چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون

کد CH 87069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون یکی دیگر از انواع محصولاتی بوده که در داخل ایران و متناسب با شرایط اب و هوایی کشور طراحی و تولید شده و در گروه چادر مسافرتی های سایز بزرگ برای خانواده قرار دارد. این چادر مسافرتی طراحی بدنه با مدل کله قندی داشته زیرا همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سقف محصول بسیار کوچک و نشیمنگاهی بزرگ داشته و دیوار های چادر مسافرتی نیز دارای یک شیب ملایم هستند. این نوع طراحی ظاهری به دلیل جلوگیری از تجمع آب باران در بخش سقف و سهولت سرازیر شدن قطرات به سطح زمین تاثیر بالایی بر افزایش میزان ضدآب بودن بدنه چادر مسافرتی خواهد داشت.


رویه اصلی این چادر مسافرتی از دلایل اصلی وجه تمایز آن نسبت به نمونه های مشابه می باشد. زیرا از پارچه دولایه تفلون تولید شده است. این پارچه در واقع از لایه اصلی برزنتی تشکیل شده که یک روکش از نوع پلی استر داشته تا علاوه بر ضدآب بودن در زمان تابش مستقیم نور خورشید توانایی بازتاب اشعه فرابنفش را نیز داشته باشد. سازه های این چادر مسافرتی که از دلایل اصلی وزن کم بدنه آن نیز به شمار می روند از جنس فایبرگلاس هستند. این سازه های فنری به طور کامل از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به بدنه اصلی دوخته شده و به این محصول سیستم راه اندازی فوری می بخشند. درب و پنجره های این چادر مسافرتی مجهز به توری پشه بند بوده و موجب می شود فضای داخلی از امکان گردش ازادانه هوا و دریافت نور کافی برخوردار گردد. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل نیز بوده که به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی اورجینال را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون محصولی ایرانی بوده که با توجه به تغییرات شرایط جوی داخل کشور و برای استفاده خانواده های ایرانی طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی زیبا و جادار بوده و دارای بدنه ضدآب و با وزن کم و طول عمر فوق العاده زیادی می باشد. این چادر مسافرتی به راحتی می توانید نیاز شما را برای اقامت های گروهی طولانی مدت در طبیعت برطرف کرده و راحتی مناسبی را برای شما ایجاد کند. در این بخش قصد داریم با تحلیل کامل ساختار این محصول به مرعفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و انتخاب و خرید چادر مسافرتی استاندارد ایرانی توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

در اولین بخش قصد داریم به تحلیل مشخصات ظاهری محصول و تاثیر بالایی بر میزان راحتی شما داشته بپردازیم. این چادر مسافرتی از ابعاد ظاهری مربع شکل بهره مند بوده و طراحی آن از نوع کله قندی می باشد. در این نوع طراحی بدنه یک نشیمنگاه بزرگ در نظر گرفته شده و سایز سقف محصول در مقایسه با آن بسیار کوچک می باشد. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر نیز از دیوار های شیب دار استفاده می شود. این نوع طراحی بدنه موجب شده ارتفاع سقف در بخش داخلی چادر مسافرتی کاهش یافته و افراد بلند قد نتوانند به راحتی در این بخش بایستند. اما مزایای بالایی نیز دارد. این نوع طراحی بدنه موجب افزایش کارایی و کیفیت ضدآب بودن بدنه چادر مسافرتی در زمان بارندگی می شود. زیرا شیب ملایم بدنه و داشتن سقف کوچک مانع از تجمع آب باران در بخش سقف شده و به راحتی قطرات آب را به سمت زمین سرازیر می کند. از طرفی یکسان نبوده شیب دیواره ها از شدت وزش باد در زمان طوفان کاسته و باعث ثابت ماندن بدنه محصول می شود. بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد 3 عدد پنجره به همراه یک درب بزرگ تعبیه شده که تمامی این بخش ها با مجهز بودن به توری پشه بند می توانند شما را از هجوم پشه مصون دارند. این نوع طراحی بدنه موجب دریافت نور کافی و هوای مطبوع در فضای داخلی چادر مسافرتی شده و موجب استفاده عالی از این چادر مسافرتی در روز های افتابی و فصل تابستان می شود. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل با طرح کوله پشتی نیز بوده که سهولت در جا به جایی و حمل محصول را به همراه دارد.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

این محصول برای استفاده 10 نفر بزرگسال به صورت نشسته و میزان 5 الی 6 نفر بزرگسال به صورت درازکش می باشد. زیرا طول و عرض آن برابر 280 سانتی متر با یک ارتفاع 180 سانتی متری است. وزن بدنه چادر مسافرتی تنها 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل حمل آن موجب خستگی شما نمی شود. رویه اصلی این چادر مسافرتی از پارچه تفلون می باشد. این نوع رویه در واقع یک پارچه سه لایه است. لایه اصلی از نوع برزنتی بوده که روکشی با نوع پلی استر دارد. در نهایت روکش نهایی از جنس پلاستیک فشرده می باشد. این میزان از استحکام رویه اصلی موجب ضدآب شدن این چادر مسافرتی و امکان استفاده از آن در روز های سرد و بارانی و در داخل کوهستان می باشد. البه این پارچه قابلیت تنفس نیز دارد. به این صورت که در زمان سرما و هنگام خوابیدن در داخل چادر مسافرتی شما دیگر شاهد قطرات آب بر روی دیواره داخلی نخواهید بود. کف چادر مسافرتی نیز از پارچه دولایه و ضدآب برزنتی می باشد. سازه های این چادر مسافرتی به دلیل وزن کم و دوام بالا از جنس فایبرگلاس هستند. توجه داشته باشید نوع سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری بوده به طوری که به رویه اصلی کاملا دوخته شده و موجب می شود محصول بدون دخالت دست و به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما اماده باشد. این نوع طراحی سازه ها به دلیل سایز بزرگ چادر مسافرتی موجب راحتی و سرعت العمل شما در زمان راه اندازی کمپینگ در طبیعت می شود.


در پایان

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون یک محصول پرتابل و مجهز به ساک حمل بوده که امکان حمل و جا به جایی در زمان پیاده روی در طبیعت را دارد. این چادر مسافرتی ایرانی با توجه به نیاز شما در زمان سفر های طبیعت گردی داخل کشور طراحی شده و کیفیت بالای آن در کنار قیمت ارزان از دلایل فروش بالای محصول به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس و یا سفارش آنلاین از وب سایت اینتکس تهران این چادر مسافرتی را خریداری کرده تا آن را با ارسال فوری در سراسر کشور دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...