتی

اگر قصد خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره برزنتی کمپینگ با قیمت ارزان و کاملا باکیفیت دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...